Κέρδισαν τους Ισπανούς καταναλωτές τα κηπευτικά της Ιεράπετρας τα οποία η «Ανατολή» μοίρασε σε 25 σούπερμαρκετ

0
(0)

Τελευταία ενημέρωση 2 Φεβρουαρίου 2022 by manos (seo)-admin

Στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας έγιναν οι πρώτες δωρεάν δειγματοδιανομές ποιοτικών πιστοποιημένων κηπευτικών από την Ιεράπετρα στους καταναλωτές της Βαρκελώνης, στο πλαίσιο  επιδοτούμενου ευρωπαϊκού προγράμματος προώθησης των κηπευτικών σε χώρες  της Ευρώπης.

Την σημαντική αυτή εμπειρία της δωρεάν διανομής των κηπευτικών της Ομάδας Παραγωγών «Ανατολή» Ιεράπετρας που βίωσε στη Βαρκελώνη το μέλος του Δ.Σ του Συνεταιρισμού κ. Δουλούμης, περιγράφει μιλώντας στο Ράδιο Λασίθι.

Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα προώθησης των κηπευτικών το οποίο είναι επικεντρωμένο σε χώρες στις οποίες ειδικά τα κρητικά κηπευτικά θα ήθελαν να βρίσκονται στις αγορές τους, όπως είναι πολλές χώρες της κεντρικής Ευρώπης.

Η εμπειρία όπως λέει ο κ. Δουλούμης ήταν ιδιαίτερα πολύτιμη αφού εκτός των άλλων αποτελούσε ένα στοίχημα η οδική μεταφορά των προϊόντων μέχρι τη Βαρκελώνη, τα οποία έφτασαν μετά από 18 μέρες περίπου σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και ήταν ανώτερα και στην ποιότητα και στη γεύση από τα αντίστοιχα ισπανικά που υπήρχαν στα ράφια των σουπερμάρκετ. Συνολικά 25.000 συσκευασίες περίπου 500 γραμμαρίων με 2 τομάτες, ένα αγγούρι Κνωσού και μια πιπεριά, έφτασαν σε 25 σουπερμάρκετ συγκεκριμένης αλυσίδας και μαζί με τη δωρεάν προσφορά σε καταναλωτές οι περισσότεροι απαντούσαν και σε ερωτηματολόγιο για το πως τους φάνηκαν.

“Με τη συνεργασία που κάναμε με τους Ισπανούς, πετύχαμε να κερδίσουμε την έγκριση του ενός από τα τρία προγράμματα προώθησης που χρηματοδότησε 100% η Ευρωπαϊκή Ένωση. Το νέο τριετές ευρωπαϊκό πρόγραμμα προώθησης των κηπευτικών της Κρήτης ξεκίνησε, με επικεφαλής τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Κηπευτικών «ΑΝΑΤΟΛΗ», το οποίο θα έχει μηδενικό κόστος για τους συνεταιρισμούς και τις ομάδες παραγωγών της Κρήτης που θα συμμετέχουν σε αυτό”, ανέφερε ο κ. Δουλούμης.

Άλλωστε η χρονιά που ξεκίνησε θα είναι μία χρονιά γεμάτη δράσεις που περιλαμβάνουν δειγματοδιανομές προϊόντων στο καταναλωτικό κοινό, συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις, αλλά και προσκλήσεις γευσιγνωστών σε χώρες του εξωτερικού τη στιγμή της παρασκευής γευμάτων με τα κηπευτικά και τα λαχανικά που παράγει η ευρύτερη περιοχή, κάνοντας ένα ακόμα δυναμικό ξεκίνημα κατά το πρώτο έτος υλοποίησης αυτού του νέου σημαντικού Ευρωπαϊκού προγράμματος.

Επόμενος προορισμός είναι η Ουγγαρία  για τη διανομή προϊόντων, μέσα από τις συνεργαζόμενες αλυσίδες σούπερ μάρκετ για να γίνουν γνωστά.

4

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.