H Ford έφτιαξε τη Mustang Mach-E για τους Ευρωπαίους οδηγούς


0
(0)

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Οι οδηγοί στην Ευρώπη έχουν υψηλές απαιτήσεις από ένα αυτοκίνητο κι αυτό το γνωρίζουν καλά οι άνθρωποι της αμερικανικής φίρμας. Έτσι, πριν το ηλεκτρικό SUV κάνει πρεμιέρα στη Γηραιά Ήπειρο, πραγματοποίησαν μια σειρά δοκιμασιών σε κάθε τερέν προκειμένου να κάνουν τις απαραίτητες ρυθμίσεις σε ανάρτηση, σύστημα διεύθυνσης, πλαίσιο και τεχνολογίες υποβοήθησης.

Χρησιμοποιώντας τις πίστες δοκιμών μήκους 100 χιλιομέτρων των εγκαταστάσεων του Lommel – που προσομοιώνουν ποικίλες οδικές επιφάνειες, από τους πλακόστρωτους δρόμους του Βελγίου μέχρι τα πέτρινα Γαλλικά καλντερίμια, και σε ορισμένες περιπτώσεις αντιγράφουν πιστά οδικές συνθήκες από χώρες όπως η Μ. Βρετανία, η Γερμανία και η Ισπανία – οι μηχανικοί της Ford κατάφεραν να δημιουργήσουν μια ξεχωριστή αίσθηση που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των αγοραστών της Ευρώπης.

Οι στενότεροι και με περισσότερες στροφές δρόμοι της Ευρώπης με τα υψηλότερα όρια ταχύτητας, απαιτούν μοναδική απόκριση από το σύστημα διεύθυνσης της Mustang Mach-E, που υποστηρίζεται από ειδικές ρυθμίσεις για τα αμορτισέρ, τα ελατήρια και τις αντιστρεπτικές δοκούς του συστήματος ανάρτησης.

Ακόμα και τα ελαστικά έχουν επιλεγεί με προσοχή ώστε να εξασφαλίζουν την ιδανική ισορροπία μεταξύ πρόσφυσης και οδηγικής άνεσης στις ποικίλες οδικές και καιρικές συνθήκες που χαρακτηρίζουν την περιοχή.

Η ποιότητα κύλισης και η σταθερότητα της Mustang Mach-E είναι απαραίτητες όταν το αυτοκίνητο κινείται με υψηλές ταχύτητες στους Ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους. Η αξιολόγηση της συμπεριφοράς του πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου της Ford στο ταξίδι – όπως και η απουσία θορύβων στο εσωτερικό – πραγματοποιήθηκε στις Γερμανικές autobahns και στην πίστα του Lommel, όπου μπορούν να επιτευχθούν ταχύτητες της τάξης των 220 χλμ./ώρα.

Επιπλέον, η αμεσότητα του ηλεκτροκινητήρα προσφέρει την σπορ απόκριση που αγαπούν οι Ευρωπαίοι οδηγοί. Το σύστημα τετρακίνησης (AWD) της Mustang Mach-E μεταφέρει τη ροπή ανεξάρτητα και στους δύο άξονες για βελτιωμένη επιτάχυνση και οδική συμπεριφορά.

Κάθε προφίλ οδήγησης (Whisper, Active και Untamed) παρέχει διαφορετικές ρυθμίσεις για το σύστημα διεύθυνσης, την απόκριση του πεντάλ του γκαζιού, την αίσθηση επιβράδυνσης, τον εσωτερικό φωτισμό της καμπίνας και τους ήχους του οχήματος.

Σε πραγματικές συνθήκες, η έκδοση extended-range με σύστημα τετρακίνησης (AWD) και αυτονομία 540 χιλιομέτρων (WLTP), ξεπέρασε τις προσδοκίες ενεργειακής απόδοσης διανύοντας χωρίς στάση μια διαδρομή μήκους 484 χλμ. από το Oslo μέχρι το Trondheim, με την μπαταρία στο τέλος του ταξιδιού να διατηρεί το 14% της πληρότητάς της.

Στην έκδοση extended-range και κίνηση στους πίσω τροχούς, η αυτονομία αγγίζει τα 610 χλμ., με τη μπαταρία να ανακτά ενέργεια για 119 χλμ. μέσα σε 10 λεπτά χρησιμοποιώντας τους ταχυφορτιστές του δικτύου IONITY.

zougla.gr

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

About energinews (admin)

Ο Μανόλης Παπαδάκης γεννήθηκε στις 12 Νοεμβρίου 1988 στο νησί της Κρήτης όπου ζει μέχρι και σήμερα. τελείωσε το λύκειο (ΤΕΕ) ηλεκτρολόγος αλλά παράλληλα ασχολήθηκε και με την μουσική και ιδιαίτερα με την παράδοση της Κρήτης. Επίσης ήταν για 6 χρόνια ηχολήπτης παραγωγός του ράδιο Βερενίκη 89.5 και από της 25 Απριλίου του 2019 είναι ραδιοφωνικός παραγωγός στο ράδιο Λασίθι 92.3 και είναι ιδιοκτήτης της ενημερωτικής ιστοσελίδας www.energinews.gr

View all posts by energinews (admin)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *