Τα ταξί έγιναν… courier λόγω lockdown, με παραδόσεις ακόμα και αυθημερόν


0
(0)

Ρόλο courier αναλαμβάνουν το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότεροι ιδιοκτήτες και οδηγοί ταξί, αφού οι μεταφορικές λόγω του τεράστιου όγκου παραγγελιών εν μέσω lockdown έχουν υποστεί «βραχυκύκλωμα».

Τα περιοριστικά μέτρα για την πανδημία του κορωνοϊού προκάλεσαν «έκρηξη» στις παραγγελίες μέσω διαδικτύου με αποτέλεσμα ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης των δεμάτων που δεσμεύονται οι εταιρείες courier να ξεφεύγει κατά πολύ. Μάλιστα ήδη αρκετές μεταφορικές ενημερώνουν -η μια μετά την άλλη- το καταναλωτικό κοινό για πιθανές καθυστερήσεις, ζητώντας κατανόηση δεδομένης της πρωτόγνωρης κατάστασης που επικρατεί.

Ταξιτζήδες σε ρόλο courier την περίοδο του lockdown

Όπως λέει στο iefimerida.gr ο πρόεδρος των ραδιοταξί Taxiway Θεσσαλονίκης, Θεόδωρος Σταυρίδης το εισόδημα για τους ιδιοκτήτες και οδηγούς ταξί στην περίοδο του lockdown είναι μηδαμινό. «Οι υπηρεσίες μεταφορών γίνονται προκειμένου να καλυφθούν οι πάγιες ανάγκες», σημειώνει χαρακτηριστικά, υποστηρίζοντας πάντως πως τα ταξί «πάντα είχαν την δυνατότητα μεταφοράς ασυνόδευτων δεμάτων που δεν υπερέβαιναν τα 10 κιλά».

«Όσο μικρό και να είναι το εισόδημα οι ιδιοκτήτες των ταξί το κάνουν προκειμένου να καλύψουν τις υποχρεώσεις τους. Όπου μπορούμε βοηθάμε», συνεχίζει. Σημειώνεται ότι σε αναστολή μπορούν να βγουν μόνο οι οδηγοί και όχι οι ιδιοκτήτες των ταξί.

Προσπαθώντας να δώσει μια εικόνα για τον όγκο των παραγγελιών στη Θεσσαλονίκη ο κ. Σταυρίδης εξηγεί ότι τη δεδομένη χρονική στιγμή εάν τα ταξί δεν συνέβαλαν στη μεταφορά των δεμάτων, αυτά καθυστερούσαν να φτάσουν στον προορισμό τους έως και 20 ημέρες. «Εμείς καταφέρνουμε ακόμη και αυθημερόν ή 2-3 ημέρες μετά να παραδώσουμε τα δέματα στους παραλήπτες».

Σύμφωνα με επαγγελματίες του κλάδου μεταφορικές συνάπτουν συμβάσεις με εταιρείες ταξί, ενώ όσον αφορά την πληρωμή των οδηγών, αυτή καθορίζεται ανάλογα με τις εκάστοτε συμφωνίες που υπογράφονται.

«Η κατάσταση είναι τραγική»

Το αδιέξοδο που βρίσκονται οι ιδιοκτήτες ταξί περιέγραψε στο iefimerida.gr και ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ), Σεραφείμ Κασιδιάρης που βρίσκεται χρόνια πίσω από το τιμόνι.

«Η κατάσταση είναι τραγική. Τα ταξί κατέφυγαν στις μεταφορές για να μπορέσουν οι ιδιοκτήτες να καλύψουν τουλάχιστον τα έξοδα συντήρησης του αυτοκινήτου. Λόγω της αυξημένης ζήτησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο οι εταιρείες δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τον κόσμο, λέει ο κ. Κασιδιάρης, υπογραμμίζοντας παράλληλα πως ο περιορισμός του ενός ατόμου μέσα στα ταξί εν μέσω πανδημίας έχει «γονατίσει» τους επαγγελματίες του κλάδου.

«Είμαστε σε επαφή με την κυβέρνηση και με το αρμόδιο υπουργείο. Καταθέτουμε προτάσεις σχεδόν καθημερινά», καταλήγει.

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

About energinews

Ο Μανόλης Παπαδάκης γεννήθηκε στις 12 Νοεμβρίου 1988 στο νησί της Κρήτης όπου ζει μέχρι και σήμερα. τελείωσε το λύκειο (ΤΕΕ) ηλεκτρολόγος αλλά παράλληλα ασχολήθηκε και με την μουσική και ιδιαίτερα με την παράδοση της Κρήτης. Επίσης ήταν για 6 χρόνια ηχολήπτης παραγωγός του ράδιο Βερενίκη 89.5 και από της 25 Απριλίου του 2019 είναι ραδιοφωνικός παραγωγός στο ράδιο Λασίθι 92.3 και είναι ιδιοκτήτης της ενημερωτικής ιστοσελίδας www.energinews.gr

View all posts by energinews

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *