Κραυγή για τους ναυτεργάτες που δεν εντάχθηκαν στα 800 ευρώ


0
(0)

Ο αγώνας συνεζίεται σύμφωνα με τα σωματείαΚατά της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου που δίνει τη δυνατότητα να μην εφαρμόζεται ούτε ο ελάχιστος αριθμός ναυτεργατών με ΣΣΕ – κοινωνική ασφάλιση δηλ. 4-6 και μειώνει κατά 20% τα πάσης φύσεως ανταποδοτικά δικαιώματα, τοποθετούνται τα σωματεία ναυτεργατών.

Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωση:

Η κυβέρνηση της ΝΔ όπως και οι προηγούμενες των ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, κά, συνεχίζει την παροχή των επαίσχυντων προνομίων  στους εφοπλιστές, ενώ για τους ναυτεργάτες επιτίθενται στο σύνολο των δικαιωμάτων τους.

Χαρακτηριστική είναι η νέα Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (13/04/2020), για μέτρα με αφορμή την πανδημία του κορωνοϊού, όπου στο  άρθρο 64, δίνει την δυνατότητα στους εφοπλιστές στα ποντοπόρα καράβια με ελληνική σημαία από την 1η Μάρτη, να μην εφαρμόζουν ούτε τον ελάχιστο αριθμό ναυτεργατών με ΣΣΕ – κοινωνική ασφάλιση δηλ. 4-6 ανάλογα με την χωρητικότητα του πλοίου.  Από το 2006 με την τελευταία τροποποίηση του όρου 8 των εγκριτικών πράξεων νηολόγησης του ν.2687/1953, το 25% των ναυτεργατών έχουν ΣΣΕ, κοινωνική ασφάλιση.

Αυτή η διαχρονική φιλοεφοπλιστική πολιτική, με την άγρια εκμετάλλευση των ναυτεργατών από όποια χώρα και αν προέρχονται, προκάλεσε τα τεράστια ελλείμματα του ΝΑΤ, με τραγικές συνέπειες για τους ασφαλισμένους του, γιγαντώθηκαν τα κέρδη των εφοπλιστών και η πρωτοκαθεδρία τους στην παγκόσμια ναυτιλία.

Αυτό το «μοντέλο» και «πρότυπο ανάπτυξης» των εφοπλιστών της ποντοπόρου ναυτιλίας, που από κοινού εξυμνούν κυβέρνηση ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ, και άλλα αστικά κόμματα,  αποτελεί  πρωτοπορία  να μην εφαρμόζεται η ΣΣΕ και η κοινωνική ασφάλιση για όλους τους ναυτεργάτες. Στα σχέδια των εφοπλιστών, κυβέρνησης που έχουν εξαγγείλει είναι να  καταργηθούν οι ΣΣΕ – κοινωνική ασφάλιση σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, αρχής γενομένης από τα ποντοπόρα.

Επίσης στην ΠΝΠ μειώνει κατά 20% τα πάσης φύσεως ανταποδοτικά δικαιώματα προσόρμισης, παραβολής/πλεύρισης, πρυμνοδέτησης και ελλιμενισμού των πλοίων.

Καμία αναφορά στη ΠΝΠ, για τους χιλιάδες ναυτεργάτες σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, που έχουμε αναδείξει σε σχετική καταγγελία μας  και δεν περιλαμβάνονται ούτε στο πενιχρό έκτακτο επίδομα των 800 ευρώ.

Οι ναυτεργάτες και συνολικά οι εργαζόμενοι, να μην δείξουν καμία εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση της ΝΔ και των άλλων αστικών κομμάτων, που από κοινού επεξεργάζονται για την στήριξη της καπιταλιστική οικονομίας, να οικοδομήσουν συνθήκες γαλέρας σε κάθε χώρο δουλειάς, να πληρώσουν για άλλη μια φορά οι εργαζόμενο, την πολιτική της ανταγωνιστικότητας και κερδοφορίας του κεφαλαίου.

Συνάδελφοι Ναυτεργάτες, συνεχίζουμε τον αγώνα, δυναμώνουμε την ταξική πάλη σε κάθε καράβι, παντού, διεκδικώντας ουσιαστική προστασία της υγείας, της ζωής, των δικαιωμάτων μας.

 

ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ

  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΣ Ε.Ν.

«Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ»

  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΜΑΓΕΙΡΩΝ Ε.Ν
  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΡΥΜΟΥΛΚΩΝ – ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΙΚΩΝ

πηγη:www.neakriti.gr

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

About energinews

Ο Μανόλης Παπαδάκης γεννήθηκε στις 12 Νοεμβρίου 1988 στο νησί της Κρήτης όπου ζει μέχρι και σήμερα. τελείωσε το λύκειο (ΤΕΕ) ηλεκτρολόγος αλλά παράλληλα ασχολήθηκε και με την μουσική και ιδιαίτερα με την παράδοση της Κρήτης. Επίσης ήταν για 6 χρόνια ηχολήπτης παραγωγός του ράδιο Βερενίκη 89.5 και από της 25 Απριλίου του 2019 είναι ραδιοφωνικός παραγωγός στο ράδιο Λασίθι 92.3 και είναι ιδιοκτήτης της ενημερωτικής ιστοσελίδας www.energinews.gr

View all posts by energinews

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *