Ο ΓΓ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ ΣΤΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΛΑΡΚΟ


0
(0)

Ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας θα παρευρεθεί στη συναυλία αλληλεγγύης – συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο δίκαιο αγώνα των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ, που συνδιοργανώνουν ο Πανελλήνιος Μουσικός Σύλλογος και τα Σωματεία της ΛΑΡΚΟ,  την Πέμπτη 29/7, στις 20.30, στη Λάρυμνα, στο γήπεδο 5×5.

          ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

Το ΚΚΕ καταδικάζει τη νέα κλιμάκωση της επιθετικότητας του κράτους του Ισραήλ σε βάρος του παλαιστινιακού λαού. Μετά τους πρόσφατους δολοφονικούς βομβαρδισμούς οι ισραηλινές δυνάμεις κατοχής, αυτές τις μέρες, δολοφόνησαν δύο Παλαιστίνιους διαδηλωτές, ενώ εντείνουν τις κατεδαφίσεις σπιτιών, τον ξεριζωμό οικογενειών Παλαιστινίων από τις εστίες τους και τον εποικισμό, διατηρώντας στις φυλακές χιλιάδες πολιτικούς κρατούμενους.

ΗΠΑ, ΕΕ και αστικές κυβερνήσεις, ανάμεσά τους η κυβέρνηση της ΝΔ, όπως και η προηγούμενη του ΣΥΡΙΖΑ, φέρουν τεράστια ευθύνη, γιατί αναβαθμίζοντας την οικονομική, πολιτική και στρατιωτική συνεργασία τους με το Ισραήλ, νομιμοποιούν κι ενθαρρύνουν την επιθετικότητα του. Την ώρα μάλιστα που το κράτος του Ισραήλ  προβαίνει σε αυτές τις ωμότητες, η κυβέρνηση της ΝΔ προκλητικά συνυπογράφει μαζί του κατάπτυστες εκκλήσεις σκοπιμότητας, δήθεν “για την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων” … στην Κούβα.

Το ΚΚΕ απαιτεί να σταματήσουν εδώ και τώρα οι δολοφονίες, το μπαράζ διώξεων, φυλακίσεων, εκτοπισμών κατά των Παλαιστινίων, οι κατεδαφίσεις κατοικιών κι οι εποικισμοί. Εκφράζει την αμέριστη αλληλεγγύη του στον παλαιστινιακό λαό και στην πάλη του για τον τερματισμό της ισραηλινής κατοχής με τη δημιουργία ανεξάρτητου, βιώσιμου και κυρίαρχου παλαιστινιακού κράτους, στα σύνορα του 1967, με πρωτεύουσα την Ανατολική Ιερουσαλήμ.

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΕΚΑΣ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΑΙ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

Η Αλ. Παπαρήγα ξεκίνησε την τοποθέτησή της με τη γενική παραδοχή πως η μακρόχρονη και σύγχρονη κοινωνική εξέλιξη απαιτεί αντικειμενικά τη συνεχή διεύρυνση της γνώσης, τη γνωστική ανάπτυξη. Ότι προκύπτει αυτή η ανάγκη από τις αλλαγές στην εργασία, καθώς «οι αλλαγές στην εργασία απαιτούν συνεχείς αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα, αναθεώρηση των προγραμμάτων διδασκαλίας, επιστημονικά πεδία μπορεί να εξαφανίζονται και να εμφανίζονται καινούργια, συντονισμό των νέων τεχνολογιών με τη γνώση και ένταξή τους μέσα στη διαδικασία της γνώσης, απαιτούν νέα προγράμματα ειδίκευσης, απαιτούν συνεχή επιμόρφωση, συντονισμό ανάμεσα σε διαφορετικά επιστημονικά πεδία».

«Από κει και πέρα όμως το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδος ξεκαθαρίζει: Η ανάπτυξη της γνώσης που ένα μεγάλο μέρος της περνάει την Παιδεία όλων των βαθμίδων, είτε με τη μορφή της έρευνας στα Πανεπιστήμια είτε με τη μορφή της μόρφωσης και της επιμόρφωσης, στις συνθήκες του καπιταλισμού έχει έτσι κι αλλιώς ταξικό χαρακτήρα», τόνισε. Αναφερόμενη σε αυτό το πλαίσιο στο περιεχόμενο του νομοσχεδίου, θύμισε αυτό που είπε ο πρωθυπουργός «κυνικά και ωμά: Πρέπει να γίνουν αλλαγές γιατί πρέπει να πάρουμε υπόψη τις ανάγκες της αγοράς και δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς».

Στάθηκε μεταξύ άλλων στην αντιπαράθεση που έγινε κατά τη συζήτηση στη Βουλή γύρω από την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, επισημαίνοντας το γεγονός πως κυριάρχησε στις τοποθετήσεις των αρχηγών του ΣΥΡΙΖΑ, του ΚΙΝΑΛ και του ΜέΡΑ24. Όπως τόνισε, το ΚΚΕ έχει πάρει θέση ενάντια στην επιλογή θεσμοθέτησης της ΕΒΕ και σημείωσε πως η αντίθεση των υπόλοιπων κομμάτων δεν εκφράζεται επί της ουσίας, «ότι εδώ οικοδομούνται νέοι ταξικοί φραγμοί, αλλά μπήκε το θέμα της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής. Υπαρκτό πρόβλημα, αλλά που από μόνο του δεν είναι που θα λύσει το ζήτημα της ισότητας στην ταξική κοινωνία της ισότητας των παιδιών της εργατικής – λαϊκής οικογένειας, της εργατικής τάξης κλπ.»

Σχολίασε, ότι η συζήτηση που έγινε χτες και σήμερα είχε τα μάτια στην επόμενη κάλπη, ψηφοθηρικά και στη ζύμωση των επόμενων κυβερνητικών συνεργασιών.

Η Αλ. Παπαρήγα αντέταξε τη σημασία που αποδίδει το Κόμμα στη διευρυμένη γνώση απέναντι στη λογική που διαπνέει και το συγκεκριμένο νομοσχέδιο: «Ο κ. πρωθυπουργός το είπε καθαρά. Τι χρειάζεται η αγορά για γνώσεις, δηλαδή να μαθαίνεις σε λίγο χρόνο και γρήγορα για να βρεις μία δουλειά. Και όταν ο εργοδότης έχει κάτι άλλο, να μαθαίνεις γρήγορα και γρήγορα και γρήγορα για να πας να δουλέψεις. Όχι να μαθαίνεις για να μάθεις να σκέφτεσαι, να έχεις κατάκτηση της αντικειμενικής αλήθειας, να συνειδητοποιείς την ανάγκη ότι μπορείς να αλλάξεις αυτόν τον σάπιο κόσμο. Να μη μαθαίνεις πραγματικά τους νόμους της κοινωνικής εξέλιξης. Βεβαίως η παπαγαλία τείνει να καταργηθεί και μπαίνει η αποσπασματικότητα, η διαθεματικότητα, ο ανορθολογισμός, τα κουτάκια-γνώσεις ληξιπρόθεσμες».

Η Αλ. Παπαρήγα αναφέρθηκε και στην αντιπαράθεση στη Βουλή γύρω από την ΕΒΕ και την ιδιωτική εκπαίδευση, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Καταγγέλθηκε η Νέα Δημοκρατία και δεν είναι λάθος η καταγγελία που έγινε, την υιοθετούμε και εμείς, ότι ευνοεί την ιδιωτική εκπαίδευση. Βεβαίως την ευνοεί. Πώς απαντάτε τα άλλα κόμματα σε αυτό; Το ενιαίο δωδεκάχρονο υποχρεωτικό σχολείο δεν καθιερώθηκε ποτέ στην Ελλάδα από καμία κυβέρνηση. Ούτε από την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ που μιλούσε για τον τρίτο δρόμο στο σοσιαλισμό ούτε από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Είναι ένα εργαλείο -δεν θα καταργήσει εντελώς τους ταξικούς φραγμούς, κάτι τέτοιο δε γίνεται στον καπιταλισμό- όλα τα παιδιά να τελειώνουν το ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο….». Ξεκαθάρισε παράλληλα πως το ΚΚΕ είναι εναντίον της ιδιωτικής εκπαίδευσης, οποιασδήποτε μορφής, οποιασδήποτε βαθμίδας. «Ούτε εσείς πήρατε, ο ΣΥΡΙΖΑ και άλλα κόμματα μέτρα περιορισμού της ιδιωτικής εκπαίδευσης, ούτε αναβάθμισης της Δημόσιας Παιδείας, ούτως ώστε αυθόρμητα τα παιδιά με τη βοήθεια των γονιών τους να πηγαίνουν μόνο στη Δημόσια Εκπαίδευση», σημείωσε. «Από τη στιγμή που είστε και υπέρ της ιδιωτικής παιδείας, ας μην κάνετε και ότι σας χωρίζει χάος από τη ΝΔ. Γιατί τότε θα ψάχνουμε ποιοι μέτοχοι που είναι στο ένα ιδιωτικό σχολείο ή κολέγιο είναι φίλοι της ΝΔ, άρα θα κάνουμε την “πολιτική της κρεβατοκάμαρας” που κάνετε εσείς ή θα είναι από θέση αρχών και θα λες ένα ενιαίο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα από τη στιγμή που γεννιέται το παιδί και πάει στον βρεφονηπιακό σταθμό».

Κλείνοντας την τοποθέτησή της η Αλ. Παπαρήγα αναφέρθηκε στο σχέδιο της κυβέρνησης για την Προσχολική Αγωγή και τη σύνδεσή του με το σχολείο των δεξιοτήτων, σημειώνοντας ότι αυτό βασίζεται στο ότι το παιδί από 0 έως 4 χρονών είναι σφουγγάρι οπότε θα το οδηγήσουμε να αποκτήσει δεξιότητες από 0 έως 4 χρόνων. «Οι δεξιότητες δεν είναι γνώση. Εντάσσονται μέσα στη γνωστική διαδικασία και αναπτύσσονται, αλλά δεν είναι γνώση. Δηλαδή θα μπείτε να χειραγωγήσετε το κεφάλι και τις επιλογές με ταξικά κριτήρια παιδιών από μηδέν έως τεσσάρων χρόνων», τόνισε, προσθέτοντας πως αυτό το σχέδιο πρέπει να ξεσηκώσει τους πάντες.

 

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΦΙΛΗ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΚΚΕ ΚΑΙ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

Το νομοσχέδιο της κυβέρνησης αντανακλά τους σκληρούς ταξικούς νόμους του καπιταλισμού ανέφερε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ Θανάσης Παφίλης, γι’ αυτό, όπως τόνισε, είναι και κοινή η στρατηγική που ακολουθείται από όλες τις κυβερνήσεις μέχρι τώρα, που θέλει την προσαρμογή του σχολείου στις κάθε φορά σύγχρονες ανάγκες της καπιταλιστικής οικονομίας, δηλαδή του κεφαλαίου το οποίο απαιτεί ολοένα «και πιο φτηνό ευέλικτο εργατικό δυναμικό πλήρως υποταγμένο και ένα φτηνό επιστημονικό δυναμικό από τα μικρομεσαία στρώματα και με τα στελέχη της αστικής τάξης, που είναι και στην κορυφή της οικονομίας, να προέρχονται κυρίως από τα ξένα Πανεπιστήμια» των σπουδών των εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.

Γι’ αυτό επισήμανε όσον αφορά και τους στόχους της εκπαίδευσης υπάρχουν δύο πολιτικές που συγκρούονται. Η μία είναι ότι η εκπαίδευση θα «λέει» ό,τι απαιτεί η οικονομία και η άλλη ότι το παιδί θα πρέπει να διδάσκεται και να αποκτά ολοκληρωμένες γνώσεις «να γνωρίζει τους νόμους της κοινωνικής εξέλιξης και να σκέφτεται κριτικά για να μπορεί να αλλάξει αυτά που είναι στραβά. Και αυτό είναι που δεν θέλετε».

Όπως τόνισε, αυτούς τους στόχους εξυπηρετεί η προώθηση πάνω από όλα των δεξιοτήτων, να γνωρίζει κάποιος τη βίδα, αλλά να μην ξέρει πώς και από πού προέρχεται, ενώ βγαίνουν εκτός εκπαιδευτικής διδασκαλίας μαθήματα όπως η κοινωνιολογία ή του πολιτισμού γιατί διευρύνουν τις γνώσεις των παιδιών, ανοίγουν το μυαλό.

Αυτούς τους στόχους, σημείωσε, εξυπηρετεί και η θεωρία ότι δεν υπάρχει μία και αντικειμενική αλήθεια που θα πρέπει να διδαχτούν τα παιδιά, καλλιεργώντας με τον τρόπο αυτό και τον ανορθολογισμό.

Σχολιάζοντας την κυβερνητική προπαγάνδα σχετικά με τους εισακτέους και τους απόφοιτους και τα διάφορα μαγειρεμένα στοιχεία που παρουσιάζει κάθε φορά για το πόσοι καταφέρνουν να αποφοιτήσουν κ.ο.κ., ανέφερε ότι δεν έχει εμφανίσει κανένα στοιχείο που να δείχνει ποια είναι η ταξική προέλευση αυτών που «διώκονται», ενώ σημείωσε ότι είναι τουλάχιστον αθλιότητα η κυβέρνηση όχι μόνο να μη στηρίζει τα παιδιά που δουλεύουν σκληρά για να καταφέρουν να σπουδάσουν, αλλά από πάνω να βάζει και τον κόφτη του «4 συν 2» και να ζητάει επιπλέον και ένσημα όταν γνωρίζει σε τι συνθήκες δουλεύουν.

Όσο για την αναβάθμιση του σχολείου που διατυμπανίζει η ΝΔ, ο Θ. Παφίλης σημείωσε ότι «την είδαμε όταν πέρσι» και πάλι με τα σχολεία κλειστά, αύξησε τον αριθμό των παιδιών στις τάξεις του Δημοτικού στους 25, ή όταν για την Επαγγελματική Εκπαίδευση πέρασε διάταξη που προωθεί την παιδική εργασία στα 15, «για να προσφέρει φτηνό, φρέσκο κρέας στην υπηρεσία του κεφαλαίου». «Την έχουμε δει» στα σχολεία που πάνω από το 50% είναι από το 1950, ενώ στη συντριπτική τους πλειοψηφία δεν έχει γίνει έστω προσεισμικός έλεγχος ή στα Νηπιαγωγεία όπου 3 στα 4 δεν έχουν δικό του κτίριο και στεγάζονται σε ισόγεια καταστημάτων και ορισμένα στον πρώτο όροφο και άλλα στα κοντέινερ, όπως και πολλά σχολεία.

Σχολιάζοντας ο Θ. Παφίλης τον ΣΥΡΙΖΑ, που, όπως ανέφερε, «σχίζει τα ιμάτιά του» υπέρ της ΕΕ, ότι η κυβέρνηση δεν προωθεί αυτά τα καλά που προβλέπει κ.ο.κ., παρουσίασε τι προβλέπουν τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης όπου 1 δισ. πάνε για την «αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των δεξιοτήτων» που είναι απαίτηση και συνολικά του κεφαλαίου σε όλη την Ευρώπη. Προβλέπονται ακόμα 471 εκατ. ευρώ για συγχρηματοδοτούμενη έρευνα των ΑΕΙ με ιδιώτες, 364 εκατ. ευρώ για τον ψηφιακό μετασχηματισμό «πάλι για να μασήσουν οι ιδιώτες όταν τα σχολεία στενάζουν από την υποχρηματοδότηση».

Όσο για τις χώρες της ΕΕ που ο ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί πρότυπο εκπαίδευσης, κατέθεσε συγκεκριμένα στοιχεία για τους αποκλεισμούς των παιδιών των εργατικών – λαϊκών οικογενειών από το δικαίωμα στη μόρφωση σε Γερμανία, Γαλλία και αλλού, ενώ αναφέρθηκε ανάμεσα στα άλλα και στα 2.500 σχολεία που έκλεισαν στη Φινλανδία.

«Δεν θα σας περάσει», τόνισε «και θα είμαστε στην πρώτη γραμμή του αγώνα» για να πάει το νομοσχέδιο αυτό «στα σκουπίδια». «Εμείς θέλουμε προσωπικότητες, ανθρώπους που να σκέφτονται. Εσείς θέλετε ρομποτάκια στην υπηρεσία των αφεντικών», σημείωσε.

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΔΕΛΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

Πολύ λίγα πράγματα ακούστηκαν για το επικείμενο άνοιγμα των σχολείων, σχολίασε ξεκινώντας την ομιλία του στην Ολομέλεια της Βουλής για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας ο Γιάννης Δελής, ειδικός αγορητής του ΚΚΕ. Υπενθύμισε ότι εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές, εδώ και καιρό ζητούν από την κυβέρνηση να πάρει μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων τον Σεπτέμβρη, με αραιωμένα τμήματα, άρα περισσότερες αίθουσες, με όλους τους αναγκαίους εκπαιδευτικούς, με όλο το προσωπικό για τη συχνή και τακτική καθαριότητα, με δωρεάν τεστ από τον ΕΟΔΥ, περιοδικά και τακτικά. «Σας το ζητάμε και εμείς εδώ και μέρες», τόνισε.

Αντ’ αυτού, σημείωσε, η κυβέρνηση έφερε σήμερα μια τροπολογία και μάλιστα σε νομοσχέδιο παντελώς άσχετο, για το Κτηματολόγιο -λες και δεν συζητείται εκπαιδευτικό νομοσχέδιο!- «με την οποία πάτε να φορτώσετε όλη την υγειονομική ευθύνη για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων στους εκπαιδευτικούς. Για να κρύψετε τις δικές σας, τις εγκληματικές κυβερνητικές ευθύνες, αποθεώνετε την ατομική ευθύνη. Μάλιστα, έχετε τόσο πολύ μακροπρόθεσμο σχεδιασμό που φέρνετε στα σχολεία τρίμηνους αναπληρωτές. Τέτοια μακροπρόθεσμη πολιτική».

«Από την τσέπη τους θα τα χρεώνονται οι εκπαιδευτικοί τα μοριακά τεστ; Θα είναι επαναλαμβανόμενα;», ρώτησε την υπουργό Παιδείας ο Γ. Δελής. Σημείωσε, δε, ότι «κορονοϊό κολλάνε και οι εμβολιασμένοι» και τόνισε: «Αφήστε τις αγριάδες, σοβαρευτείτε, αναλάβετε τις ευθύνες σας. Πάψτε να φοβερίζετε τους εκπαιδευτικούς, γιατί αυτοί είναι που σήκωσαν όλο το βάρος της παιδαγωγικής σχέσης με τους μαθητές μήνες τώρα της καραντίνας, όταν εσείς τους μοιράζατε παγουρίνο και μάσκες-αερόστατα».

«Αναλάβετε τις ευθύνες σας, αραιώστε τις σχολικές τάξεις και επιτέλους οργανώστε τακτικά, περιοδικά τεστ από τον ΕΟΔΥ, δωρεάν στα σχολεία. Αφήστε την κωμωδία των σελφ τεστ. Από τον ΕΟΔΥ, δωρεάν και τακτικά, κάθε εβδομάδα αν χρειαστεί. Αυτός είναι ο ρόλος της κυβέρνησης και του ΕΟΔΥ. Και, βεβαίως, ενισχύστε το δημόσιο σύστημα Υγείας, γιατί αυτό το 4ο κύμα δεν αστειεύεται καθόλου».

Αναφερόμενος στο νομοσχέδιο και τα επιχειρήματα της κυβέρνησης, την ανεξαρτησία, την αποκέντρωση και την αυτονομία του νομοσχεδίου, τόνισε ότι οδηγείτε τα σχολεία στη ζητιανιά. Σημείωσε ότι και τώρα οι γονείς βάζουν ένα σωρό λεφτά από την τσέπη τους για να λειτουργήσουν τα σχολεία, γιατί αγαπούν τα παιδιά τους, αλλά εσείς τώρα το θεσμοθετείτε. Στο παζάρι της αγοράς στέλνετε τα σχολεία για να βρουν πόρους. Δεν υπάρχουν ούτε ανιδιοτελείς χορηγοί και οι δωρεές γίνονται με το αζημίωτο.

Επίσης, τόνισε, δημιουργείτε σχολές και τάξεις πολλών ταχυτήτων, πολλών κατηγοριών. Αυτό θεσμοθετείτε με το λεγόμενο πολλαπλό βιβλίο, ανάλογα με τους μαθητές που απευθύνεται και θα είναι και διαφορετικό, άλλο στην Αγία Βαρβάρα και το Περιστέρι και άλλα στην Κηφισιά. «Τα βιβλία διαφορετικά, αλλά ενιαία η τράπεζα θεμάτων και τα θέματα των πανελλαδικών. Τι καλά… Και κυρίως τι ταξικά»…

Αναφερόμενος στις διάφορες μετρήσεις επιδόσεων και αποτελεσμάτων που επικαλείται η κυβέρνηση, αλλά και τα άλλα αστικά κόμματα, σημείωσε ότι οι μετρήσεις της Pisa μετρούν τις δεξιότητες, αυτά τα υποκατάστατα της γνώσης, για τα οποία καίγεται το κεφάλαιο. Δεν μετρούν ούτε τις γνώσεις, ούτε τη μόρφωση, ούτε την καλλιέργεια.

«Είναι πολλά τα σχολικά μοντέλα (αγγλοσαξονικό, φινλανδικό κ.λπ.) που κυκλοφορούν στην πασαρέλα της κυβερνητικής πολιτικής, ανήκουν στην κολεξιόν του κεφαλαίου, στην γκαρνταρόμπα των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων, από εκεί ψωνίζετε όλοι σας», σημείωσε ο Γ. Δελής.

Είναι τέτοια η ένδεια πολιτικού λόγου της ΝΔ, που οδηγεί την κυρία Παπακώστα αντί να απαντάει στην τεκμηριωμένη κριτική του ΚΚΕ, να καταφεύγει για άλλη μια φορά στη χρεοκοπημένη και από το παρελθόν αντιΚΚΕ αθλιότητα. Διεκδικεί μήπως το ρόλο μιας νέας κουκουεδολόγου;

«Το νομοσχέδιο αποτελεί σοβαρό πλήγμα, υπονομεύει, ακυρώνει τα δικαιώματα των παιδιών των λαϊκών οικογενειών. Πίσω από αυτό βρίσκεται η στεγνή ψυχή του τεχνοκράτη, η ταξική σφραγίδα του ΟΟΣΑ και της ΕΕ», σημείωσε ο Γ. Δελής και τόνισε: «Το έχει καταλάβει ο λαός, ήδη διαδηλώνει και από την 1η Σεπτέμβρη θα το στείλει μια και έξω στο καλάθι των αχρήστων».

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

About energinews

Ο Μανόλης Παπαδάκης γεννήθηκε στις 12 Νοεμβρίου 1988 στο νησί της Κρήτης όπου ζει μέχρι και σήμερα. τελείωσε το λύκειο (ΤΕΕ) ηλεκτρολόγος αλλά παράλληλα ασχολήθηκε και με την μουσική και ιδιαίτερα με την παράδοση της Κρήτης. Επίσης ήταν για 6 χρόνια ηχολήπτης παραγωγός του ράδιο Βερενίκη 89.5 και από της 25 Απριλίου του 2019 είναι ραδιοφωνικός παραγωγός στο ράδιο Λασίθι 92.3 και είναι ιδιοκτήτης της ενημερωτικής ιστοσελίδας www.energinews.gr

View all posts by energinews

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *