ΣΕ ΟΛΙΣΘΗΡΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ


0
(0)

Ανακοίνωση Τομέα Παιδείας Κινήματος Αλλαγής

Συντριπτική υπήρξε η ήττα της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2020 με θέμα την ηλεκτρονική ψηφοφορία για την ανάδειξη Αιρετών των Υπηρεσιακών συμβουλίων των εκπαιδευτικών Η ίδια η Υπουργός ανέδειξε την ηλεκτρονική ψηφοφορία σε μείζον πολιτικό ζήτημα – ως μετωπική διαμάχη της με τους εκπαιδευτικούς.

Και ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Ούτε το 10% των ανθρώπων της εκπαίδευσης δεν ανταποκρίθηκε στην επιλογή του ΥΠΑΙΘ, αν και ο κομματικός και κυβερνητικός μηχανισμός λειτούργησε στο έπακρον. Μια απόρριψη τέτοιας έκτασης δεν αφορά μόνο το συγκεκριμένο μέτρο του ΥΠΑΙΘ. Αφορά τη συνολική εκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, μια πολιτική αποδόμησης της δημόσιας εκπαίδευσης, αυταρχισμού και αλαζονείας. Η κ. Κεραμέως έχει αποτύχει!

Αφορά την πολιτική του νεοσυντηρητισμού, της αποδόμησης της δημόσιας εκπαίδευσης και του εξοβελισμού του διαλόγου από τις διεργασίες διαμόρφωσης των δημόσιων πολιτικών για την εκπαίδευση. Αυτή η πολιτική αποτελεί το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της θητείας της κ. Κεραμέως. Η πολιτική και η μεθόδευση της για τις εκλογές των αιρετών των εκπαιδευτικών εντάσσεται στη λογική της αντιπαράθεσης με τους εκπαιδευτικούς.

Αποτελεί συνέχεια του κομματικού ελέγχου της Διοίκησης και τη εποπτείας της εκπαίδευσης. Όχι μόνο γιατί συντηρεί τις απαράδεκτες πολιτικές του προκατόχου της Υπουργού των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ Γαβρόγλου, αλλά επιστρέφει στο πιο σκοτεινό παρελθόν της Ν.Δ. Στο διορισμό των Διευθυντών Εκπαίδευσης, στον διορισμό των δυο Διευθυντών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια και τον εξοβελισμό ή την υποβάθμιση των δυο αιρετών του εκπαιδευτικού κλάδου. Δηλαδή στον απόλυτο κομματισμό.

Θεωρούμε ότι η ηλεκτρονική ψηφοφορία μπορεί να είναι εναλλακτική ή και συμπληρωματική στην αντίστοιχη με φυσική παρουσία ψηφοφορία, όπως εφαρμόζεται στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης.

Το Κίνημα Αλλαγής ως βασικός πολιτικός φορέας εκδημοκρατισμού και εκσυγχρονισμού του εκπαιδευτικού μας συστήματος έχει συγκροτήσει το “Ψηφιακό Σχολείο” από το 2011 για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του σχολείου λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες, τις λειτουργίες και τους στόχους της εκπαίδευσης, αλλά δυστυχώς οι μετέπειτα κυβερνήσεις υπονόμευσαν αυτή την προσπάθεια.

Είναι ανάγκη να διαμορφώσουμε συναινέσεις και συνθέσεις σε όλα τα μεγάλα ζητήματα της εκπαίδευσης. Δεν υπάρχει χώρος για πολιτικές με πρόσημο την αλαζονεία και τον αυταρχισμό. Για το καλό της εκπαίδευσης, για την πρόοδο της ελληνικής κοινωνίας, για το μέλλον της πατρίδας μας.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ – ΤΙΜΗ ΣΤΟΥΣ ΑΘΑΝΑΤΟΥΣ ΑΕΡΟΠΟΡΟΥΣ ΜΑΣ

Ανακοίνωση Τομέα Άμυνας Κινήματος Αλλαγής

Σήμερα, 8 Νοέμβρη, η Πολεμική μας Αεροπορία γιορτάζει τον προστάτη της Αρχάγγελο Μιχαήλ, τιμώντας παράλληλα όλους διαχρονικά τους Αεροπόρους που θυσιάστηκαν στον βωμό του καθήκοντος στον πόλεμο και στην ειρήνη.

Η Πολεμική Αεροπορία μας, με τον άρτιο επαγγελματισμό και το απαράμιλλο θάρρος των αεροπόρων μας, αποτελώντας τη σπονδυλική στήλη της αμυντικής θωράκισης της χώρας και ταυτόχρονα την αιχμή του δόρατος της μαχητικής ικανότητας των Ενόπλων Δυνάμεων, αντιμετωπίζει καθημερινά με αποτελεσματικότητα την Τουρκική επιθετικότητα στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο, επιδεικνύοντας το μεγαλείο της.

Το Κίνημα Αλλαγής, αναγνωρίζοντας το διαχρονικό έργο και την ιστορική προσφορά της Πολεμικής Αεροπορίας στη χώρα, επιθυμεί να ευχαριστήσει το έμψυχο δυναμικό της, που παρά την οικονομική στενότητα, με άμεση επίδραση στη διαθεσιμότητα των οπλικών συστημάτων, υπερασπίζει με αυταπάρνηση καθημερινά, νύχτα και μέρα, επιτυχώς, την εθνική κυριαρχία και τα κυριαρχικά δικαιώματα της πατρίδας μας, εκτελώντας στο έπακρο το καθήκον του, προσφέροντας παράλληλα μεγάλο κοινωνικό έργο.

Καλές πτήσεις και καλές προσγειώσεις.

ΣΩΣΤΕ ΤΩΡΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ

Κοινή δήλωση Γιώργου Καμίνη, Τομεάρχη Προστασίας του Πολίτη της κοινοβουλευτικής ομάδας του Κινήματος Αλλαγής και Μαρίνου Σκανδάμη, Γραμματέα του Τομέα Προστασίας του Πολίτη του Κινήματος Αλλαγής

O εντοπισμός 65 κρουσμάτων κορωνοϊού στο Κ.Κ. Διαβατών Θεσσαλονίκης διαλύει το κυβερνητικό αφήγημα για την δήθεν επαρκή λήψη μέτρων κατά της πανδημίας στα καταστήματα κράτησης της χώρας.

Επανειλημμένα έχουμε επισημάνει ως Κίνημα Αλλαγής, ότι χρειαζόταν ένα συνολικό συνεκτικό σχέδιο προστασίας της υγείας υπαλλήλων και κρατουμένων στις φυλακτικές δομές, χωρίς όμως τελικά το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη να έχει την παραμικρή ετοιμότητα.

Οι κυβερνητικές παραλείψεις είναι διαρκείς, ιδεοληπτικές και επίμονες και μάλιστα, σε όλα τα επίπεδα, δηλαδή υγειονομικό, διαχείρισης προσωπικού, μεταχείρισης των κρατουμένων.

Έτσι τους τελευταίους 9 μήνες, δεν υπήρξε καμία σοβαρή ενέργεια για να προσληφθούν μόνιμοι γιατροί και νοσηλευτές στα καταστήματα κράτησης, δεν έγιναν πολλαπλά rapid tests ή οποιαδήποτε ικανή προληπτική σταθερή δειγματοληψία ούτε υπήρξαν μαζικοί εμβολιασμοί για την εποχική γρίπη.

Παράλληλα, δεν έχουν διαχωριστεί συστηματικά οι ασθενείς και ευπαθείς ομάδες κρατουμένων με σοβαρά υποκείμενα νοσήματα από τους υπόλοιπους κρατούμενους, αν και πολλοί αρμόδιοι διεθνείς φορείς για την υγεία θεωρούν ότι η διάδοση της νόσου είναι ταχύτατη και ίσως πιο θανατηφόρα, σε κλειστούς πληθυσμούς όπως αυτοί των φυλακών.

Μάλιστα, το «Πρωτόκολλο ενεργειών πρόληψης και διαχείρισης πιθανών κρουσμάτων-ασθενών Κορωνοϊού στα Καταστήματα Κράτησης» που φέρεται πως εφαρμόζει το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, δεν φαίνεται πως απέδωσε τα αναμενόμενα στο Κ.Κ. Διαβατών, λαμβανομένης υπόψη της εξάπλωσης της νόσου στο κατάστημα αυτό.

Δεν πρέπει να παραληφθεί βέβαια η επισήμανση ότι για το προσωπικό που έχει υποκείμενα νοσήματα, δηλαδή για καρκινοπαθείς, νεφροπαθείς, ανοσοκατασταλτικούς, μεταμοσχευμένους, πνευμονοπαθείς και λοιπούς βαρέως νοσούντες υπαλλήλους, η Γενική Γραμματέας Αντεγκληματικής Πολιτικής έχει ζητήσει από τους Διευθυντές των Καταστημάτων Κράτησης να προβαίνουν σε κατά κανόνα απόρριψη των ειδικών αδειών απουσίας τους, ενάντια σε ό,τι ισχύει για τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα.

Τέλος, πλείστες ευρωπαϊκές και άλλες χώρες έκαναν στοχευμένες αποσυμφορήσεις στις φυλακές, ώστε να περιοριστεί η δυνατότητα εξάπλωσης του ιού. Τέτοιες πρωτοβουλίες όμως δεν αναλαμβάνονται από τα συναρμόδια υπουργεία, διότι το ιδεοληπτικό αφήγημα «Νόμος και Τάξη» δεν μπορεί να διακρίνει την ανθρώπινη ανάγκη από την πολιτική εμμονή.

Το αφήγημα λοιπόν, της επιτυχίας του λεγόμενου επιτελικού κράτους, έχει ήδη καταρρεύσει.

Τουλάχιστον, ας κάνουν τα πάντα τώρα στην κυβέρνηση για να περιορίσουν τις εφιαλτικές συνέπειες της κατά συρροή αδιάφορης στάσης τους για τον Άνθρωπο.

Χ. ΚΕΦΑΛΙΔΟΥ: ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΝΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Δήλωση Χαράς Κεφαλίδου, υπεύθυνης ΚΤΕ Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής, για την κατάρρευση Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου

Πρώτη ημέρα λειτουργίας του Webex και το σύστημα κατέρρευσε μέσα στις δυο πρώτες ώρες λειτουργίας του. Οι κατά καιρούς διαβεβαιώσεις ετοιμότητας ‘πήγαν περίπατο’ από την πρώτη στιγμή!

Πού είναι η αξιοπιστία που παρείχε η σύμβαση με την εταιρεία CISCO;

Πού είναι η ίδια η σύμβαση που ουδέποτε ήρθε στη Βουλή αν και είχε ζητηθεί από όλα τα κόμματα.

Από τον περασμένο Μάρτιο το Υπουργείο όφειλε να γνωρίζει τις δυνατότητες και τις αντοχές του συστήματος. Όφειλε να έχει αξιοποιήσει υπάρχουσες μελέτες στα συρτάρια των αρμόδιων για την αναβάθμιση των υποδομών των σχολικών μονάδων.

Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο που κατέρρευσε σήμερα είναι η τρανταχτή απόδειξη της πλήρους ανετοιμότητας της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να αντιμετωπίσει τα φλέγοντα ζητήματα στην εκπαίδευση.

Η εξ αποστάσεως από εδώ και πέρα θα αποτελέσει την κύρια μορφή εκπαίδευσης. Πρέπει όλοι, και κυρίως η Κυβέρνηση, να σταθούμε στο ύψος των δύσκολων περιστάσεων που επιβάλλει η πανδημία. Επιτέλους αναζητείται σοβαρότητα από σοβαροφάνεια έχουμε πλεόνασμα!

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΑΣΙΛΗ ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ, ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ Κ.Ο. ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, κ. ΜΙΧΑΛΗ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ

Επίκαιρη Ερώτηση Βασίλη Κεγκέρογλου, Γραμματέα της Κ.Ο. του Κινήματος Αλλαγής προς τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη

ΘΕΜΑ: «Να ενταχθούν «κυνήγι» και «ερασιτεχνικό ψάρεμα» στην κατηγορία της άθλησης σε εξωτερικό χώρο και να επιτρέπονται κατόπιν αποστολής σχετικού sms».

Την έντονη δυσαρέσκεια αλλά και αντίδραση της Κυνηγετικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος (ΚΣΕ) και όλων σχεδόν των κυνηγετικών συλλόγων της χώρας, έχει προκαλέσει η απόφαση της Κυβέρνησης για απαγόρευση του κυνηγιού, στο πλαίσιο των περιοριστικών μέτρων που προβλέπονται από το καθολικό Lockdown.

Υπενθυμίζουν, ότι σύμφωνα με τον Δασικό Κώδικα άρθρο 251, παρ.1 , ο οποίος είναι σε ισχύ, η θήρα επιτρέπεται να ασκείται ως άθλημα σε όλη την επικράτεια αλλά και επί της ουσίας το κυνήγι είναι από τις πιο μοναχικές αθλητικές δραστηριότητες.

Επειδή πρόκειται για αθλητική δραστηριότητα, η οποία έπρεπε να επιτρέπεται στην κατηγορία της άθλησης σε εξωτερικό χώρο κατόπιν αποστολής του σχετικού sms, τηρουμένων φυσικά των απαραίτητων μέτρων υγειονομικής ασφάλειας.

Επειδή όπως υποστηρίζει και η Κυνηγετική Συνομοσπονδία Ελλάδος και όλοι σχεδόν οι κυνηγετικοί σύλλογοι, η απόφαση απαγόρευσης είναι αυθαίρετή και στερείται κάθε ερείσματος και

Επειδή η μετακίνηση των κυνηγών μπορεί να γίνεται ακόμη και με τους τους συναθλητές κυνηγούς, με την τήρηση όλων των μέτρων και κανόνων προστασίας

Επειδή υπάρχουν και άλλες δραστηριότητες αθλητικές κλπ που απαγορεύονται, όπως το ερασιτεχνικό ψάρεμα από την ακτή ή τη βάρκα ή και υποβρυχίως και

Επειδή δεν υπήρξαν επιστημονικές εισηγήσεις απαγόρευσης του κυνηγιού και του ερασιτεχνικού ψαρέματος που θεωρούνται δραστηριότητες που ασκούνται κατά μόνας.

Ερωτάσθε κε Υπουργέ:

-Αν προτίθεται η Κυβέρνηση να επανεξετάσει την απόφαση της και να εντάξει το κυνήγι στην κατηγορία της άθλησης σε εξωτερικό χώρο και να επιτρέπεται κατόπιν αποστολής σχετικού sms στο 13033;

-Προτίθεστε να εντάξετε ως επιτρεπόμενη δραστηριότητα το ερασιτεχνικό ψάρεμα από την ακτή, τη βάρκα ή και υποβρυχίως;

Ο Ερωτών Βουλευτής

Βασίλης Κεγκέρογλου

«ΣΧΕΔΙΟ ΣΑΜΙΩΝ»: ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΣΕΙΣΜΟ

 

Κοινή δήλωση Γιώργου Καμίνη, υπεύθυνου Κ.Ο. για θέματα Προστασίας του Πολίτη και Παναγιώτη Καρκατσούλη, γραμματέα του Τομέα Πολιτικής Προστασίας του Κινήματος Αλλαγής

«Σχέδιο Σαμίων»

Αντί των μεμονωμένων και αποσπασματικών μέτρων που ανακοινώνονται και λαμβάνονται από την κυβέρνηση για την αντιμετώπιση των συνεπειών του μεγάλου σεισμού και του τσουνάμι στη Σάμο, προτείνουμε τον σχεδιασμό και την εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου προγράμματος για την Σάμο με τον τίτλο «Σχέδιο Σαμίων». Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην δραστική περιστολή του χρόνου που θα απαιτηθεί για την αποκατάσταση των ζημιών, αφ’ ενός, και στην δρομολόγηση ευρύτερων αναπτυξιακών παρεμβάσεων στο νησί, αφ’ ετέρου ούτως ώστε να μπορέσει να επανέλθει, το συντομότερο δυνατόν, σε κάποια κανονικότητα.

Στη συνέχεια παρατίθενται οι πέντε ενότητες δράσεων που συνθέτουν το πρόγραμμα και μια τελευταία που αναφέρεται στην πολιτική οικονομία της εφαρμογής του.

1. ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΙΑΣ ΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΖΗΜΙΩΝ

– Η αντιμετώπιση των συνεπειών του σεισμού και του τσουνάμι επιβάλλει την άμεση ενίσχυση των αρμοδιοτήτων των Δήμων και των Δημάρχων. Η πεπαλαιωμένη νομοθεσία που αφορά την κατεδάφιση των παλαιών κτιρίων πρέπει να αντικατασταθεί με το πέρασμα κάθε σχετικής αρμοδιότητας/ συναρμοδιότητας στον Δήμο.

– Η απόφαση για την ανοικοδόμηση και την ανάπλαση ιδίως των ιστορικών εκκλησιών της Σάμου πρέπει, επίσης, να περιέλθει στους ΟΤΑ. Το Υπουργείο Πολτισμού μπορεί να δώσει τις προδιαγραφές της αναστήλωσης και να αναλάβει έναν συμβουλευτικό ρόλο.

– Ειδικά για την αξιολόγηση των ζημιών που έχουν υποστεί οι κατοικίες πρέπει να δημιουργηθεί μια τοπική Ομάδα Διοίκησης Έργου που να στελεχώνεται από μηχανικούς της Περιφέρειας η και του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων η οποία θα αναφέρεται και θα ελέγχεται από τον Δήμαρχο. Η αποστολή μηχανικών από Υπουργεία ή την Περιφέρεια οι οποίοι, μετά την διάγνωση, επιστρέφουν στην βάση τους είναι μια διαδικασία αργή και βασανιστική.

– Έως ότου ολοκληρωθεί το νέο θεσμικό πλαίσιο για τα ετοιμόρροπα κτίσματα και τη μεταφορά αρμοδιοτήτων στους ΟΤΑ, προτείνουμε την άμεση αποστολή κυβερνητικού κλιμακίου στο νησί το οποίο θα παραμείνει στη Σάμο έως ότου τελειώσουν οι χαρακτηρισμοί και η άμεση καταβολή των αποζημιώσεων. Το κλιμάκιο μπορεί να αποτελείται από υψηλόβαθμα στελέχη των εμπλεκόμενων Υπουργείων (γενικούς διευθυντές ή υπηρεσιακούς γενικούς γραμματείς με δικαίωμα υπογραφής) το οποίο θα αποφασίζει χωρίς να απαιτείται η έγκριση άλλων περαιτέρω παραγόντων η διαδικασιών. Θα αποτελεί ως μια φυσική «υπηρεσία μιας στάσης» για όλα τα θέματα που έχουν να κάνουν με την αποκατάσταση των ζημιών. Επικεφαλής της προσωρινής αυτής υοπηρεσίας θα μπορούσε να τεθεί υφυπουργός στον οποίο θα μεταβιβαστούν οι σχετικές αρμοδιότητες.

2. ΑΝΑΠΤΥΞΗ KAI ΜΕ ΠOΡΟΥΣ ΤΟΥ RescEU

– Η Σάμος υποφέρει από οικονομική ασφυξία και αναπτυξιακή στασιμότητα. Η κατάρρευση του τουρισμού είχε ως αποτέλεσμα την οικονομική κρίση. Οι καταστροφές από τον σεισμό και το τσουνάμι επέτειναν την δυσχερή θέση των μικρών και μεσαίων επιχειρηματιών, πολλοί από τους οποίους θα αναγκαστούν να κλείσουν.

– Οι παραγωγικές δραστηριότητες του νησιού πρέπει να υποστηριχθούν, προκειμένου να μην διαρραγεί ο κοινωνικός και οικονομικός ιστός του. Για τον λόγο αυτόν προτείνεται η δημιουργία λεπτομερούς φακέλου με τις ζημιές στον παραγωγικό ιστό του νησιού. Με βάση αυτή την τεκμηρίωση θα πρέπει να επιδιωχθεί η άντληση χρηματοδοτήσεων και από το Ταμείο Αλληλεγγύης. Το Κίνημα Αλλαγής μπορεί να συμβάλλει στην προσπάθεια μέσω των ευρωβουλευτών του που γνωρίζουν καλά το πρόγραμμα RescEU.

3. ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ

Το μεταναστευτικό πρόβλημα εξακολουθεί να παραμένει άλυτο. Το ΚΥΤ/παραγκούπολη εντός του αστικού ιστού εξακολουθεί να είναι πρόξενος διαρκών προβλημάτων (εκδηλώνεται μια πυρκαγιά, σχεδόν, ανά μήνα). Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο αριθμός των παράνομων μεταναστών ανέρχεται, σήμερα, σε 3.500-4.000. Σε κάθε περίπτωση, ο ρυθμός των αποχωρήσεων είναι πολύ αργός και το νέο ΚΥΤ δεν έχει την δυνατότητα φιλοξενίας τέτοιου αριθμού.

Η κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει στην άμεση αποσυμφόρηση και την κατάργηση του ΚΥΤ.

4. ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

– Η μετάδοση του κορωνοϊού συναρτάται, επίσης, με τους μετανάστες και το ΚΥΤ. Τα πρώτα κρούσματα που εκδηλώθηκαν στο νησί εντοπίστηκαν στο ΚΥΤ. Αυτά δημιούργησαν νέα, εντός του αστικού ιστού, αφού κάποιοι εργαζόμενοι στο ΚΥΤ μετέφεραν τον ιό στους ντόπιους. Η επάρκεια του νοσοκομείου Σάμου είναι οριακή και η επιβολή του νέου ολικού απαγορευτικού θα προξενήσει ακόμη μεγαλύτερα προβλήματα στην οικονομική επιβίωση των ταλαίπωρων κατοίκων της.

– Μαζικά Τεστ στον πληθυσμό δωρεάν.

5. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Η πολιτική προστασία του νησιού είναι ανύπαρκτη. Δεν λειτουργεί καμία μονάδα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του νόμου και δεν έχει υπάρξει επεξεργασία καποιου ειδικότερου σχεδίου για τις απειλές και τις καταστροφεές που απειλούν την Σάμο.

Η γειτνίαση με την Τουρκία επιτείνει το πρόβλημα.

Είναι επιβεβλημένη η δημιουργία μιας αξιόπιστης μονάδας πολιτικής προστασίας. Σε πρώτη φάση μπορεί να υποστηριχθεί στο έργο της από τον στρατό και την αστυνομία.

Το Κίνημα Αλλαγής έχει την τεχνογνωσία και την βούληση να συμβάλλει στην δημιουργία μιας εύρωστης μονάδας πολιτικής προστασίας στο νησί.

6. Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ «Σχέδιο Σαμίων»

Το παρόν σχέδιο μπορεί να αναπτυχθεί ως εξής:

– Να συμπληρωθεί με ακόμη πιο συγκεκριμένες δράσεις μετά από διαβούλευση με παράγοντες της οικονομικής και κοινωνικής ζωής τη Σάμου.

– Όταν το πρόγραμμα ολοκληρωθεί να επακολουθήσει μια διαβούλευση (τηλεδιάσκεψη) με τους Ευρωβουλευτές του Κινήματος για τον σχεδιασμό περαιτέρω πρωτοβουλιών.

– Εάν η πρότασή μας υιοθετηθεί από την κυβέρνηση θα παρακολουθούμε την υλοποίησή της μέσω ειδικής εφαρμογής που θα φιλοξενήσουμε στην ιστοσελίδα του Κινήματος Αλλαγής.

ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗΣ: ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΤΟ LOCKDOWN

ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ
ΜΑΝΩΛΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
Στο Ρ/Σ «Αθήνα 9,84», στην εκπομπή «Άνω – Κάτω»
με τη δημοσιογράφο Αλεξάνδρα Βουδούρη

Lock down

– Αυτή τη στιγμή το πρώτο πράγμα που έχουμε απέναντι μας είναι η πανδημία του κορωνόιου. Πέρα από οποιαδήποτε πολιτική κριτική, αυτό που πρέπει να καταλάβουμε όλοι, είναι ότι η ανθρώπινη ζωή είναι πάνω από όλα, και κατά συνέπεια είναι αναγκαία η εφαρμογή των μέτρων που εισηγείται η επιστημονική επιτροπή. Το ερώτημα, όμως, δεν είναι αν ήταν αναγκαίο να γίνει τώρα ένα lockdown, αλλά γιατί φτάσαμε στο σημείο να κριθεί αναγκαία η επιβολή ενός νέου lockdown.

– Το καλοκαίρι έγινε μια μεγάλη κουβέντα και κριτική για την εικόνα χαλάρωσης. Με πρωταγωνίστρια σε αυτήν, την ίδια την κυβέρνηση, με τους κυβερνητικούς αξιωματούχους να δίνουν λάθος μηνύματα. Με εγκαίνια σε πλατείες, το χαλαρό άνοιγμα της εστίασης και του τουρισμού χωρίς τα σωστά μέτρα, οι ανύπαρκτοι έλεγχοι στα χερσαία σύνορα, οι υπερβολικές πληρότητες σε πλοία και αεροπλάνα, ακόμα και τα ελλιπή οικονομικά μέτρα που οδήγησαν πολλές φορές τους επαγγελματίες στην οριακή εφαρμογή των μέτρων για να διασωθούν οικονομικά.

Η πορεία της πανδημίας

– Η διαφορά μας με άλλες ευρωπαϊκές χώρες είναι πως εμείς ξεκινήσαμε το καλοκαίρι χωρίς ενεργές εστίες διασποράς της νόσου και έχοντας σχεδόν εκμηδενίσει τα κρούσματα. Αυτό μας έδινε πολύ μεγάλο χρονικό περιθώριο και άνεση ώστε να προετοιμαστούμε και να παρθούν μέτρα πρόληψης, καθώς γνωρίζαμε ότι το φθινόπωρο θα ερχόταν το δεύτερο κύμα της πανδημίας.

– Τα βασικά σημεία στα οποία δεν υπήρξε σωστός σχεδιασμός είναι:

1. Αρχικά ως προς το σχεδιασμό των τεστ. Τα κινητά συνεργεία της Πρωτοβάθμιας δεν συγκροτήθηκαν εγκαίρως, ειδικά για ευπαθείς ομάδες και ταυτόχρονα, δειγματοληπτικά, για να αξιολογείται επιδημιολογικά και το ιικό φορτίο σε κάθε περιοχή. Δεν έγινε καμία διατίμηση του κόστους των τεστ ή και κάλυψη τους από τον ΕΟΠΥΥ, που θα διευκόλυνε στην καλύτερη ιχνηλάτηση του ιού. Δεν υπήρξε οργανωμένο σχέδιο για τεστ στο υγειονομικό προσωπικό με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή και ειδικά στη Θες/νίκη να υπάρχει μεγάλος αριθμός υγειονομικών που είναι είτε θετικοί στον κορωνοιό, είτε είναι σε καραντίνα. Και φυσικά, δεν ενσωματώθηκαν περιφερειακά και ιδιωτικά εργαστήρια στον κεντρικό σχεδιασμό για την αποτελεσματικότερη και ταχύτερη διενέργεια των τεστ.

2. Οι νέες ΜΕΘ. Εδώ είδαμε την κυβέρνηση απλά βαπτίζει τις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας που ήταν για άλλες χρήσεις, ως μονάδες covid-19. Εκτός από τη δωρεά της Βουλής και του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος», δεν υπήρξε επί της ουσίας καμία άλλη καινούργια μονάδα. Ακόμα και αυτές του νοσοκομείου «Σωτηρία» που είναι δωρεά της Βουλής υπολειτουργούν γιατί δεν υπάρχει το απαιτούμενο στελεχιακό υγειονομικό προσωπικό. Ανακοίνωσαν τώρα νέες προσλήψεις τη στιγμή που ο χρόνος ήταν αρκετός ώστε να έχουν γίνει πριν τρεις ή τέσσερεις μήνες.

3. Σχολεία και Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Με τα παιδιά να είναι οι κατ’ εξοχήν ασυμπτωματικοί ασθενείς, δεν γίνεται να μην υπάρχει πρόβλεψη να υπάρχουν μέχρι 15 μαθητές σε κάθε τάξη. Θα μπορούσαν να βρεθούν χώροι από τους δήμους αλλά και σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα. Θα μπορούσε ακόμα να μειωθεί η ύλη για να γίνουν μικρότερα τμήματα. Και στις μεταφορές δεν γίνεται να υπάρχουν 230 οχήματα τα οποία δεν λειτουργούν λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και τεχνικών. Αυτό δείχνει ανικανότητα και αδυναμία σχεδιασμού, εφαρμογής και υλοποίησης.

Αντιπολίτευση

– Μία υπεύθυνη αντιπολίτευση μπορεί να συνεργαστεί με τα κόμματα της αντιπολίτευσης, εφόσον έχουν αντίστοιχο πλαίσιο προτάσεων Όπως μπορεί να συνεργαστεί και με την κυβέρνηση, γιατί αυτό που θέλουμε όλοι μας είναι το καλό των πολιτών και των ανθρώπων που εκπροσωπούμε. Σε αυτές τις πολύ δύσκολες συνθήκες πρέπει όλοι μας να συνεργαστούμε, ειδικά στα μεγάλα θέματα, όπως η πανδημία, τα εθνικά θέματα, αλλά και σε διάφορα άλλα που εμείς έχουμε πάρει πρωτοβουλίες, γιατί το αποτέλεσμα δεν είναι κομματικό ή μικροκομματικό, αλλά μας αφορά όλους.

– Θεωρώ ανεύθυνη την μη αντιπολίτευση. Ο ελληνικός λαός στις εκλογές μας έδωσε εντολές. Η εντολή που έδωσε σε εμάς είναι να μπορέσουμε να τους εκπροσωπήσουμε με μία σοβαρή, υπεύθυνη αντιπολίτευση με προτάσεις και αντιπροτάσεις. Το Κίνημα Αλλαγής έχει ξεκινήσει από τον Μάρτιο και καταθέτει ολοκληρωμένα σχέδια προτάσεων για την οικονομία και τις κοινωνικές προεκτάσεις της κρίσης. Για το πώς μπορεί να οργανωθεί καλύτερα, άμεσα, το Εθνικό Σύστημα Υγείας, για το πώς μπορούμε να στηρίξουμε την οικονομία και την κοινωνία με το ενδιάμεσο μας πρόγραμμα που παρουσιάσαμε τον Μάιο, για την αναγέννηση του ΕΣΥ με την πρόταση μας τον περασμένο Σεπτέμβριο, καθώς και ένα συνολικό σχέδιο για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Όλα αυτά αποτελούν ένα πλαίσιο ολοκληρωμένων προτάσεων, τεκμηριωμένων, ρεαλιστικών και απόλυτα κοστολογημένων. Μόνο μέσα στην καραντίνα είχαμε καταθέσει 150 παρεμβάσεις στη Βουλή. Η προσπάθεια μας είναι όπου διαφωνούμε να έχουμε τις δικές μας αντιπροτάσεις. Γιατί έτσι μόνο γίνεται γόνιμη και χρήσιμη αντιπολίτευση και αυτός θέλουμε να είναι ο ρόλος μας.

ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ – ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ “CISCO HELLAS A.E”

Η «κατάρρευση» της ψηφιακής πλατφόρμας τηλε-εκπαίδευσης της εταιρείας CISCO, μόλις μέσα στις δύο πρώτες ώρες λειτουργίας της, στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση όλης της χώρας, τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020, συνιστά την πλέον πανηγυρική διάψευση των δηλώσεων «ετοιμότητας» της Κυβέρνησης. Προκύπτει ότι η συμφωνία του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων με την εταιρεία «CISCOHELLASΑ.Ε.» δεν φέρει τα εχέγγυα της απαιτούμενης αξιοπιστίας, ενώ το σύστημα φαίνεται ότι δεν διαθέτει τις αναγκαίες τεχνικές δυνατότητες και αντοχές.

Η Πολιτεία, ήδη από τον περασμένο Μάρτιο, όφειλε να έχει αξιοποιήσει υπάρχουσες μελέτες για την αναβάθμιση των υποδομών των σχολικών μονάδων, που δυστυχώς παραμένουν στα συρτάρια των αρμοδίων. Πολύ περισσότερο, όφειλε να γνωρίζει τις αληθείς δυνατότητες του συστήματος τηλεκπαίδευσης και να έχει καταστρώσει εναλλακτικό «Σχέδιο Β» για την απρόσκοπτη και ομαλή συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου. Το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό καθώς, παρά την αναντίρρητη διεθνή διάσταση των τεχνικών προβλημάτων, καταδεικνύονται σοβαρές παραλείψεις του αρμόδιου Υπουργείου που βεβαίως φέρει την πολιτική ευθύνη για την έλλειψη επαρκούς και έγκαιρης προετοιμασίας.

Μάλιστα, παρά το γεγονός ότι έχουν παρέλθει αρκετοί μήνες μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, αλλά και την πρόσφατη τροποποίησή της, η σύμβαση του Ελληνικού Δημοσίου με την εταιρεία «CISCOHELLASΑ.Ε.» δεν έχει μέχρι σήμερα αναρτηθεί στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και δεν έχει τύχει οποιασδήποτε άλλης δημοσιότητας. Παρά τις επανειλημμένες σας διαβεβαιώσεις δεν έχετε δώσει μέχρι σήμερα στη δημοσιότητα το κείμενο της σύμβασης, ενώ αρνείστε να το παρουσιάσετε στη Βουλή, προς ενημέρωση της Εθνικής Αντιπροσωπείας. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι σύμφωνα με την πρόσφατη υπ’ αριθ. 4/07.09.2020 γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, εντοπίζονται σοβαρά ζητήματα προστασίας προσωπικών δεδομένων και μάλιστα τάσσεται τρίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης της Πολιτείας στις συστάσεις της Αρχής. Ανάμεσα στις λοιπές παρατηρήσεις της, η Αρχή διαπιστώνει ότι υπάρχουν κίνδυνοι που απορρέουν από τους όρους της σύμβασης Ελληνικού Δημοσίου – «CISCOHELLASΑ.Ε.», ιδίως λόγω της διατήρησης δεδομένων από την πλευρά της αναδόχου εταιρείας, στοιχείο που καταδεικνύει την πολύ σοβαρή ανάγκη για πλήρη διαφάνεια σχετικά με την ως άνω σύμβαση και τους ειδικότερους όρους της, που αφορά -μεταξύ άλλων- και στα προσωπικά δεδομένα άνω του ενός εκατομμυρίου φυσικών προσώπων!

Τέλος, σημαντικά ερωτήματα εγείρονται για το αν η σύμβαση περιέχει ρήτρες και ασφαλιστικές δικλίδες στην περίπτωση τεχνικών δυσλειτουργιών του συστήματος.

Με δεδομένες τις νέες συνθήκες που διαμορφώνει η πανδημία τουCOVID-19, είναι πλέον βέβαιο ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση θα αποτελέσει, στο άμεσο μέλλον και για άγνωστο χρονικό διάστημα, την κύρια μορφή εκπαίδευσης. Απαιτείται, λοιπόν, σοβαρότητα, ορθός και έγκαιρος προγραμματισμός και ιδίως πλήρης διαφάνεια και λογοδοσία τη δράση της Κυβέρνησης.

Κατόπιν των ανωτέρω

Παρακαλείσθε κ. Υπουργέ να καταθέσετε άμεσα στη Βουλή, προς ενημέρωσή της, το πλήρες κείμενο της σύμβασης του Ελληνικού Δημοσίου με την εταιρεία «CISCOHELLASΑ.Ε.», αναφορικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, όπως αυτή έχει τροποποιηθεί και ισχύει σήμερα.

Οι αιτούντες

Χαρά Κεφαλίδου

Δημήτρης Κωνσταντόπουλος

Δημήτρης Μπιάγκης

Γιώργος Παπανδρέου

Ανδρέας Λοβέρδος

Βασίλης Κεγκέρογλου

 

ΑΡΧΕΙΟ PDF 1

ΑΡΧΕΙΟ PDF 2

Ρυθμός Επικαιρότητας | 09.11.2020

Τηλεκπαίδευση: Η πλατφόρμα κατέρρευσε χωρίς να έχουν εναλλακτικό σχέδιο

Στο όνομα των δήθεν μεταρρυθμίσεων, το υπουργείο Παιδείας εκτίθεται συστηματικά και ανεπανόρθωτα. Μετά τη συντριπτική ήττα της πολιτικής ηγεσίας του στις «ηλεκτρονικές» εκλογές για την ανάδειξη των υπηρεσιακών συμβουλίων των εκπαιδευτικών, όπου δεν συμμετείχε καλά-καλά το 10% αυτών, σήμερα χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικοί έμειναν κυριολεκτικά να κοιτάνε τις κενές οθόνες τους, αφού η ψηφιακή πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης Webex της Cisco δεν λειτούργησε.

Το ζήτημα βέβαια, δεν είναι μόνο η κατάρρευση της πλατφόρμας. Είναι ότι η κυβέρνηση δεν είχε εναλλακτικό σχέδιο. Απέδειξε πως κάθε άλλο παρά σε ετοιμότητα βρισκόταν, όπως διαβεβαίωνε η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Τίθεται, όμως, κι ένα σημαντικό ζήτημα διαφάνειας, διότι η κ. Κεραμέως αρνείται συστηματικά να δώσει στη δημοσιότητα τη σύμβαση με την εταιρεία Cisco που παρέχει την πλατφόρμα. Μια σύμβαση που ουδέποτε ήρθε στη Βουλή, δεν δόθηκε στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα που την ζήτησε και δεν δημοσιοποιήθηκε στη «Διαύγεια», όπως θα έπρεπε.

Ο πρόχειρος σχεδιασμός της τηλεκπαίδευση αποκαλύπτει πως το υπουργείο Παιδείας δεν έχει σχέδιο για την εκπαίδευση και τα προβλήματα εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών και τους αφήνει εκτεθειμένους μέσα στο δεύτερο κύμα της πανδημίας. Περισσότερα ΕΔΩ

“Σχέδιο Σαμίων”: Η πρότασή μας για την αναγέννηση της Σάμου

Η πολύπαθη Σάμος χρειάζεται σχέδιο αποκατάστασης και στήριξης για φυσικές καταστροφές, πανδημία και οικονομία. Το Κίνημα Αλλαγής το έχει και περιλαμβάνει:

  • Κατεδάφιση παλαιών κτιρίων & ανάπλαση με αρμοδιότητες στο Δήμο
  • Τοπική Ομάδα αξιολόγησης ζημιών
  • Προσωρινή υπηρεσία “μιας στάσης” για καταβολή αποζημιώσεων
  • Στήριξη τοπικής οικονομίας από Ταμείο Αλληλεγγύης & πρόγραμμα RescEU της ΕΕ
  • Δωρεάν test για όλους
  • Τοπική Μονάδα Πολιτικής Προστασίας

Περισσότερα ΕΔΩ

Οικονομικά μέτρα: Ανύπαρκτη η στήριξη επαγγελματιών και αυτοαπασχολουμένων

Για μία ακόμη φορά, τα μέτρα της κυβέρνησης για τη στήριξη επιχειρήσεων, επαγγελματιών και εργαζομένων αποδεικνύονται αποσπασματικά και ελλειμματικά, ιδίως υπό το πρίσμα του νέου lockdown που «παγώνει» την οικονομική δραστηριότητα και νεκρώνει την αγορά. Οι αυτοαπασχολούμενοι και οι επιστήμονες δεν θα τύχουν καμίας στήριξης, πλην της μείωσης ενοικίου στους πληττόμενους κλάδους. Ενώ για την επιστρεπτέα προκαταβολή – η οποία παραμένει άγνωστο πότε θα χορηγηθεί – δεν συνοδεύεται από μέτρα στήριξης των θέσεων εργασίας όταν ανοίξουν ξανά οι επιχειρήσεις.

Σε ό,τι αφορά τις υποχρεώσεις από ΦΠΑ και ρυθμίσεις, η κυβέρνηση απλώς κλωτσάει το τενεκεδάκι πιο πέρα: παρατείνει τις προθεσμίες πληρωμής έως τις 30.4.2021, δίχως όμως να λαμβάνει υπόψη της ότι όλοι οι επιχειρηματίες και επαγγελματίες θα εργαστούν με μειωμένους ή και ανύπαρκτους τζίρους. Την ίδια στιγμή, δεν λαμβάνει καμία μέριμνα για τις τρέχουσες υποχρεώσεις του ΕΝΦΙΑ, του φόρου εισοδήματος ή των ασφαλιστικών εισφορών, οι οποίες είναι άμεσα απαιτητές. Περισσότερα ΕΔΩ

Φυλακές: Σωφρονιστικοί υπάλληλοι και κρατούμενοι «θύματα» της κυβερνητικής αδιαφορίας για τον κορονοϊό

Τα 65 κρούσματα κορονοϊού που εντοπίστηκαν στις Φυλακές Διαβατών Θεσσαλονίκης αναδεικνύουν με δραματικό τρόπο το πρόβλημα και τα ελλιπή μέτρα κατά της πανδημίας στις φυλακές όλης της χώρας. Είχαμε πει ότι χρειαζόταν ένα συνολικό και συνεκτικό σχέδιο προστασίας σε όλες τις κλειστές δομές, συμπεριλαμβανομένων των φυλακών. Ωστόσο, τα κυβερνητικά αυτιά κωφεύουν σε όλα τα επίπεδα: υγειονομικό, διαχείριση προσωπικού, μεταχείριση κρατουμένων.

Επί εννέα μήνες δεν έγινε καμία σοβαρή ενέργεια για πρόσληψη γιατρών και νοσηλευτών, για τη διενέργεια τεστ ή όποια άλλη δειγματοληψία. Ούτε έγιναν μαζικοί εμβολιασμοί για την εποχική γρίπη. Το επιτελικό κράτος και εδώ καταρρέει στην πράξη. Η κυβέρνηση οφείλει να περιορίσει, όμως, τις συνέπειες της αδιαφορίας τους για τους ανθρώπους που βρίσκονται στις φυλακές. Περισσότερα ΕΔΩ

Χρηματοδότηση ΟΤΑ: Ψίχουλα σε δήμους και περιφέρειες με ρεσιτάλ αδιαφάνειας

Μέτρα στήριξης των δήμων και των περιφερειών ανακοινώνει η κυβέρνηση, όμως αναρωτιόμαστε πού περιμένει να… πρωτοδωθούν αυτά τα 60 εκατ. ευρώ που διαφημίζει το Υπουργείο Εσωτερικών. Μαζί, όμως, προκύπτουν και εύλογα ερωτήματα για τα κριτήρια χρηματοδότησης, ιδιαίτερα ως προς τις ανάγκες των ΟΤΑ. Ποιος άραγε αποφασίζει; Συμμετέχουν, αλήθεια, τα ΔΣ της ΚΕΔΕ και της ΕΝΠΕ στον προγραμματισμό των έκτακτων ενισχύσεων του ΥΠΕΣ; Έχουν λόγο στις κατανομές των χρημάτων; Και πώς ο κ. Θεοδωρικάκος προτρέπει τους δήμους να στηρίξουν τις επιχειρήσεις και την πραγματική οικονομία, χαρίζοντας τα δημοτικά τέλη στις επιχειρήσεις που έκλεισαν ή προσλαμβάνοντας προσωπικό με προσωρινές συμβάσεις; Για άλλη μια φορά, η κυβέρνηση και οι υπουργοί της να επαίρονται για τα ψίχουλα της αδιαφάνειας.

Περισσότερα ΕΔΩ

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

About energinews

Ο Μανόλης Παπαδάκης γεννήθηκε στις 12 Νοεμβρίου 1988 στο νησί της Κρήτης όπου ζει μέχρι και σήμερα. τελείωσε το λύκειο (ΤΕΕ) ηλεκτρολόγος αλλά παράλληλα ασχολήθηκε και με την μουσική και ιδιαίτερα με την παράδοση της Κρήτης. Επίσης ήταν για 6 χρόνια ηχολήπτης παραγωγός του ράδιο Βερενίκη 89.5 και από της 25 Απριλίου του 2019 είναι ραδιοφωνικός παραγωγός στο ράδιο Λασίθι 92.3 και είναι ιδιοκτήτης της ενημερωτικής ιστοσελίδας www.energinews.gr

View all posts by energinews

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *