Τοποθετήσεις της Μ. Κομνηνάκα στην ΕΡΤ1: Επιβεβαιώνεται ότι η μεγαλύτερη εμπλοκή της χώρας μας στα ΝΑΤΟϊκά σχέδια δεν αποτελεί παράγοντα ασφάλειας


0
(0)

Τελευταία ενημέρωση 30 Ιουλίου 2022 by manos (seo)-admin

Αυτό που επιβεβαιώνεται από τη συνέχιση των τουρκικών προκλήσεων και
διεκδικήσεων είναι ότι η μεγαλύτερη εμπλοκή της χώρας μας στα ΝΑΤΟικά
σχέδια και στον πόλεμο στην Ουκρανία, η παραχώρηση βασικών υποδομών για
τη δημιουργία βάσεων, δεν αποτέλεσε παράγοντα σταθερότητας και
ασφάλειας, τόνισε η βουλευτής του ΚΚΕ Μαρία Κομνηνάκα, σε παρέμβασή της
σε τηλεοπτική συζήτηση το πρωί της Παρασκευής στην ΕΡΤ1.

Σχολιάζοντας την κριτική του ΣΥΡΙΖΑ για την αποστολή όπλων στο Κίεβο,
υπενθύμισε ότι και επί εποχής κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, η Σλλάδα έπαιξε
ενεργητικό ρόλο στην προώθηση των νατοϊκών συμφερόντων.

Αναφορικά με την καταγγελία του προέδρου του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Ν. Ανδρουλάκη,
για απόπειρα παρακολούθησης του τηλεφώνου του, η Μ. Κομνηνάκα τόνισε ότι
είναι απολύτως καταδικαστέα τέτοια περιστατικά, ωστόσο πρόσθεσε πως δεν
μπορούμε να «πέφτουμε από τα σύννεφα» όταν ο κόσμος «βοά» για τη δράση
των διαφόρων μυστικών υπηρεσιών που αλωνίζουν και στη χώρα μας και όταν
τέτοια περιστατικά έχουν διευκολυνθεί με ένα νομοθετικό πλαίσιο με
ευρωπαϊκές οδηγίες

Παράλληλα υπενθύμισε τις καταγγελίες του ΚΚΕ για τα περιστατικά
συνακροάσεων, για τα οποία ακόμη δεν έχει δοθεί επίσημη απάντηση.

Σχόλιο του Γραφείου Τύπου Για την ακινητοποίηση του “Λευκού Βέλους” και τα άλλα προβλήματα στον σιδηρόδρομο

Η μεγάλη ταλαιπωρία που βίωσαν χτες και σήμερα, σε συνθήκες καύσωνα, εργαζόμενοι και επιβατικό κοινό, με τις αλλεπάλληλες βλάβες πότε στα τρένα -ακόμη και στα πιο καινούργια- και πότε στις υποδομές, αναδεικνύουν τις τραγικές συνέπειες της πολιτικής της εμπορευματοποίησης και ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου. Πολιτική της ΕΕ που έχουν υπηρετήσει διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις, με τα γνωστά αποτελέσματα της υποχρηματοδότησης, της μη τακτικής συντήρησης, της έλλειψης προσωπικού, με κινδύνους για την ασφάλεια εργαζομένων και επιβατών.

Αναδεικνύεται, όμως, και η ανάγκη για σιδηρόδρομο αποκλειστικά κρατικό, ενταγμένο σε έναν  ενιαίο φορέα μεταφορών που θα είναι κοινωνική ιδιοκτησία και θα λειτουργεί με κριτήριο την κάλυψη των συνδυασμένων λαϊκών αναγκών για καθολικές, φθηνές, ποιοτικές, ασφαλείς μετακινήσεις και μεταφορές και όχι για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων.

 

 

ΑΘΗΝΑ 29/7/2022 ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

Like

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.