Μια πυξίδα ο οδηγός του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης


0
(0)

«Μια πυξίδα, πολλά χρώματα, καμία κατεύθυνση. Επιστρέφουμε στα βασικά, στις σταθερές που χάσαμε τον τελευταίο καιρό. Επικαλούμαστε τον παιδικό μας εαυτό που μας θυμίζει τη μεγαλύτερη εσωτερική μας ανάγκη για μια εποχή πιο ξέγνοιαστη». Κάπως έτσι συνοψίζεται το σκεπτικό γύρω από τη φετινή αφίσα του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (5-15/11), την οποία υπογράφει ο Βάσκος σχεδιαστής Λουίς Μαθόν.

Χαρακτηριστικό της δουλειάς του Μαθόν είναι τα έντονα χρώματα και η ζωηρή κίνηση, ενώ ο ίδιος έχει συνεργαστεί με εξαιρετικά σημαντικά μέσα όπως οι New York Times, New Yorker, Vogue αλλά και το υπέροχο κινηματογραφικό περιοδικό Little White Lies.

Τις διαφορετικών αποχρώσεων αφίσες που σκαρφίστηκε για το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης θα τις δείτε παρακάτω. Όσο για τη διεξαγωγή της διοργάνωσης, αυτήν την περίοδο ετοιμάζεται ένα υβριδικό μοντέλο προβολών και δράσεων σε αίθουσες, το διαδίκτυο και το δημόσιο χώρο. Περισσότερες σχετικές πληροφορίες θα έχουμε σύντομα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

#TIFF61 #Poster Αυτά είναι τα πολύχρωμα poster του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (5-15 Νοεμβρίου), τα οποία υπογράφει ο βάσκος illustrator Λουίς Μαθόν @luismazonstuff, τακτικός συνεργάτης των @nyTimes, @NewYorkermag και @lwlies! #Hybrid Αυτή τη στιγμή χτίζουμε ένα υβριδικό μοντέλο για προβολές και δράσεις σε αίθουσες, στο διαδίκτυο και στο δημόσιο χώρο. Σε δυο εβδομάδες θα ανακοινώσουμε περισσότερες λεπτομέρειες για το υβριδικό φετινό Φεστιβάλ.  #PosterConcept Μια πυξίδα, πολλά χρώματα, καμία κατεύθυνση. Επιστρέφουμε στα βασικά, στις σταθερές που χάσαμε τον τελευταίο καιρό. Επικαλούμαστε τον παιδικό μας εαυτό που μας θυμίζει τη μεγαλύτερη εσωτερική μας ανάγκη για μια εποχή πιο ξέγνοιαστη. #Navigator Αναζητούμε νέο πλοηγό το σινεμά. Οι ταινίες δείχνουν ζωτικά σημεία του ανθρώπινου ορίζοντα, δείχνουν όσα μας φέρνουν πραγματικά κοντά. Μάς προτείνουν καινούριους τρόπους να βλέπουμε τα πράγματα μέσα από κινηματογραφικές στιγμές, μέσα από την διαρκώς εναλλασσόμενη εμπειρία της θέασης, καθώς βρισκόμαστε σε συνεχή αναζήτηση προσανατολισμού για το αύριο. . . . #TIFF61 official posters are designed by illustrator Luis Mazón, regular collaborator of The New York Times, The New Yorker and Little White Lies. We are building a #hybrid edition with screenings and events in theaters, online and in public spaces. In two weeks, we will be ready to announce more information on this year’s hybrid Festival that will take place from 5-15.11.2020. #PosterConcept A compass, lots of colours, no sense of direction. We go back to basics, to the stability we lost. We bring back our childhood-self that reminds us of our greatest need for a more carefree time. We are looking for a new #navigator in cinema. The films show spots on the human horizon; they reveal the things that bring us together. They propose new ways to see things, through cinematic moments, and through the ever-changing experience of viewing, while we are in a constant search of direction for tomorrow.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Thessaloniki IFF (@filmfestivalgr) στις

athinorama.gr

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

About energinews

Ο Μανόλης Παπαδάκης γεννήθηκε στις 12 Νοεμβρίου 1988 στο νησί της Κρήτης όπου ζει μέχρι και σήμερα. τελείωσε το λύκειο (ΤΕΕ) ηλεκτρολόγος αλλά παράλληλα ασχολήθηκε και με την μουσική και ιδιαίτερα με την παράδοση της Κρήτης. Επίσης ήταν για 6 χρόνια ηχολήπτης παραγωγός του ράδιο Βερενίκη 89.5 και από της 25 Απριλίου του 2019 είναι ραδιοφωνικός παραγωγός στο ράδιο Λασίθι 92.3 και είναι ιδιοκτήτης της ενημερωτικής ιστοσελίδας www.energinews.gr

View all posts by energinews

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *