ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΤΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΗΣ ΝΔ


0
(0)

Ανακοίνωση του Τομέα Προστασίας του Πολίτη του Κινήματος Αλλαγής

Το Κίνημα Αλλαγής καταγγέλλει την επίθεση στα γραφεία των δύο βουλευτών της Ν.Δ. στην Αχαΐα, κατά την διάρκεια πορείας ενάντια στο νέο νόμο για τις διαδηλώσεις.

Οι νόμοι σε μια δημοκρατία καταργούνται ή τροποποιούνται μόνο με θεσμικά και ιδίως, κοινοβουλευτικά μέσα.

Η άσκηση πολιτικής κριτικής και διαμαρτυρίας από οργανωμένους φορείς και την κοινωνία των πολιτών, είναι βέβαια στοιχείο δημοκρατικής λειτουργίας.

Σε καμία περίπτωση όμως δεν παρέχεται άλλοθι για οποιαδήποτε μορφή βίας απ’ όπου κι αν προέρχεται.

Γι’ αυτό και χτυπήματα σε βουλευτικά γραφεία αποτελούν συμβολικά χτυπήματα στην αντιπροσωπευτική δημοκρατία, δηλαδή την συντεταγμένη πολιτεία μας και απαιτείται ευρεία καταδίκη απ’ όλο το πολιτικό φάσμα.

ΤΑ 10+3 ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ Η κ. ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΗΣ, ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ «ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΕ 10 ΒΗΜΑΤΑ»

Ανακοίνωση Τομέα Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής

Τα 10+3 βήματα που ΔΕΝ έκανε η κ. Κεραμέως και ξέχασε στην επικοινωνιακή προπαγάνδα της, προβάλλοντας το διαφημιστικό «Μεταρρυθμίσεις σε 10 βήματα»

1. Δεν επανίδρυσε το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας και δεν οργάνωσε τον εθνικό διάλογο, ώστε να υπάρχει συναίνεση για την αναγκαία μακροχρόνια εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Η Ν.Δ. φοβάται τον επίσημο εθνικό τεκμηριωμένο διάλογο, τη διαφάνεια και προτιμά τις «σαλαμοποιημένες» ρυθμίσεις συμφερόντων των διαφόρων ομάδων.

2. Δεν κατάργησε το νόμο Γαβρόγλου για τα νέα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τον εφάρμοσε επικυρώνοντας τετελεσμένα, ενώ τα περισσότερα στερούνται υποδομών και μελών Δ.Ε.Π.. Παρόλα αυτά αυξάνει τον αριθμό των φοιτητών τους (υπολογίζοντας ότι θα φύγουν με μετεγγραφές), ενώ δεν προχωρά στην αξιολόγησή τους δημιουργώντας αβεβαιότητα για το μέλλον φοιτητών, Τμημάτων και Σχολών. Η πολιτική του «χαϊδέματος αυτιών έχει κοντά ποδάρια» και σύντομα θα έρθει η κρίσιμη ώρα των αντιστοιχιών, των πιστοποιήσεων και των επαγγελματικών δικαιωμάτων.

3. Δεν κατάργησε το νόμο Γαβρόλγου για τις προσλήψεις που γίνονται χωρίς διαγωνισμό ΑΣΕΠ και με υποβάθμιση της προϋπηρεσίας έναντι των μεταπτυχιακών. Επικύρωσε την πολιτική κατάργησης του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ που επιθυμούσαν από το 1997 οι συντεχνίες και ο ΣΥΡΙΖΑ. Προπαγανδίζει με χαρά την εφαρμογή του νόμου Γαβρόγλου με τις επικείμενες νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών.

4. Δεν επανέφερε το Ολοήμερο Δημοτικό ΕΑΕΠ ( 8-14.00 και 14.00-16.00) και τις 5 ώρες την εβδομάδα (20 ώρες το μήνα) που κατήργησε από το ωρολόγιο πρόγραμμα ο τότε Υπουργός Φίλης.

5. Δεν επανέφερε το θεσμό του υπεύθυνου ολοήμερου προγράμματος, με συνέπεια την κατάργηση 4.500 οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών στα Δημοτικά και τη διάλυση του προγράμματος. Συντηρεί έτσι το φτωχό παιδαγωγικά σχολείο των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ.

6. Δεν επανέφερε το ολοήμερο Νηπιαγωγείο και τα ενιαία αναλυτικά διαθεματικά προγράμματα. Συντεχνιακά και επικοινωνιακά «προπαγανδίζει» την πιλοτική εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας.

Ξαναβαπτίζει τα καινοτόμα προγράμματα της Ευέλικτης Ζώνης (Αγωγής υγείας, Κυκλοφοριακής Αγωγής, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, πολιτιστικές δραστηριότητες, project), που έχουν εισαχθεί από το ΠΑΣΟΚ εδώ και 20 χρόνια, ως εργαστήρια δεξιοτήτων και ως κάτι καινούργιο, που γίνεται για «πρώτη φορά».

7. Δεν επανέφερε τα τρίμηνα στο Γυμνάσιο και την πιστοποίηση της Πληροφορικής και της Αγγλικής Γλώσσας με την αποφοίτηση από την Γ΄ Γυμνασίου καθώς και τον Επαγγελματικό προσανατολισμό. «Ξεπαγώνει» τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών του «Νέου Σχολείου» του 2010,που είχαν «παγώσει» οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και τα εμφανίζει ως δικό της έργο, χωρίς να έχει καταθέσει συνολική πρόταση για το σχολείο του μέλλοντος.

8. Αναφέρει υποκριτικά και επικοινωνιακά ότι ασχολήθηκε με την Ειδική Αγωγή και τις υποστηρικτικές πολιτικές, χωρίς να έχει αλλάξει τίποτα θεσμικά, να συνεχίζει να συντηρεί τα γραφειοκρατικά και πολυαπασχολούμενα Κέντρα Εκπαιδευτικής Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) που ίδρυσε ο Γαβρόγλου, και συνεχίζει την αποτυχημένη πολιτική των Δομών Υποστήριξης και Εκπαίδευσης Προσφύγων (Δ.Υ.Ε.Π) και του Συντονιστή Προσφύγων, αφήνοντας τις ΜΚΟ να αλωνίζουν, «ξεχνώντας» την πολιτική των Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) και την πολιτική των Τάξεων Υποδοχής Ι και ΙΙ, που εφάρμοσε η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ.

9. Δεν κατάργησε το νόμο 4547/18 για τη δομή της εκπαίδευσης και τα στελέχη, επιβραβεύοντας τις διώξεις των 900 αξιολογημένων στελεχών εκπαίδευσης. Αντ’ αυτού για 3η χρονιά παρατείνει τη θητεία των αντισυνταγματικώς επιλεγέντων Διευθυντών Εκπαίδευσης και παραπέμπει στις «καλένδες» την επαναφορά του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων με αποτέλεσμα να μην υπάρχει εποπτεία, καθοδήγηση, διαχείριση κρίσεων και στήριξη των σχολικών μονάδων.

10. Δεν αντιμετώπισε ενιαία την Λυκειακή εκπαίδευση. Ρύθμισε αποσπασματικά το γενικό Λύκειο και άφησε για μελλοντική ρύθμιση το Επαγγελματικό Λύκειο και την επαγγελματική Εκπαίδευση. Προπαγανδίζει την μελλοντική νομοθετική ρύθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης, χωρίς επαγγελματικά περιγράμματα και πιστοποίηση επαγγελματικών δικαιωμάτων και που σκόπιμα τη συγχέει με την επαγγελματική κατάρτιση, εξυπηρετώντας ιδιωτικά συμφέροντα.

11. Προπαγανδίζει υποκριτικά την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος και δεν καταθέτει συνολική πρόταση και πλαίσιο κριτηρίων για την αξιολόγηση όλων των συντελεστών της παρεχόμενης εκπαίδευσης δηλαδή κεντρικής και περιφερειακής διοίκησης, σχολικών μονάδων, αναλυτικών προγραμμάτων, βιβλίων, υποδομών, διδακτικών μεθοδολογιών, επιμορφωτικών προγραμμάτων, στελεχών εκπαίδευσης και εκπαιδευτικών, οικονομικών πόρων. Προπαγανδίζει ως καινοτομία την αυτοαξιολόγηση (προγραμματισμός –απολογισμός) της σχολικής μονάδας της ρύθμισης Γαβρόγλου, χωρίς μετρήσιμους δείκτες με την «φοβερή» καινοτομία της δημοσιοποίησης των αποτελεσμάτων και την εξωτερική αξιολόγηση αυτών.

12. Προπαγανδίζει την εφαρμογή επιμορφωτικών προγραμμάτων 16 εκ. ευρώ και 23 εκ. για μελλοντικά (2020-2025), χωρίς να γνωρίζει η εκπαιδευτική κοινότητα σε ποια προγράμματα αναφέρεται, εάν υπάρχει έρευνα επιμορφωτικών αναγκών, πως συνδέονται με τις εισαγόμενες καινοτομίες στο σχολείο, ποιοι θα είναι οι φορείς υλοποίησης τους, ποια είναι η πρόταση του ΙΕΠ, ποια είναι και σε ποια ποσά η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για το νέο ΕΣΠΑ.

13. Προπαγανδίζει την προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού, για διεθνή διαγωνισμό 50.000 συσκευών!!! και τη δωρεά 20.000 από ιδιώτες, για τα αποτελέσματα της εξ αποστάσεως σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης (συμμετοχές εκπαιδευτικών και μαθητών),χωρίς να ενημερώνει τι θα γίνει με την έναρξη των μαθημάτων τον Σεπτέμβριο, σε ποια σχολεία έχουν καλυφθεί οι ανάγκες για ηλεκτρονικό εξοπλισμό, ποια προγράμματα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών θα διεξαχθούν και πότε, ώστε να είναι έτοιμη η εκπαιδευτική κοινότητα να ανταποκριθεί με καλύτερους όρους στο ενδεχόμενο νέας πανδημίας.

Αυτή η νεοφιλελεύθερη και συντηρητική πολιτική της Ν.Δ. και του Υπουργείου Παιδείας, συνοψίζεται πρακτικά στο αρχαιοελληνικό ρητό:

Λίθοι και πλίνθοι και ξύλα και κέραμοι ατάκτως ερριμμένα ουδέν εστι.

ΠΑΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ: Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ

Συνέντευξη Παύλου Χρηστίδη, Εκπροσώπου Τύπου του Κινήματος Αλλαγής, στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Σήμερα» με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Οικονόμου και Μαρία Αναστασοπούλου

Η Ελλάδα πρέπει να δει τη δικιά της στρατηγική απέναντι στην Τουρκία

Για τα Ελληνοτουρκικά:

Δυστυχώς ακόμα η διεθνή κοινότητα (ΕΕ, ΗΠΑ, Συμβούλιο της Ευρώπης) δεν έχει αποδώσει ευθύνες στην Τουρκία για το θέμα της Αγίας Σοφίας.

Η Τουρκία έχει εργαλειοποιήσει το μεταναστευτικό –προσφυγικό στρατηγικά εναντίον της Ελλάδας, παράλληλα βαίνει αυξανόμενη και κλιμακούμενη η προκλητικότητα της στην Ανατολική Μεσόγειο, στην Κύπρο (Κυπριακή ΑΟΖ), στο Αιγαίο για να μην ξεχάσουμε τι γινόταν στον Έβρο πριν από λίγο καιρό. Η επεκτατική στρατηγική του Ερντογάν, το δόγμα του μετα-κεμαλισμού και του παντουρκισμού είναι πολιτική του επιδίωξη και το εφαρμόζει βήμα-βήμα. Η Παρέμβαση της Τουρκικής εξωτερικής πολιτικής φτάνει μέχρι και το Αζερμπαϊτζάν.

Πρέπει να προετοιμαστούμε για τις εξελίξεις και να οργανώσουμε την εθνική μας στρατηγική.

Είναι σημαντικό να δούμε πως προχωρά το σενάριο μια πενταμερούς συνόδου. Τονίζω και πάλι. Εκτός από λόγια χρειαζόμαστε πια και πράξεις από την παγκόσμια κοινότητα κατά της Τουρκίας.

Χάσαμε 10 χρόνια εσωστρέφειας και διχασμού, διαχειριζόμενοι την οικονομική κρίση στην Ελλάδα, αφήνοντας τα εθνικά θέματα στο περιθώριο και τώρα πρέπει να δράσουμε άμεσα και ουσιαστικά. Δεν μας παίρνει άλλο να παραγνωρίζουμε τους κινδύνους που ελλοχεύουν από τη γείτονα χώρα.

Το θέμα με την Αγία Σοφία, η πρόκληση και ο υψηλός συμβολισμός της είναι τεράστιος. Από την εμπειρία των σπουδών μου στην Κομοτηνή, μπορώ να σας πω πως είναι να συμβιώνεις με τους Έλληνες μουσουλμάνους και τι εξαιρετικό κλίμα υπάρχει όταν υπάρχει κατανόηση και συνεργασία. Μάλιστα, στην τωρινή μας επίσκεψη στη Ροδόπη με την Φώφη Γεννηματά επιβεβαιώσαμε αυτό το κλίμα, το οποίο πρέπει να διαφυλαχθεί πάση θυσία.

Ο Ερντογάν αψηφά τη Δύση, ηγεμονεύει στο Ισλάμ απομονώνεται και γίνεται ολοένα και πιο επικίνδυνος. Τα νεοοθωμανικά του όνειρα για την Τουρκία πρέπει να βρουν την παγκόσμια κοινότητα ενωμένη εναντίον του.

Εμείς ως Ελλάδα πρέπει να δούμε τώρα πως διαμορφώνουμε μια ουσιαστική και σοβαρή εθνική στρατηγική για να κερδίσουμε στα εθνικά θέματα στην επόμενη δεκαετία. Χρειάζεται σοβαρότητα σε όλα τα μέτωπα και της οικονομίας και της Ανάπτυξης και της Εθνικής Άμυνας διότι είναι αυτονόητο ότι ο κος Ερντογάν έχει προειδοποιήσει επανειλημμένως ότι πρόκειται να κάνει παρεμβάσεις στο Αιγαίο και γενικώς να κλιμακώνει την επιθετικότητά του εναντίον μας.

Ο Κορονοϊός κολλάει στα πανηγύρια κολλάει και στα εγκαίνια

Ο ιός είναι ακόμα εδώ και είναι επικίνδυνος. Γι’ αυτό επιβάλλεται να υπάρχει ενιαίος κανόνας στον τρόπο εφαρμογής των μέτρων. Όταν, για παράδειγμα, λαμβάνονται μέτρα για τα πανηγύρια θα πρέπει να λαμβάνονται μέτρα και για τα εγκαίνια. Εμείς στις περιοδείες μας φοράμε όλοι μάσκα θέλοντας να περάσουμε μήνυμα της υπευθυνότητας σε όλους τους πολίτες κάτι το οποίο ο πρωθυπουργός πριν 15 μέρες στα εγκαίνια του μετρό δεν φρόντισε να κάνει και δεν τηρήθηκε κανένα μέτρο.

Μ. ΚΑΤΡΙΝΗΣ : ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;

Δήλωση Μιχάλη Κατρίνη, Υπεύθυνου Τομέα Ανάπτυξης και Επενδύσεων της Κ.Ο. του Κινήματος Αλλαγής

ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;

Το Κίνημα Αλλαγής έγκαιρα πρότεινε συγκεκριμένο πλαίσιο για την προστασία της πρώτης κατοικίας των αδύναμων δανειοληπτών και τη σύσταση διακομματικής επιτροπής, κάτι που η κυβέρνηση αρνήθηκε.

Σύντομα, η σκληρή πραγματικότητα θα αφορά μαζικούς πλειστηριασμούς που έχουν ήδη προγραμματιστεί και θα οδηγήσουν χιλιάδες δανειολήπτες σε απώλεια της κύριας κατοικίας τους.

Η κυβέρνηση σήμερα ανακοίνωσε ότι δε θα παρατείνει την αναστολή πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας μετά την 31η Ιουλίου γιατί… δε χρειάζεται , αφού όλοι οι δανειολήπτες θα ρυθμίσουν τα δάνειά τους μετά την ανακοίνωση του ‘’προγράμματος-γέφυρα’’!

Πρόγραμμα που προβλέπει την επιδότηση δόσεων για ενήμερους και μη ενήμερους δανειολήπτες, με το βλέμμα στραμμένο στην αγωνία των τραπεζών για την εκτιμώμενη αύξηση των ΄΄κόκκινων΄΄ δανείων λόγω της οικονομικής κρίσης.

‘’Για να ενθαρρυνθούν οι διμερείς συμφωνίες με τις τράπεζες και τις εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων’’, όπως ανέφερε ο κ. Σταϊκούρας και να αποφευχθούν οι πλειστηριασμοί, προϋπόθεση αποτελεί η δυνατότητα των αδύναμων δανειοληπτών να αποπληρώσουν το δάνειό τους.

Την ίδια στιγμή που η κυβέρνηση μιλάει για χιλιάδες ρυθμίσεις δανείων, ξεχνά να αναφέρει ότι 2 στις 3 ‘’κοκκινίζουν’’ εντός τριμήνου, σύμφωνα με την έκθεση της Τράπεζας της Ελλάδος, προφανώς λόγω αδυναμίας των οφειλετών να ανταπεξέλθουν.

Είναι σαφές ότι στην κυβέρνηση αγνοούν την οικονομική πραγματικότητα των επαγγελματιών, των εργαζόμενων, των συνταξιούχων και των ανέργων, όπως έχει διαμορφωθεί μετά από δέκα χρόνια κρίσης αλλά και την πανδημία του κορωνοϊού.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΦΩΦΗΣ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ, ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ, ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ (20-21/07)

Η Πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής, Φώφη Γεννηματά, θα πραγματοποιήσει διήμερη επίσκεψη στην Κρήτη την προσεχή Δευτέρα και Τρίτη 20-21 Ιουλίου.

Ακολουθεί το πρόγραμμα:

Δευτέρα 20 Ιουλίου

11:00 Σύσκεψη φορέων στο Επιμελητήριο Λασιθίου στον Άγιο Νικόλαο

12:30 Συνάντηση με στελέχη (Zygos Urban Garden)

19:00 Επίσκεψη στην Ένωση Μεσσαράς

19:30 Συνάντηση με τον Δήμαρχο στο δημαρχείο Δήμου Φαιστού (Μοίρες) – Σύσκεψη Αγροτικών Στελεχών στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου

Τρίτη 21 Ιουλίου

09:30 Συνάντηση με Περιφερειάρχη, Δήμαρχο Ηρακλείου, Αντιπεριφερειάρχες και Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου στην Περιφέρεια Κρήτης

10:00 Σύσκεψη με φορείς στην Περιφέρεια Κρήτης

12:00 Επίσκεψη στο Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου

13:00 Συνάντηση με τον πρόεδρο Γιάννη Κουράκη και Προεδρείο της ΠΕΔ Κρήτης (Ξενοδοχείο Ibis)

13:30 Συνάντηση με στελέχη (Ξενοδοχείο Ibis)

18:30 Περιφερειακή Τηλεδιάσκεψη με θέμα «Ψηφιακή Οικονομία και Βιομηχανική Αλλαγή – Επενδύσεις, Έρευνα & Εκπαίδευση»

ΧΑΡΑ ΚΕΦΑΛΙΔΟΥ: ΑΔΙΚΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Δήλωση Χαράς Κεφαλίδου, Υπεύθυνης Παιδείας της Κ.Ο. του Κινήματος Αλλαγής, σχετικά με την αδικία που έχει δημιουργηθεί εις βάρος των υποψηφίων για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, οι οποίοι επέλεξαν να διαγωνισθούν σύμφωνα με το παλαιό σύστημα.

Ήδη από τις αρχές Δεκεμβρίου του 2019 με Ερώτησή μας είχαμε εγκαίρως επισημάνει στο Υπουργείο Παιδείας την αδικία που θα δημιουργείτο από το ποσοστό εισαγωγής στην Τριτοβάθμια των υποψηφίων που επέλεξαν να διαγωνιστούν με το παλαιό σύστημα. Για ακόμη μια φορά όμως κωφεύσατε αφού ακόμη και σήμερα οκτώ μήνες μετά δεν έχετε μπει καν στον κόπο να απαντήσετε!

Σήμερα λοιπόν βρισκόμαστε μπροστά στο εξής παράδοξο, παράλογο και άδικο: πολλοί υποψήφιοι του 3ου Επιστημονικού Πεδίου που επέλεξαν το παλαιό σύστημα και που συγκέντρωσαν υψηλή βαθμολογία θα βρεθούν εκτός των σχολών της επιθυμίας τους, ενώ είναι πολύ πιθανό άλλοι συνυποψήφιοί τους, που έδωσαν φέτος για πρώτη χρονιά, να εισαχθούν στις ίδιες σχολές με λιγότερα μόρια!

Η προχειρότητα, η αποσπασματικότητα και η επιλεκτική ακοή αυτά τα αποτελέσματα φέρνουν.

Εκτός από Υπουργός Παιδείας είστε και έγκριτη Νομικός! Τί ακριβώς απαντάτε στην αδικία που έχει προκληθεί;

Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης:

ΕΡΩΤΗΣΗ

Αθήνα, 17 Ιουλίου 2020

Προς: Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως

Θέμα: Αδικία στην εισαγωγή υποψηφίων με το παλαιό σύστημα σε σχέση με τους φετινούς υποψηφίους

Σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας ως προς το 3ο επιστημονικό πεδίο των Επιστημών Υγείας και Ζωής, οι υποψήφιοι που προέρχονται από το παλαιό σύστημα ανέρχονται στους 2.295 και οι φετινοί υποψήφιοι ανέρχονται στους 10.989.

Κατόπιν του άρθρου 166 παρ.1 του ν.4635/2019 (ΦΕΚ 167/τ.’ Α/30.10.2019):«Οι υποψήφιοι που θα επιλέξουν να εξεταστούν σύμφωνα με την περίπτωση β) του πρώτου εδαφίου θα διεκδικήσουν ποσοστό των θέσεων των σχολών και τμημάτων που αναφέρονται στην παράγραφο 1. Το ποσοστό αυτό ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, αφού οριστικοποιηθεί ο αριθμός των αποφοίτων των προηγούμενων ετών που θα διαγωνισθούν με το σύστημα που ίσχυσε το σχολικό έτος 2018-2019, ώστε να τους αποδοθεί ποσοστό θέσεων κατά προσέγγιση ανάλογο με το ποσοστό τους σε σχέση με το σύνολο των υποψηφίων του σχολικού έτους 2019-2020. Το ανωτέρω ποσοστό θα αποδοθεί στα κατά περίπτωση συναρμόδια Υπουργεία, προκειμένου να ορισθεί ο αριθμός εισακτέων της κατηγορίας αυτής για τα Τμήματα και τις Σχολές που τα αφορούν, με κοινή απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και των κατά περίπτωση αρμόδιων Υπουργών, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στις επιμέρους διατάξεις».

Συνεπεία του ανωτέρω άρθρου και με βάση υπολογισμού το σύνολο των υποψηφίων στο 3ο επιστημονικό πεδίο, το ποσοστό των θέσεων που υπολογίστηκε ότι θα έπρεπε να αποδοθούν στους παλαιούς και τους φετινούς υποψηφίους του συγκεκριμένου πεδίου ανέρχονταν στο 17.3% και 82.7% αντίστοιχα.

Εντούτοις με την ΥΑ Φ.253.1/56061/Α5/14.5.2020 (ΦΕΚ 1853/Β/2020) απονεμήθηκαν χαμηλότερα ποσοστά και συγκεκριμένα 9.51% στους υποψηφίους με το παλαιό σύστημα και 90.49% σε εκείνους με το νέο σύστημα.

Όπως είναι προφανές, δημιουργήθηκε αναστάτωση στους παλαιούς υποψηφίους, οι οποίοι αναρωτιούνται για τους λόγους που υπαγόρευσαν την συγκεκριμένη μείωση των εισακτέων υποψηφίων με το παλαιό σύστημα.

Ήδη από τις αρχές Δεκεμβρίου 2019 με Ερώτησή της (Α.Π.: 2400/ 05.12.2019) η Χαρά Κεφαλίδου, βουλευτής Δράμας και τομεάρχης Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής είχε εγκαίρως επισημάνει στο Υπουργείο Παιδείας την αδικία που θα δημιουργείτο για τους υποψηφίους αυτούς. Την Ερώτηση αυτή ουδέποτε απαντήσατε!

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται η κυρία Υπουργός:

1-Για ποιους λόγους διαμορφώθηκαν τα ποσοστά εισαγωγής των παλαιών υποψηφίων του 3ου επιστημονικού πεδίου στο ποσοστό του 9.51%;

2-Με ποιον τρόπο σκοπεύει το Υπουργείο να άρει τις αδικίες που δημιουργούνται σε περίπτωση υποψηφίων με το παλαιό σύστημα που καίτοι συμπλήρωσαν υψηλές βαθμολογίες δεν θα εισαχθούν στις σχολές της πρώτης επιλογής τους λόγω του χαμηλά διαμορφωμένου ποσοστού του 9.51% σε σχέση με το 17,3% που υπολογιζόταν με βάση τα αναφερόμενα στο ν.4635/2019;

Οι ερωτώντες βουλευτές

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΟΥΛΑΣ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ

ΑΧΜΕΤ ΙΛΧΑΝ

ΝΑΝΤΙΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚΟΚΑΣ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΜΙΝΗΣ

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΤΡΙΝΗΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ

ΧΑΡΑ ΚΕΦΑΛΙΔΟΥ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΛΙΑΚΟΥΛΗ

ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΟΥΛΚΙΩΤΗΣ

ΜΠΑΡΑΝ ΜΠΟΥΡΧΑΝ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΑΓΚΗΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΝΑΣ

ΚΩΣΤΑΣ ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΡΑΓΓΙΔΗΣ

0

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.