Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ


0
(0)

Το Υπουργείο Οικονομικών προχώρησε σε μέτρα στήριξης των επιχειρήσεων που πλήττονται από την καραντίνα του Νοεμβρίου. Εκτός ευνοϊκών ρυθμίσεων αναστολής φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων μένουν τα ξενοδοχεία, αφού δεν κλείνουν με κυβερνητική εντολή, αν και στην πραγματικότητα θα αναγκαστούν να το πράξουν λόγω των μέτρων καραντίνας και της επακόλουθης χαμηλής ζήτησης. Πώς μπορούν άραγε να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους χωρίς έσοδα;

Μέτρα στήριξης χρειάζονται όμως και τα ξενοδοχεία που λειτουργούν εποχικά και αντιμετωπίζουν τεράστιο πρόβλημα βιωσιμότητας.

Έστω και τώρα, η Κυβέρνηση οφείλει να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για τη διάσωση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και θέσεων εργασίας.

ΑΡΘΡΟ ΜΑΝΩΛΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗ ΣΤΟ iEidiseis: “ΑΝΕΥΘΥΝΗ Η ΜΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ”

Στις εθνικές εκλογές, ο κυρίαρχος λαός δεν κρίνει και επιλέγει απλώς. Μας κατατάσσει, και με βάση την κατάταξη αυτή μας δίνει και εντολές. Στον πρώτο, την εντολή διακυβέρνησης της χώρας. Στους υπόλοιπους, την καθόλου υποδεέστερη, εντολή ελέγχου του πρώτου. Τις εντολές μας τις αναλαμβάνουμε όλοι, αξιολογούμαστε για την απόδοση μας επί αυτών και κατατασσόμαστε ξανά.

Εμείς, λοιπόν, αναλάβαμε τη δική μας. Εντολή ελέγχου. Σοβαρού, ποιοτικού, παραγωγικού, ελέγχου υπεύθυνου και με πολιτικό πρόσημο. Έλεγχος δεν σημαίνει σιωπή, δε σημαίνει λευκή επιταγή, δε σημαίνει αναμονή για το λάθος, ή για τη θεωρία του ώριμου φρούτου. Δε σημαίνει φυσικά και άναρχες φωνές, ή στείρα συνθηματολογία, καβαλώντας απλά τα κύματα της επικαιρότητας. Η αντιπολίτευση είναι ευθύνη. Για να αναδεικνύει λάθη της κυβέρνησης, παραλείψεις, ελλιπείς σχεδιασμούς, αδιαφανείς χειρισμούς, αστοχίες, ιδεολογικές διαφωνίες, αναποτελεσματικότητα. Όχι μόνο για τη χαρά της ανάδειξης, αλλά για την επιτυχία της διόρθωσης, προς όφελος των πολλών.

Και αυτό κάναμε. Συνοδεύαμε πάντα τη διαφωνία μας με την αντιπρόταση μας. Τα προβλήματα με τις δικές μας λύσεις. Την κριτική με τεκμηρίωση. Τα δικά μας μέτρα και αντίμετρα, με ρεαλισμό και κοστολόγηση. Το κάναμε στην πρώτη φάση διαχείρισης της υγειονομικής κρίσης, με τις προτάσεις μας για την καλύτερη ιχνηλάτηση και τον περιορισμό της διασποράς της νόσου. Το κάναμε υπερθεματίζοντας πρώτοι από όλους για τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης. Το κάναμε στη δεύτερη φάση με το Ενδιάμεσο μας Πρόγραμμα για το πώς θα κρατήσουμε όρθια την κοινωνία και ζωντανή την οικονομία, με την ολοκληρωμένη πρόταση μας για την αναγέννηση του ΕΣΥ, με το σχέδιο μας για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Το κάναμε στα μεγαλύτερα και τα μικρότερα, στα απλά και τα σύνθετα. Και φυσικά δεν θα χαρίσουμε το ρόλο μας σε όσους, υπό το φόβο των ευθυνών, ζητάνε omerta.

Σήμερα, λοιπόν, που καθόμαστε ξανά στο σπίτι και γίναμε πάλι φίλοι με το 13033, έξι μήνες μετά το τέλος του πρώτου lockdown, και λίγες μόλις μέρες από το πολύ εύηχο δια στόματος των αρμοδίων ότι «απέχουμε πολύ από το δεύτερο», ανάμεσα στα αυτοαναιρούμενα διαγγέλματα χωρίς ίχνος αυτοκριτικής, εμείς δεν θα παραλείψουμε να απαντήσουμε στο πραγματικό ερώτημα.

Όχι αν ήταν αναγκαίο το lockdown τώρα, αλλά γιατί φτάσαμε στο σημείο να είναι αναγκαίο.

Και για να γίνει σωστά η ανάλυση των αιτιών που μας οδήγησαν στο καθ’ ομολογίαν αδιανόητο, δεν αρκεί μία οριζόντια ανάγνωση απόλυτων αριθμών κρουσμάτων και θανάτων στην Ευρώπη και τον κόσμο, γιατί εδώ, υπάρχει μία ειδοποιός διαφορά. Η χώρα μας, μπήκε στο καλοκαίρι έχοντας σχεδόν εκμηδενίσει τα ενεργά κρούσματα στην επικράτεια της, με τη δυνατότητα να ξεκινήσει το σχεδιασμό από μηδενική βάση, χωρίς ενεργές εστίες μετάδοσης, σε αντίθεση, δηλαδή, σχεδόν με όλη την υπόλοιπη Ευρώπη. Έτσι, κερδίσαμε τουλάχιστον 3 κρίσιμους μήνες, προκειμένου να προετοιμαστούμε αποτελεσματικά, ειδικά στον τομέα της πρόληψης, για τον αναμενόμενα δύσκολο χειμώνα που θα ακολουθούσε.

Και εδώ θα μπορούσε κανείς να πει πολλά για τα μηνύματα υπέρμετρης χαλάρωσης που εξέπεμψαν κορυφαίοι κυβερνητικοί αξιωματούχοι, με το συνωστισμό σε εγκαίνια και πλατείες. Πολλά για το πώς άνοιξε η εστίαση και ο τουρισμός, για τον ελλιπή έλεγχο στα χερσαία μας σύνορα, για το πώς υπό την πίεση ορισμένων εξαναγκαστήκαμε σε παράλογες «πληρότητες» σε πλοία και αεροπλάνα, πώς η απουσία εμπροσθοβαρών οικονομικών μέτρων οδήγησε σε οριακή εφαρμογή από τους επαγγελματίες των υγειονομικών περιορισμών, σε μία απέλπιδα προσπάθεια οικονομικής τους διάσωσης.

Θα σταθώ όμως μόλις σε τρία, που είναι, ωστόσο, απολύτως ενδεικτικά της αναποτελεσματικότητας, της παντελούς έλλειψης σχεδίου, αλλά και της αντιφατικής διαχείρισης, που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην αναξιοπιστία και την έλλειψη εμπιστοσύνης.

Πρώτον, η σχεδόν μηδενική προετοιμασία του Εθνικού Συστήματος Υγείας. Χωρίς την ένταξη ιδιωτικών και περιφερειακών εργαστηρίων στο δημόσιο σχεδιασμό για τα τεστ, και χωρίς καμία μέριμνα για την απορρόφηση του κόστους, ή έστω τη διατίμηση και τη συνεισφορά του ΕΟΠΥΥ, που θα έδινε σημαντικές λύσεις στην αποτελεσματικότερη ιχνηλάτηση των κρουσμάτων. Χωρίς κανένα σχέδιο ενίσχυσης της πρωτοβάθμιας φροντίδας που θα μπορούσε να συνεισφέρει στην αποσυμφόρηση των νοσοκομείων και χωρίς την έγκαιρη ενεργοποίηση των πολυδιαφημισμένων κινητών κλιμακίων. Με τις ΜΕΘ για τον covid-19 να αυξάνονται μόνο πλασματικά, απλώς βαφτίζοντας υφιστάμενες για άλλες χρήσεις, και με τις μοναδικές που δημιουργήθηκαν στο νοσοκομείο «Σωτηρία», υπό τη δωρεά της Βουλής, στην πράξη να υπολειτουργούν, λόγω της έλλειψης προσωπικού. Και φυσικά, με διαχείριση απόλυτα αδιαφανή, που εγείρει ζητήματα δημοκρατίας, σχετικά με τα πραγματικά δεδομένα, νοσηλευόμενων και κενών κλινών ΜΕΘ, που μας υποβάλλουν σε μία διαρκή – ίσως και στοχευμένη – αμφισβήτηση των αντοχών του ΕΣΥ.

Δεύτερον, ο τρόπος λειτουργίας των σχολείων. Με την παρουσία ακόμα και περισσότερων των 25 μαθητών σε κάθε τάξη, με τα επιστημονικά πρωτόκολλα πανευρωπαϊκά να περιορίζουν τον μέγιστο αριθμό σε 15. Με την αδυναμία να αξιοποιήσουν χώρους δημοτικής περιουσίας, ή ακόμα και ιδιωτικούς, για τον επιμερισμό των μαθητών, χωρίς πρόσθετες προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού για να καλύψει τις ανάγκες αυτές. Ή έστω, εναλλάξ πρωινά και απογευματινά μαθήματα, ή έστω εκ περιτροπής διδασκαλία με την παράλληλη μείωση της διδακτέας ύλης. Αποτέλεσμα, ακόμα και η λανθασμένη χρήση της μάσκας, που θα μπορούσε σε περίπτωση τήρησης των απαιτούμενων αποστάσεων εντός αίθουσας να αποφεύγεται στην ώρα του μαθήματος, αλλά να επιβάλλεται στο διάλειμμα, όπου ο έλεγχος της συναναστροφής των μαθητών, και ειδικά στις μικρότερες ηλικίες, είναι εκ των πραγμάτων προβληματικός, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για κατεξοχήν ασυμπτωματικούς φορείς που πολύ δύσκολα μπορούν να ιχνηλατηθούν.

Και τρίτον, τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Με 150 λεωφορεία και 80 τρόλεϊ να έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας, «απλώς» λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και του κατάλληλου τεχνικού προσωπικού για να διεκπεραιώσει τις αναγκαίες επισκευές. Χωρίς κανέναν σχεδιασμό για τυχόν προσωρινές λύσεις, όπως λόγου χάριν για την ενοικίαση οχημάτων, ή έστω για το συντονισμό του ΟΑΣΑ με τις δημοτικές συγκοινωνίες της Αττικής και αστικές συγκοινωνίες πόλεων της περιφέρειας, ώστε να ενσωματωθεί προσωρινά ο αναγκαίος αριθμός οχημάτων στο σύστημα των αστικών συγκοινωνιών του Λεκανοπεδίου. Αποτέλεσμα το κυριολεκτικό «τσουβάλιασμα» των πολιτών σε αυτά και φυσικά, με τα μέτρα προστασίας κατά του κορωνοϊού να πηγαίνουν περίπατο.

Συμπέρασμα, στη διαχείριση κρίσεων, δεν αρκεί απλώς η «θωράκιση» των μέσων διάχυσης της πληροφορίας. Απαιτείται και ο αποτελεσματικός σχεδιασμός, η πρόβλεψη, η πρόληψη, η εφαρμογή. Και σε αυτό, γιατί πάντα όλοι κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος, η κυβέρνηση απέτυχε. Και ο ρόλος της αντιπολίτευσης, επειδή επί αυτής κρινόμαστε εμείς, δεν είναι η σιωπηρή παραδοχή του λάθους, στο όνομα της κρισιμότητας των στιγμών. Είναι η καθοριστική συμβολή στην αποφυγή του. Με την τελευταία φυσικά να εξαρτάται από τη διάθεση όσων λαμβάνουν τις αποφάσεις να ακούσουν, να προβληματιστούν, να υιοθετήσουν. Γιατί η γόνιμη πολιτική προς όφελος των πολιτών θέλει δύο.

Και γιατί, τελικά, ανεύθυνη είναι η μη αντιπολίτευση.

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ COVID-19, ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ

Ερώτηση βουλευτών του Κινήματος Αλλαγής προς τον Υπουργό Υγείας, κ. Βασίλη Κικίλια με θέμα «Προετοιμασία για τον εμβολιασμό κατά του COVID-19»

Ερώτηση σχετικά με την προετοιμασία της χώρας μας για τον εμβολιασμό κατά του COVID-19, κατέθεσαν βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής, με αφορμή τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα των κλινικών δοκιμών της 3ης φάσης του εμβολίου της Pfizer. Ειδικότερα οι βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής, απευθυνόμενοι στον Υπουργό Υγείας, ζητούν πληροφορίες σχετικά με το πόσα εμβολιαστικά κέντρα και πού θα λειτουργήσουν , ποιος είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου για τη στελέχωση των ανωτέρω εμβολιαστικών κέντρων με το απαραίτητο εξειδικευμένο προσωπικό και τέλος πώς θα εξασφαλιστεί ο απαραίτητος ιατροτεχνολογικός εξοπλισμός για την ασφαλή μεταφορά και αποθήκευση των εμβολίων.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

 

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Υγείας, κ. Βασίλειο Κικίλια

Θέμα: Προετοιμασία για τον εμβολιασμό κατά του COVID-19

Τα ενθαρρυντικά νέα που έρχονται από τα αποτελέσματα των κλινικών δοκιμών 3ης φάσης του εμβολίου της Pfizer καθώς και οι θετικές προοπτικές που ανοίγονται από τα εμβόλια από Moderna και AstraZeneca δημιουργούν αισιοδοξία αλλά και πλήθος ερωτηματικών σχετικά με την προετοιμασία της χώρας μας για τον εμβολιασμό του πληθυσμού.

Αναφορικά με τη διάθεση του υπό έγκριση εμβολίου στη χώρα μας, στην ενημέρωση του Υπουργείου Υγείας στις 9.11.2020 ο Υφυπουργός Υγείας, κ. Κοντοζαμάνης δήλωσε ότι η χώρα μας συμμετέχει και στις 4 συμφωνίες που αφορούν στα εμβόλια του κορονοϊού, καθώς και ότι τις επόμενες ημέρες θα κυρωθεί η συμφωνία μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της εταιρείας. Επίσης όπως είπε και ο κ. Μαγιορκίνης, από τη στιγμή που το εμβόλιο θα πάρει την έγκριση και από τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα ξεκινήσει η διάθεσή του, καθώς και ότι την ίδια στιγμή που θα διατεθεί το εμβόλιο στην Ευρώπη θα είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα».

Επιπλέον, σύμφωνα με δημοσιεύματαη Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα συνάψει συμφωνία για την προμήθεια έως 300 εκατομμυρίων δόσεων για τις χώρες-μέλη της και η Ελλάδα ως μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και βάσει ειδικού αλγορίθμου αναμένεται να παραλάβει τμηματικά τις δόσεις. Σχετικά με τη διαδικασία του εμβολιασμού αυτή θα γίνεται δωρεάν σε δύο δόσεις με διαφορά 28 ημερών μεταξύ τους, ενώ θα πρέπει να αποφασιστεί ποιοι πολίτες θα εμβολιαστούν πρώτοι στη χώρα μας.

Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει στο γεγονός ότι η ευρεία διανομή του εμβολίου αποτελεί από μόνη της μία πρόκληση καθώς βασική προϋπόθεση για την μεταφορά και αποθήκευση του προϊόντος είναι η διατήρησή του σε χαμηλές θερμοκρασίες ώστε να μην αλλοιωθεί η σύστασή του, γεγονός που συνεπάγεται την ανάγκη ύπαρξης στη χώρα μας του κατάλληλου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού.

Δεδομένου ότι εφόσον εγκριθούν τα εμβόλια για τον COVID-19 η χώρα μας θα πρέπει να είναι έτοιμη για τη διενέργεια των εμβολιασμών αυτών τόσο σε επάρκεια εμβολιαστικών κέντρων, όσο και σε εξειδικευμένο προσωπικό αλλά και ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό

Ερωτάται ο κ. Υπουργός

1)Πόσα εμβολιαστικά κέντρα και πού σχεδιάζετε να λειτουργήσετε ενόψει του εμβολιασμού για τον COVID-19;

2)Ποιος είναι ο σχεδιασμός σας για τη στελέχωση των ανωτέρω εμβολιαστικών κέντρων με το απαραίτητο εξειδικευμένο προσωπικό;

3)Σε ποιες ενέργειες σκοπεύετε να προβείτε για την εξασφάλιση του απαραίτητου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού για την ασφαλή μεταφορά και αποθήκευση των εμβολίων;

Οι ερωτώντες βουλευτές

Ανδρέας Πουλάς

Γιώργος Μουλκιώτης

Μπαράν Μπουρχάν

Γιώργος Φραγγίδης

Μιχάλης Κατρίνης

Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος

Ανδρέας Λοβέρδος

Βασίλης Κεγκέρογλου

ΔΗΛΩΣΗ ΒΑΣΙΛΗ ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ Κ.Ο. KΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΥ «ΑΘΩΩΝΕΙ» ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

«Η κυβέρνηση έχει αναντίρρητη και ήδη υφιστάμενη θεσμική υποχρέωση, που απορρέει από το Σύνταγμα, τους Νόμους και τον Κανονισμό της Βουλής:

1ον Να τηρεί την διαφάνεια και να καταθέτει στη Βουλή όλα τα στοιχεία που ζητούνται από τα κόμματα.

2ον Να ενημερώνει τους πολίτες για όλα τα στοιχεία που αφορούν στην εξέλιξη της πανδημίας και φυσικά για τις απόψεις των επιστημόνων που γνωμοδοτούν στα θεσμικά όργανα.

Η κατάθεση τροπολογίας από το ΣYΡIZΑ για την τυπική νομοθέτηση μιας αδιαμφισβήτητης υποχρέωσης της κυβέρνησης -που δήθεν σήμερα δεν υπάρχει- βγάζει από τη δύσκολη θέση τον Π/Θ και τους υπουργούς του για την αδιαφάνεια με την οποία χειρίστηκαν μέχρι σήμερα πολλά ζητήματα και για την άρνησή τους να καταθέτουν τα έγγραφα και τα στοιχεία που ζητούνται στη Βουλή».

Ρυθμός Επικαιρότητας | 10.11.2020

Εμβόλιο για τον κορονοϊό: Η κυβέρνηση να προμηθευτεί έγκαιρα τις δόσεις που αναλογούν στην Ελλάδα

Η είδηση για το εμβόλιο σκόρπισε ξαφνικά αισιοδοξία σε πολίτες, κυβερνήσεις και την επιστημονική κοινότητα. Όμως ο δρόμος μέχρι τον ασφαλή εμβολιασμό των πολιτών είναι στρωμένος με αρκετά εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν. Γι’ αυτό και πρέπει η Κυβέρνηση να διασφαλίσει την έγκαιρη προμήθεια του μεριδίου των εμβολίων που αναλογούν στην Ελλάδα, αλλά και να έχει έγκαιρα σχέδιο για τον εμβολιασμό κατά προτεραιότητα των ηλικιωμένων και των ευπαθών ομάδων. Το ίδιο και των υγειονομικών που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης απέναντι στον ιό. Είναι ζήτημα πρωταρχικής σημασίας για να μπορέσει η ζωή μας και η οικονομική και κοινωνική δραστηριότητα να ομαλοποιηθούν. Αυτά μεταξύ άλλων ζητά σε σημερινή της Ερώτηση προς τον υπουργό Υγείας, η κοινοβουλευτική ομάδα του Κινήματος Αλλαγής. Περισσότερα ΕΔΩ.

Υπόθεση Πολάκη: Ο ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζει να δίνει… πάσες για γκολ στην κυβέρνηση

Η περίπτωση του πρώην αναπληρωτή υπουργού Υγείας Παύλου Πολάκη είναι πολιτικό ζήτημα. Ένας πολιτικός και κομματικός παράγοντας, ένας βουλευτής, την ώρα των μέτρων για την καραντίνα, την ώρα που συνάνθρωποι μας δίνουν μάχες ζωής στα Νοσοκομεία και στις ΜΕΘ διατυμπανίζει δημόσια τα γλέντια του, υποτιμώντας και υπονομεύοντας, την κατεύθυνση των μέτρων και του lockdown. H αδυναμία του κ.Τσίπρα να αντιμετωπίσει τον πρώην υπουργό του και η έμμεση κάλυψη που του παρέχει, εξελίσσονται σε διευκόλυνση της επικοινωνιακής άμυνας της ΝΔ, σε μια περίοδο που έχει σοβαρά λάθη και παραλείψεις. Κυρίως όμως δίνουν ένα θλιβερό παράδειγμα «προνομιούχων» πολιτικών στην εποχή της πανδημίας, προκαλώντας το κοινό αίσθημα.

Τηλεκπαίδευση: Δημοσιοποίηση της σύμβασης Δημοσίου-Cisco

Επισημάναμε πως το πρόβλημα δεν ήταν οι δυσλειτουργίες της πλατφόρμας για την τηλεκπαίδευση – οι οποίες συνεχίστηκαν και σήμερα, δίχως αυτή τη φορά να οφείλονται σε πανευρωπαϊκό πρόβλημα – αλλά η απουσία εναλλακτικού σχεδίου από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Και βέβαια, η έλλειψη διαφάνειας σχετικά με τη σύμβαση του Δημοσίου με την εταιρεία Cisco, η οποία εξακολουθεί να αγνοείται, όπως και το ακριβές περιεχόμενό της και οι τυχόν ρήτρες σε περίπτωση δυσλειτουργιών. Το Κίνημα Αλλαγής ζητάει λοιπόν με αίτηση κατάθεσης εγγράφων στη Βουλή από την κυρία Κεραμέως να γνωστοποιηθεί στην Εθνική Αντιπροσωπεία το πλήρες κείμενο της σύμβασης και αν αυτή έχει τροποποιηθεί και με ποιο τρόπο από τότε που υπογράφηκε έως σήμερα. Περισσότερα ΕΔΩ

Τα ξενοδοχεία έμειναν ανοιχτά, αλλά θα αναγκαστούν να κλείσουν

Τονίσαμε, δυστυχώς, από την πρώτη στιγμή ότι τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης των επιχειρήσεων, των επαγγελματιών και των εργαζομένων που πλήττονται από την πανδημία είναι αποσπασματικά και ελλειμματικά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό που συμβαίνει με τα ξενοδοχεία, τα οποία βρίσκονται εκτός των ευνοϊκών ρυθμίσεων αναστολής φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων, καθώς μένουν ανοιχτά με κυβερνητική εντολή κι ενώ στην πραγματικότητα θα αναγκαστούν να κλείσουν λόγω των περιοριστικών μέτρων και της χαμηλής ζήτησης. Μέτρα στήριξης χρειάζονται και τα εποχιακά ξενοδοχεία, αλλά και να καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για τη διάσωση θέσεων εργασίας. Περισσότερα ΕΔΩ

Επιχορήγηση ΟΤΑ: τα χρήματα δεν φτάνουν ούτε για …”ζήτω”.

Η έκτακτη επιχορήγηση ύψους 60 εκ. ευρώ προς τους Δήμους και τις Περιφέρειες της χώρας, προκειμένου να ενισχυθούν στη μάχη κατά του covid-19, μετά το δεύτερο lockdown, δεν φθάνουν ούτε για … ‘’ζήτω’’. Άραγε υπάρχει σχεδιασμός και κριτήρια στις αποφάσεις του υπουργείο Εσωτερικών.

Οι «μεγαλεπήβολοι» σχεδιασμοί και οι παραινέσεις του κ. Θεοδωρικάκου για στήριξη από πλευράς των ΟΤΑ των επιχειρήσεων που πλήττονται, αλλά και την πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού για τα νέα οχτάμηνα, είναι καταδικασμένοι να μείνουν «ασκήσεις επί χάρτου». Περισσότερα ΕΔΩ

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά: Μετέωροι οι εργαζόμενοι, με ευθύνη της κυβέρνησης

Οι φόβοι μας επιβεβαιώθηκαν: οι εργαζόμενοι στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά παραμένουν μετέωροι. Ο διαχειριστής της ΕΝΑΕ έχει προχωρήσει στην προκήρυξη για την πώληση του ενεργητικού των ναυπηγείων, ενώ, παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις, δεν υπάρχει δεσμευτικός όρος για τη διασφάλιση της συνέχισης των συμβάσεων για όλους τους εργαζομένους, όπως έχει τονίσει και η ΓΣΕΕ. Επίσης, εκκρεμεί η καταβολή των αποδοχών για την επιβολή της εκ περιτροπής απασχόλησης (Μάρτιος 2012-Σεπτέμβριος 2013), η οποία κρίθηκε παράνομη και καταχρηστική από τα δικαστήρια.

Για το ζήτημα υποβλήθηκε επίκαιρη ερώτηση από τον βουλευτή του Κινήματος Αλλαγής και υπεύθυνο ΚΤΕ Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Γιώργο Μουλκιώτη. Κατά την απάντησή του, ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πάνος Τσακλόγλου περιορίστηκε σε γενικές αναφορές σχετικά με το ενδιαφέρον της Κυβέρνησης για την αναβίωση της ναυπηγικής και αμυντικής βιομηχανίας και απέφυγε να δώσει ακόμη και το χρονοδιάγραμμα για την τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων απέναντι στους εργαζομένους, τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας ή τη διευκόλυνση συνταξιοδότησης όσων βρίσκονται κοντά σε ηλικία αποχώρησης από την εργασία. Περισσότερα ΕΔΩ

 

0

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.