Π. ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ: Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΕΣΥ ΑΝΟΧΥΡΩΤΟ


0
(0)

Σημεία συνέντευξης Παύλου Χρηστίδη, Εκπροσώπου Τύπου του Κινήματος Αλλαγής, στο Action 24 και τους δημοσιογράφους Σταμάτη Ζαχαρό και Κατερίνα Δούκα.

Για την διαχείριση της πανδημίας

Η στρατηγική της κυβέρνησης απέτυχε. Αποφάσισε το μεγαλύτερο σε διάρκεια lockdown και τα κρούσματα αντί να μειώνονται, αυξάνονται. Κατέστησε όλη την Ελλάδα μια και ενιαία υγειονομική περιφέρεια, όταν υπήρχαν νησιά και νομοί με ελάχιστα κρούσματα, ναρκοθετώντας την τοπική οικονομία. Έκλεισε τα αυτιά της στις επισημάνσεις του Κινήματος Αλλαγής για τα μαζικά τεστ, την ιχνηλάτηση, την απομόνωση των κρουσμάτων και το ασφαλές άνοιγμα. Άφησε το ΕΣΥ και τους ανθρώπους του έρμαιο των εξελίξεων και αποφάσισε στο “και πέντε” την επίταξη του ιδιωτικού τομέα, με αποτέλεσμα να έχουμε πάνω από 20% των θανάτων εκτός ΜΕΘ.

Της πήρε πολλούς μήνες να προκηρύξει θέση επικουρικών υγειονομικών, αλλά μόλις λίγες ώρες για τον διαγωνισμό των self tests, που απέρριπτε ως λαϊκισμό, όταν το πρότεινε η Φώφη Γεννηματά, δημιουργώντας προφανή ερωτήματα για τη διαφάνεια και την αξιοπιστία της πρόσκλησης ενδιαφέροντος.

Για τα εθνικά μας θέματα

Η Τουρκία ξεδιπλώνει τη στρατηγική της και η Ελλάδα παρακολουθεί με την κυβέρνηση αμήχανη και αμέτοχη στις εξελίξεις. Το τελευταίο συμβούλιο δεν αποφάσισε ούτε “μέτρα που δαγκώνουν”, ούτε “μέτρα κορσέ”, όπως διατεινόταν η ΝΔ. Η κυβέρνηση δεν έδειξε την απαιτούμενη αποφασιστικότητα για να προστατεύσει τα εθνικά συμφέροντα.

ΤΟ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ

Ανακοίνωση Τομέα Ναυτιλίας

Για άλλη μια φορά ζούμε την επανάληψη του ίδιου φαινομένου που έχουμε βιώσει αρκετές φορές το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Τον εγκλωβισμό ναυτικών μέσα στα πλοία που εργάζονται, για λόγους που άπτονται των ευθυνών των πλοιοκτητριών ή διαχειριστριών εταιρειών τους.

Συγκεκριμένα το πλοίο “Angelic Power” έφτασε στην Κίνα τον Ιούλιο του 2020 προκειμένου να ξεφορτώσει κάρβουνο προερχόμενο από την Ινδονησία. Έκτοτε βρίσκεται σε μια ιδιότυπη ομηρία και πολύμηνο εγκλωβισμό εξαιτίας των αντιπαλοτήτων και των διαφωνιών των εμπλεκομένων εταιρειών στην διαχείριση και εκμετάλλευση του πλοίου.

Το πλήρωμα του πλοίου που αποτελείται από 22 ναυτικούς, εκ των οποίων 9 Έλληνες, έχει εγκαταλειφθεί στην τύχη του. Κάποια δε μέλη έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας και η ζωή τους βρίσκεται σε σοβαρό κίνδυνο…

Καλούμε το ΥΝΑΝΠ να προβεί άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να απεγκλωβιστούν οι ναυτικοί και να τους παρασχεθεί ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Καλούμε το ΥΝΑΝΠ το τολμήσει επιτέλους να θωρακίσει τους ναυτικούς μας, και να μην τους αφήνει ανυπεράσπιστους μετατρέποντάς τους σε θύματα των αντιπαλοτήτων, των διαφωνιών και της κακοδιαχείρισης των εταιρειών που διαχειρίζονται και εκμεταλλεύονται τα πλοία.

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

About energinews (admin)

Ο Μανόλης Παπαδάκης γεννήθηκε στις 12 Νοεμβρίου 1988 στο νησί της Κρήτης όπου ζει μέχρι και σήμερα. τελείωσε το λύκειο (ΤΕΕ) ηλεκτρολόγος αλλά παράλληλα ασχολήθηκε και με την μουσική και ιδιαίτερα με την παράδοση της Κρήτης. Επίσης ήταν για 6 χρόνια ηχολήπτης παραγωγός του ράδιο Βερενίκη 89.5 και από της 25 Απριλίου του 2019 είναι ραδιοφωνικός παραγωγός στο ράδιο Λασίθι 92.3 και είναι ιδιοκτήτης της ενημερωτικής ιστοσελίδας www.energinews.gr

View all posts by energinews (admin)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *