Συναντήσεις με γονείς, επαφές, και υπενθύμιση προβλημάτων στο 2ο Γυμνάσιο Ιεράπετρας


0
(0)

Για τις δράσεις τους το τελευταίο διάστημα ενημερώνουν με ανακοινώσεις ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου της Ιεράπετρας.

Δράσεις που περιλαμβάνουν την διοργάνωση της ετήσιας ενημερωτικής συνάντησης με τους γονείς μαθητών της Α’ Γυμνασίου στην οποία υπήρχε μεγάλη συμμετοχή, την συνάντηση με τον επικεφαλής της παράταξης «Μαζί Αλλάζουμε την Ιεράπετρα» Α. Πανταζή και τον πρόεδρο της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας Π. Σαρρή και τέλος μια επιστολή που στάλθηκε προς κάθε αρμόδιο στην οποία καταγράφονται αναλυτικά όλα τα προβλήματα του σχολείου και ζητείται η επίλυσή τους από το Δήμο Ιεράπετρας.

Συνάντηση με γονείς

Η καθιερωμένη ετήσια συνάντηση ενημέρωση στους γονείς των μαθητών της Ά τάξης του 2ου Γυμνασίου Ιεράπετρας, πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 18/11 το απόγευμα στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου. Το 87% των γονέων ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του δντή και του συλλόγου των εκπ/κών και είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την νέα εκπαιδευτική βαθμίδα, να ανταλλάξουν απόψεις με τους καθηγητές της τάξης και να μάθουν για την πρόοδο των παιδιών τους. Ο δντής και ο σύλλογος των εκπαιδευτικών ευχαριστεί θερμά τους γονείς που παραβρέθηκαν στην ενημερωτική συνάντηση επισημαίνοντας ταυτόχρονα και την ανάγκη και σημασία της συνεργασίας γονέων – σχολείου για την σωστή πορεία μάθησης των παιδιών.

Συνάντηση με Π. Σαρρή και Α. Πανταζή

Με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου Ιεράπετρας πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στο γραφείο του δντή του σχολείου, συνάντηση με τον νέο πρόεδρο της Επιτροπής Παιδείας του Δήμου Ιεράπετρας και εκλεγμένο δημοτικό σύμβουλο, κ. Σαρρή Παναγιώτη και τον επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “Μαζί αλλάζουμε την Ιεράπετρα” κ. Πανταζή Αργύρη. Κατά την συνάντηση το προεδρείο του Συλλόγου και ο δντής ενημέρωσαν τους κ. Πανταζή και Σαρρή για την παρούσα κατάσταση  του σχολείου επισημαίνοντας τα πολλά κτιριακά προβλήματα τα οποία έχουν παρουσιαστεί κατά τη διάρκεια των χρόνων από το έτος κατασκευής αυτού 1988-89 και τα οποία χρήζουν άμεσης αποκατάστασης.  Επίσης συζητήθηκε η άνιση κατανομή των μαθητών των δημοτικών σχολείων της πόλης στα τρία γυμνάσια η οποία είναι συνεχόμενη και χωρίς ποτέ να έχει βρεθεί λύση.  Οι κ . Πανταζής και Σαρρής αφού άκουσαν με προσοχή τους προβληματισμούς του συλλόγου και του δντή υποσχέθηκαν ότι θα βοηθήσουν στην προώθηση και λύση των σοβαρών θεμάτων του σχολείου.

Καταγραφή προβλημάτων στις κτιριακές υποδομές του 2ου Γυμνασίου Ιεράπετρας και στον περιβάλλοντα χώρο του

Τόσο η Διεύθυνση του Σχολείου μας, όσο και ο Σύλλογος Γονέων έχει επανειλημμένα απευθυνθεί στο Δήμο, στις αρμόδιες Επιτροπές και Υπηρεσίες του, με τα παραπάνω σχετικά έγγραφα και με πλήθος προφορικών αιτημάτων στους αρμόδιους για την αντιμετώπιση των ίδιων προβλημάτων που αντιμετωπίζει το κτίριο και ο αύλειος χώρος του σχολείου μας. Ωστόσο, μέχρι σήμερα δεν έχουν υλοποιηθεί οι δεσμεύσεις των αρμοδίων και δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες εργασίες.

Με την αφορμή της αλλαγής των αιρετών, στους οποίους ανατέθηκαν οι αρμόδιες αντιδημαρχίες και της νέας σύστασης των αρμόδιων επιτροπών στο Δήμο μας, σας ενημερώνουμε εκ νέου για τα προβλήματα αυτά, τα οποία χρονίζουν και για το λόγο αυτό κάποια έχουν σαφώς επιδεινωθεί.

α. Επισκευή εσωτερικών χώρων
Απαιτείται άμεσα αποκατάσταση τμήματος σοβά στο δυτικό κλιμακοστάσιο, το οποίο έχει καταρρεύσει από το γείσο με αποτέλεσμα να κρέμεται νέο κομμάτι σοβά και να αποτελεί σοβαρό κίνδυνο για τη σωματική ακεραιότητα των παιδιών. Επίσης κρίνεται απαραίτητο να γίνουν ελαιοχρωματισμοί στις αίθουσες διδασκαλίας και στους διαδρόμους του σχολείου
Είναι απαραίτητο να αντικατασταθούνόλα ταεσωτερικά κουφώματα μεταλλικά και ξύλινα. Κάποιες πόρτες έχουν μετακινηθεί και διογκωθεί από την υγρασία και για το λόγο αυτό πολλές φορές δεν ανοίγουν. Παράθυρα και πόρτες του 1ου ορόφου είναι παλιά αλουμινένια, με αποτέλεσμα ειδικά οι αίθουσες αυτές, να είναι κρύες το χειμώνα και πολύ ζεστές το καλοκαίρι.
Οι χώροι υγιεινής –τουαλέτες, που καλύπτουν περίπου 300 παιδιά έχουν εκτεταμένες ζημιές, όπως σπασμένα πλακάκια, ρωγμές και υγρασίες στους τοίχους .Δεν υπάρχουν τουαλέτες ΑμεΑ.
Η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων είναι ακατάλληλη για εκδηλώσεις, παρουσιάσεις καθώς είναι πολύ μικρή, χωρίς επαρκή εξαερισμό, χωρίς καθίσματα.
Το κτίριο του σχολείου στερείται πυρασφάλειας. Δεν υπάρχει πρόσβαση των παιδιών ΑμεΑ σε όλες τις αίθουσες του κτιρίου.
β. Αύλειος χώρος
-Η κεντρική αυλόπορτα του σχολείου είναι πολύ βαριά, δύσκολη στο άνοιγμα και επικίνδυνη να πέσει, καθώς έχει ήδη φθείρει τις τσιμεντένιες κολώνες στα σημεία που στηρίζεται. Πρέπει να αντικατασταθεί άμεσα με ελαφριά, συρόμενη κατασκευή και επίσης είναι σημαντικό να εγκατασταθεί κουδούνι συνδεδεμένο με το γραφείο του διευθυντή.
-Δεν υπάρχουν διαμορφωμένοι αθλητικοί χώροι.Η πίσω πλευρά του σχολείου, από την πλευρά της Ναυμαχίας διαθέτει μεγάλο, ανεκμετάλλευτο χώρο. Δεν υπάρχει κλειστός χώρος αθλητισμού, η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων είναι ακατάλληλη για τέτοια χρήση, με αποτέλεσμα να μην γίνεται το μάθημα της γυμναστικής σε περίπτωση βροχής.
Οι κολώνες μπασκετών πρέπει να ελεγχθούν για την ασφάλειά τους, καθώς είναι παλιές και ακάλυπτες και έχουν τοποθετηθεί ενδιάμεσα του χώρου ποδοσφαίρου. Το δάπεδο γηπέδου επίσης είναι ακατάλληλο και στο παρελθόν η δ/νση του σχολείου έχει ζητήσει προμήθεια και τοποθέτηση ειδικού τάπητα για εξωτερικά γήπεδα, ώστε να αποφεύγονται σοβαροί τραυματισμοί.
-Το μεγαλύτερο δέντρο της αυλής μας (φίκος) δίπλα στο κτίριο που προσφέρει πλούσια σκίαση χρειάζεται κλάδεμα και κόψιμο του ριζικού του συστήματος που έχει εισχωρήσει στο σύστημα αποχέτευσης και έχει σηκώσει το μπετόν γύρω του. Προτείνουμε να ελεγχθεί κατά πόσο επηρεάζει τη στατικότητα του κτιρίου. Στην απέναντι από το κτίριο πλευρά, τα λίγα δέντρα δεν επαρκούν για την ικανοποιητική σκίαση τμήματος της αυλής κατά τους θερινούς μήνες και δεν υπάρχει σκίαστρο, κερκίδες ή παγκάκια ως χώρος ξεκούρασης.
-Στην αυλή του κτιρίου έχει τοποθετηθεί προκατασκευασμένη αίθουσα που λειτουργεί ως κυλικείο και ενοικιάζεται από το Δήμο σε ελεύθερο επαγγελματία τα τελευταία χρόνια, χωρίς όμως εξαρχής να έχει τακτοποιηθεί ως αυθαίρετη κατασκευή, που είναι. Ως αποτέλεσμα δεν έχει τα απαραίτητα έγγραφα, ώστε να λειτουργεί νόμιμα και κινδυνεύει με πρόστιμο και κλείσιμο από τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες. Επιπλέον πρέπει να γίνουν εργασίες επισκευής του κτιρίου του κυλικείου που έχει φθορές, υγρασίες και εισροή νερού από την οροφή κλπ.

γ. Μετασχηματιστής ΔΕΗ
Εφαπτόμενος στον τοίχο περίφραξης του σχολείου μας, στο πεζοδρόμιο υπάρχει μετασχηματιστής υψηλής τάσης της ΔΕΗ, για τον οποίο, επίσης έχουμε ζητήσει την παρέμβαση του Δήμου και της ΔΕΗ στο παρελθόν.

Η ύπαρξή του εκεί είναι επικίνδυνη για τα παιδιά α) λόγω της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας β) λόγω των σπινθήρων, που είναι ιδιαίτερα ορατοί σε περίπτωση βροχής και συνθήκες υψηλής υγρασίας γ) λόγω του κινδύνου πυρκαγιάς και δ) λόγω του κινδύνου ηλεκτροπληξίας, καθώς στα ακάλυπτα καλώδια υψηλής τάσης έμεναν οι μπάλες των παιδιών που παίζουν βόλευ ακριβώς δίπλα και συχνά ανέβαιναν στον τοίχο και τις κατέβαζαν.

Με παρέμβαση του Δήμου στο τέλος της περσινής σχολικής χρονιάς κατασκευάστηκε ένας μεταλλικός κλωβός, που εμποδίζει τις μπάλες να μπερδεύονται στα καλώδια. Ωστόσο η μη ειδική αυτή κατασκευή, δεν προστατεύει τα παιδιά του Γυμνασίου μας, αλλά και του δημοτικού βρεφονηπιακού σταθμού ακριβώς απέναντι, ούτε από την επικίνδυνη για την υγεία τους ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία, ούτε από τους σπινθήρες και τον κίνδυνο ηλεκτροπληξίας αν κάποιο ανέβει και αγγίξει τον μεταλλικό κλωβό, ούτε από τα χημικά που χρησιμοποιούνται στους μετασχηματιστές αυτούς.

Παρακαλούμε να μεριμνήσετε άμεσα για την μεταφορά του μετασχηματιστή σε ειδικό ισόγειο ή υπόγειο κουβούκλιο, σε ασφαλή απόσταση από τα παιδιά, όπως έχει γίνει και σε άλλες περιοχές του Δήμου μας, σύμφωνα πάντα με τις προδιαγραφές ασφαλείας που ορίζει η σχετική νομοθεσία και όχι με κατασκευές για την ασφάλεια των οποίων κανείς δεν εγγυάται.

δ. Μεταφορά και ασφάλεια μαθητών
-Η στάση του ΚΤΕΛ που τα τελευταία χρόνια έχει μεταφερθεί έξω από το ζαχαροπλαστείο Ταρτούφο (Παύλου Κούπερ), δεν έχει ούτε στέγαστρο, ούτε παγκάκι με αποτέλεσμα οι μαθητές του σχολείου μας να περιμένουν εκτεθειμένοι στη βροχή ή τον ήλιο.
-Δεν υπάρχει διάβαση στην συγκεκριμένη στάση, ώστε οι μαθητές να περνούν απέναντι με ασφάλεια. Επίσης χρειάζεται ορισμός διάβασης, ειδική προειδοποιητική σήμανση και διαγράμμιση και στην έξοδο του ποδηλατόδρομου της οδού Κατράκη προς την οδό Παύλου Κούπερ, ώστε οι οδηγοί να σταματούν και να δίνουν προτεραιότητα στα παιδιά, πεζά ή με ποδήλατα.

-Επίσης, η μεταφορά των μαθητών μας με τα ΚΤΕΛ δεν καλύπτει τις ώρες που οι μαθητές του σχολείου μας και των άλλων γυμνασίων και λυκείων της πόλης έχουν ενισχυτική διδασκαλία. Αποτέλεσμα της έλλειψης αυτής είναι όλοι οι μαθητές των χωριών μας, που δεν μπορούν οι γονείς να μεταφέρουν με δικά τους οχήματα, να στερούνται τη δυνατότητα παρακολούθησης αυτών των δωρεάν μαθημάτων ενίσχυσης .
ε. Καθαριότητα – αισθητική
-Η είσοδος του σχολείου μας τις περισσότερες μέρες του μήνα παρουσιάζει πολύ άσχημη εικόνα με τους κάδους μπροστά στο σχολείο, εκεί όπου οι γονείς αφήνουν τα παιδιά. Πολλές φορές αφήνονται ανοικτοί και υπερχειλισμένοι και δίπλα τους ογκώδη απορρίμματα, που επηρεάζουν σημαντικά την υγιεινή του χώρου και την αισθητική του σχολείου μας. Ζητούμε να απομακρυνθούν άμεσα οι κάδοι απορριμμάτων από την είσοδο του σχολείου και να τοποθετηθούν σε άλλη θέση, νέοι κάδοι με καπάκι, ώστε να κλείνουν, τόσο για την ανακύκλωση, όσο και για τα συμβατικά απορρίμματα.
-Ζητάμε επίσης τη φύτευση και την τακτική φροντίδα της τριγωνικής νησίδας που βρίσκεται μπροστά στην είσοδο του σχολείου.
στ. Συμπερασματικά
Σας εκθέσαμε κάποια προβλήματα, φθορές και ελλείψεις του σχολείου μας. Ζητάμε, ωστόσο, να γίνει αυτοψία και από αρμόδιο Μηχανικό του δήμου, επίσημη καταγραφή των απαιτούμενων εργασιών και άμεση αξιολόγηση του κτιρίου από Τεχνικό Ασφαλείας, καθώς πιθανά να υπάρχουν και άλλα προβλήματα τεχνικής φύσης που αφορούν την ασφάλεια των χρηστών του κτιρίου. Ζητάμε να προγραμματίσετε άμεσα την υλοποίηση των έργων αυτών με τον ταχύτερο τρόπο και να φροντίσετε για την καλή συνεργασία με άλλους εμπλεκόμενους φορείς (ΔΕΗ, ΚΤΕΛ κλπ ).
Γνωρίζουμε ότι εργασίες επισκευής και διαμόρφωσης του σχολείου μας είχαν και παλαιότερα συμπεριληφθεί στο τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου και είχε εξασφαλισθεί η δαπάνη τους σε σχετικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα, αλλά δεν υλοποιήθηκαν. Γι’ αυτό θεωρούμε απαραίτητη την ρητή δέσμευση σας για την επίλυση των παραπάνω προβλημάτων.
ToΔ.Σ του Συλλόγου μας,εκπροσωπώντας ουσιαστικά το σύνολο των μελών του και των γονέων του σχολείου μας, δέχεται καθημερινά πιέσεις για τη διεκπεραίωση των παραπάνω ζητημάτων και δη των ζητημάτων ασφαλείας και υγιεινής. Ως γονείς έχουμε υποχρέωση, πρωτίστως να εξασφαλίσουμε ένα ασφαλές σχολικό χώρο για τα παιδιά μας. Ευελπιστούμε πάντα στην εποικοδομητική συνεργασία σας και παρακαλούμε να μας ενημερώνετε σχετικά με τις εργασίες και τα αντίστοιχα χρονοδιαγράμματα υλοποίησής τους.

πηγη:radiolasithi.gr

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

About energinews

Ο Μανόλης Παπαδάκης γεννήθηκε στις 12 Νοεμβρίου 1988 στο νησί της Κρήτης όπου ζει μέχρι και σήμερα. τελείωσε το λύκειο (ΤΕΕ) ηλεκτρολόγος αλλά παράλληλα ασχολήθηκε και με την μουσική και ιδιαίτερα με την παράδοση της Κρήτης. Επίσης ήταν για 6 χρόνια ηχολήπτης παραγωγός του ράδιο Βερενίκη 89.5 και από της 25 Απριλίου του 2019 είναι ραδιοφωνικός παραγωγός στο ράδιο Λασίθι 92.3 και είναι ιδιοκτήτης της ενημερωτικής ιστοσελίδας www.energinews.gr

View all posts by energinews

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *