«Nα ανανεωθεί η σύμβαση με τον Δήμο Φαιστού και να συνεχίσει την λειτουργία του το Γραφείο Ανταπόκρισης του ΟΑΕΔ στο κτήριο του Δημαρχείου στις Μοίρες».


0
(0)

«Nα ανανεωθεί η σύμβαση με τον Δήμο Φαιστού και να συνεχίσει την λειτουργία του το Γραφείο Ανταπόκρισης του ΟΑΕΔ στο κτήριο του Δημαρχείου στις Μοίρες».Με πρωτοβουλία του Γραμματέα της Κ.Ο του Κινήματος Αλλαγής και Βουλευτή Ηρακλείου, κ.Βασίλη Κεγκέρογλου, κατατέθηκε ερώτηση στα Υπουργεία Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Εσωτερικών, με την οποία οι Βουλευτές ζητούν να ανανεωθεί η σύμβαση με τον Δήμο Φαιστού και να συνεχίσει την λειτουργία του το Γραφείο Ανταπόκρισης του ΟΑΕΔ στο κτήριο του Δημαρχείου στις Μοίρες .

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

«Οργή και αγανάκτηση νιώθουν οι κάτοικοι της Μεσαράς και του ευρύτερου νότου του Ν.Ηρακλείου, με τη συνεχιζόμενη αποψίλωση κάθε δημόσιας υπηρεσίας που έχει απομείνει στη περιοχή.

Η μη ανανέωση της σύμβασης του ΟΑΕΔ με τον Δήμο Φαιστού και το κλείσιμο  του Γραφείου Ανταπόκρισης στο κτήριο του Δημαρχείου στις Μοίρες, βρίσκει κάθετα αντίθετη την τοπική κοινωνία και δυσχεραίνει περισσότερο την καθημερινότητά των πολιτών.

Στην κατεύθυνση αυτή, μάλιστα,κοινωνικοί φορείς, σύλλογοι και κάτοικοι υποστήριξαν το αυτονόητο, ότι δηλαδή οι Μοίρες και η ευρύτερη περιοχή δικαιούνται και αξίζουν πλήρως στελεχωμένες δημόσιες υπηρεσίες

Το εν λόγω παράρτημα λειτουργούσε στο δημαρχείο Φαιστού και στελεχώνονταν από δύο υπαλλήλους του δήμου,δηλαδή λειτουργούσε χωρίς να επιβαρύνεται οικονομικά ο Ο.Α.Ε.Δ ενώ εξυπηρετούσε με τη λειτουργία του δεκάδες χιλιάδες πολιτών που ζουν και δραστηριοποιούνται εργασιακά στο νότιο τμήμα του νομού Ηρακλείου.

Επιπλέον, εξαιτίας της απόφασης αυτής, πάρα πολλοί συμπολίτες μας  και ενδιαφερόμενοι μη εξοικειωμένοι με την τεχνολογία αναγκάζονται να αναθέτουν την διεκπεραίωση των υποθέσεων τους επ’ αμοιβή (ακόμη και πολύ απλών).

Επειδή το εν λόγω γραφείο εξυπηρετούσε καθημερινά εκατοντάδες  άνεργους από την ευρύτερη περιοχή της Μεσαράς, οι οποίοι είναι εποχικοί υπάλληλοι στον τουρισμό, στα εστιατόρια και σε άλλους κλάδους που λειτουργούν εποχικά , στοιχείο που δεν έχει ληφθεί σοβαρά υπόψη.

Επειδή παρά το ομόφωνο ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Φαιστού για συνέχιση της λειτουργίας του Γραφείου Ανταπόκρισης του ΟΑΕΔ, η Κυβέρνηση προχώρησε την απόφαση της

Ερωτάσθε  κ.κ Υπουργοί:

-Ποιοι λόγοι υπαγόρευσαν το κλείσιμο και με βάση ποια εισήγηση δεν ανανεώθηκε η σύμβαση του ΟΑΕΔ με τον Δήμο Φαιστού για το Γραφείο Ανταπόκρισης;

– Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε προκειμένου να επαναλειτουργήσει άμεσα το παράρτημα του Ο.Α.Ε.Δ του δήμου Φαιστού, έστω και ως γραφείο συμβουλευτικής καθοδήγησης των πολιτών για τη χρήση της πλατφόρμας του Ο.Α.Ε.Δ, ούτως ώστε να αποφευχθούν λάθη, οικονομική επιβάρυνση και άσκοπες μετακινήσεις πολιτών;

Οι ερωτώντες Βουλευτές: Βασίλης Κεγκέρογλου και Γιώργος Μουλκιώτης

Προστασία των καταναλωτών από τις χρεώσεις των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας

Με πρωτοβουλία του Γραμματέα της Κ.Ο. και Βουλευτή Ηρακλείου, κ. Βασίλη Κεγκέρογλου, κατατέθηκε ερώτηση προς το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης από Βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής, με την οποία ζητούν την προστασία των καταναλωτών από τις χρεώσεις των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας.

 

Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:

 

Κύριε Υπουργέ,

Τις τελευταίες δεκαετίες η χρήση των κινητών τηλεφώνων έχει κατακλύσει τη ζωή μας και αποτελεί, πλέον, αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Τα κινητά τηλέφωνα δεν περιορίζονται μόνο στην επικοινωνία, αλλά και σε άλλες χρήσεις σχετικές με την εργασία μας, την ενημέρωσή μας, ακόμα και την ψυχαγωγία μας.

Καθημερινά οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας μας “βομβαρδίζουν” με διαφημίσεις και νέα προγράμματα επικοινωνίας, με περισσότερες ή λιγότερες παροχές, προσαρμοσμένα στις ανάγκες του καθενός. Όμως στην πορεία διαπιστώνουμε τα τεχνάσματα των εταιρειών για αύξηση των χρεώσεων από τα αρχικώς προκαθορισμένα, με αποτέλεσμα στο τέλος της μηνιαίας χρέωσης ο λογαριασμός να έχει αυξηθεί κατά πολύ, σε σχέση με τη χρέωση του παγίου.

Σύμφωνα με αρκετές καταγγελίες πολιτών οι εν λόγω εταιρείες ενημερώνουν τους καταναλωτές, με γραπτό μήνυμα, όταν φθάσουν στο 80% της χρήσης της παρεχόμενης υπηρεσίας που προβλέπει το συμβόλαιο, όμως ουδέποτε αποστέλλεται κάποιο ενημερωτικό μήνυμα όταν αυτή η υπηρεσία εξαντλείται στο 100%. Έτσι ο καταναλωτής δεν γνωρίζει πότε ολοκληρώθηκαν οι υπηρεσίες που καλύπτονται από το πάγιο, με αποτέλεσμα να συνεχίζει τη χρήση. Η χρέωση στη συνέχεια είναι εντελώς διαφορετική με πολύ υψηλότερη τιμολόγηση, το οποίο ο καταναλωτής το διαπιστώνει κατά την έκδοση του λογαριασμού. Πολλές φορές οι λογαριασμοί αυτοί ανέρχονται σε υπέρογκα ποσά που καλούνται οι καταναλωτές να αποπληρώσουν.

Κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης που βιώνουμε, έχοντας εκμηδενίσει τις άμεσες διαπροσωπικές μας επαφές, η χρήση του κινητού τηλεφώνου αυξήθηκε για κάθε μορφή τηλε- εργασίας, εκπαίδευσης, διάσκεψης κ.λπ., και πολλοί συμπολίτες μας καλούνται να πληρώσουν αρκετά υψηλούς λογαριασμούς.

 

Με βάση τα παραπάνω ερωτάσθε κύριε Υπουργέ

 

  1. Προτίθεστε να υποχρεώσετε τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας να ενημερώνουν τους καταναλωτές όταν εξαντλείται στο 100% κάποια υπηρεσία, αλλά και για τις επιπλέον χρεώσεις που θα τους επιβαρύνουν;
  2. Είναι στις προθέσεις σας να εξορθολογήσετε τις χρεώσεις που επιβάλλονται στους καταναλωτές, όταν κάνουν χρήση των υπηρεσιών πέραν του παγίου;

 

Οι ερωτώντες Βουλευτές: Βασίλειος Κεγκέρογλου, Χρήστος Γκόκας, Ιλχάν Αχμέτ, Μιχάλης Κατρίνης.

 

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *