Οι θέσεις των Εκπαιδευτικών Λασιθίου της « Αγωνιστικής Συσπείρωσης» για την έξαρση των κρουσμάτων


0
(0)

Με αφορμή τις εξελίξεις με την πανδημία, τα συνεχώς αυξανόμενα κρούσματα στα σχολεία, την έντονη ανησυχία εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών  και τις σοβαρές επιπτώσεις που επιφέρει η διαχείριση και αντιμετώπιση της έξαρσης των κρουσμάτων στις πόλεις του νομού μας, η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Λασιθίου πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη την Κυριακή, 31 Ιανουαρίου.

Εισηγήτρια της σύσκεψης ήταν η Γιάννα Χρυσουλάκη, μέλος του ΔΣ του συλλόγου «Μύσων», η οποία παρουσίασε την εικόνα που επικρατεί στα σχολεία του νομού και τις τραγικές ελλείψεις που οδήγησαν και συνεχίζουν να οδηγούν στο κλείσιμο τόσων τμημάτων, αφού τα σχολεία άνοιξαν όπως ακριβώς έκλεισαν χωρίς να παρθεί ούτε ένα μέτρο που να εξασφαλίζει την ασφαλή λειτουργία τους καθώς και την προστασία της υγείας των εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων. Στη συνέχεια, τον  λόγο πήραν εκπαιδευτικοί από όλο τον νομό παραθέτοντας δυσκολίες που βιώνουν καθημερινά καθώς και προτάσεις για το πώς το οργανωμένο κίνημα των εκπαιδευτικών και των γονιών μπορεί να διεκδικήσει καλύτερες συνθήκες λειτουργίας των σχολείων.

Αρχικά, ο Μανώλης Βδοκάκης, μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Λασιθίου, ανέδειξε το πρόβλημα που προέκυψε με την υποβολή στην πλατφόρμα για την διενέργεια rapid test για τους εκπαιδευτικούς της Σητείας, τα οποία ήταν περιορισμένα, με αποτέλεσμα η πλατφόρμα να κλείσει, εξασφαλίζοντας τεστ για λιγότερο από τους μισούς εκπαιδευτικούς και στέλνοντας τους υπόλοιπους στον Άγιο Νικόλαο(!). Συνεχίζοντας, ανέφερε πως το Υπουργείο Παιδείας με αλλεπάλληλες εγκυκλίους  επιβάλλει  στους συναδέλφους να αξιολογήσουν τους μαθητές τους με τη διδασκαλία της τηλεκπαίδευσης. Σκοπός της είναι να παρουσιάσει μια εικόνα ότι όλα βαίνουν καλώς, προχωράει η ύλη, οι μαθητές καλύπτουν τις γνώσεις τους, οι εκπαιδευτικοί βαθμολογούν. Έτσι   πολλοί συνάδελφοι δέχτηκαν μεγάλη πίεση  για την παράδοση βαθμολογίας παρόλο που η Ομοσπονδία τους είχε πάρει απόφαση κατά της αξιολόγησης των μαθητών. Βέβαια, όπως τόνισε, όλα τα παραπάνω αλλά και κάθε πρόβλημα που προκύπτει δεν αναδεικνύονται αφού το ΔΣ της ΕΛΜΕ είναι απόν, δε συνεδριάζει και οι συνάδελφοι μένουν ανενημέρωτοι για όλα αυτά τα κρίσιμα ζητήματα.

Η Μαρία Καραδήμου, αναπληρώτρια στο ΕΠΑΛ Νεάπολης, αναφέρθηκε στα εμπόδια που αντιμετώπισε στο να υποβληθεί σε δωρεάν μοριακό τεστ καθώς και στη μη εξασφαλισμένη άδεια για αναπληρωτές οι οποίοι υπάρχει πιθανότητα να έχουν προσβληθεί από τον ιό. Μαζί με την Λαμπρινή Παυλίδη, μόνιμη εκπαιδευτικό στο ίδιο σχολείο, τόνισαν πως όλο αυτό το διάστημα στο σύνολο των συλλόγων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μόνιμο μέλημα ήταν η πορεία της τηλεκπαίδευσης και η αξιολόγηση των μαθητών, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα κρίσιμα ζητήματα και νομοθετήματα που πέρασαν όλο αυτό το διάστημα που οι εκπαιδευτικοί απουσιάζουν από την δια ζώσης διδασκαλία και οποιασδήποτε μορφής συλλογικής  διαδικασίας.

Στη συνέχεια, ο Νικόλας Δερμιτζάκης, αναπληρωτής εκπαιδευτικός στο ΕΠΑΛ Ιεράπετρας, τοποθετήθηκε ανοιχτά κατά της αξιολόγησης των μαθητών τονίζοντας πως  σε τόσο δύσκολες συνθήκες που το κράτος ουσιαστικά αδιαφορεί πλήρως για την παιδεία είναι αστείο να συζητάμε για το πώς θα βαθμολογήσουμε τους μαθητές μας, οι οποίοι στις περισσότερες των περιπτώσεων αντιμετωπίζουν πρακτικές δυσκολίες για τη συμμετοχή τους στην τηλεκπαίδευση. Σαν γονιός, έθεσε ακόμη το ζήτημα της ανύπαρκτης ενημέρωσης σε γονείς για κρούσματα που συναντώνται σε σχολεία που φοιτούν τα παιδιά τους.

Παίρνοντας τον λόγο η Ρένα Σκυβαλάκη, αναπληρώτρια παράλληλης στήριξης στο 3ο Γυμνάσιο, 1ο ΓΕΛ , ΕΠΑΛ Αγίου Νικολάου και ΓΕΛ Νεάπολης πρόσθεσε στα ήδη οξυμένα προβλήματα, τον ιδιαίτερο κλάδο της ειδικής αγωγής, που όλο αυτό το διάστημα της πανδημίας βρέθηκε εκτεθειμένος, τονίζοντας και τις ιδιαίτερες δυσκολίες προσαρμογής για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην τακτική του ακορντεόν που εφαρμόζεται και στην εκπαίδευση.

Τέλος, ο Σάκης Ζέρβας, αναπληρωτής παράλληλης στήριξης  στο 3ο και 1ο Γυμνάσιο Αγίου Νικολάου, καταδικάζοντας τον κυβερνητικό συνδικαλισμό, καθώς και τον συνδικαλισμό άλλων δυνάμεων, που κάθε άλλο παρά ενισχύει την φωνή διεκδίκησης,  τόνισε την ανάγκη ύπαρξης ενός οργανωμένου ταξικού κινήματος των εκπαιδευτικών, των γονιών, αλλά και ολόκληρης της κοινωνίας ώστε να ασκηθεί πίεση στην κυβέρνηση για να αναλάβει τις ευθύνες της.

Στο σύνολο τους οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στην τηλεδιάσκεψη ανέδειξαν την ανάγκη για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, του φυσικού περιβάλλοντος εκπαιδευτικών και μαθητών. Προς αυτήν την κατεύθυνση, τόνισαν, είναι απαραίτητο να μειωθεί ο αριθμός μαθητών σε 15 ανά τμήμα, να προσληφθεί όλο το απαραίτητο μόνιμο προσωπικό εκπαιδευτικών, να διενεργούνται τακτικά επαναλαμβανόμενα τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, να ενισχυθεί το προσωπικό καθαριότητας, να προταχθεί ο μαζικός εμβολιασμός των εκπαιδευτικών.

Αντί η κυβέρνηση να επιδίδεται στο πώς θα εφαρμόσει την καταστολή και την αξιολόγηση στην εκπαίδευση είναι ώρα να καλύψει τις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών και των μαθητών τους!!

 

Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Λασιθίου που στηρίζει το Π.Α.ΜΕ

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

About energinews

Ο Μανόλης Παπαδάκης γεννήθηκε στις 12 Νοεμβρίου 1988 στο νησί της Κρήτης όπου ζει μέχρι και σήμερα. τελείωσε το λύκειο (ΤΕΕ) ηλεκτρολόγος αλλά παράλληλα ασχολήθηκε και με την μουσική και ιδιαίτερα με την παράδοση της Κρήτης. Επίσης ήταν για 6 χρόνια ηχολήπτης παραγωγός του ράδιο Βερενίκη 89.5 και από της 25 Απριλίου του 2019 είναι ραδιοφωνικός παραγωγός στο ράδιο Λασίθι 92.3 και είναι ιδιοκτήτης της ενημερωτικής ιστοσελίδας www.energinews.gr

View all posts by energinews

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *