Επίσκεψη Αντιπεριφερειαρχών και Περιφερειακών Συμβούλων σε επιχειρήσεις κοσμητικής και αγροδιατροφής του Λασιθίου


0
(0)

Επίσκεψη σε παραγωγικές επιχειρήσεις του Λασιθίου πραγματοποίησε ο ΑντιπεριφερειάρχηςΕπιχειρηματικότητας, Εμπορίου, Καινοτομίας και Κοινωνικής Οικονομίας, κος Αντώνιος Παπαδεράκης.

Ειδικότερα επισκέφθηκε, συνοδεία της εντεταλμένης περιφερειακού συμβούλου για οδικά έργα στο Λασίθι Μαρίας Χανιωτάκη, την εταιρείαBioaroma Crete, στην οποία έτυχε αναλυτικής ενημέρωσης για τα καινοτόμα προϊόντα κοσμητικής βασισμένων στα αιθέρια έλαια των βοτάνων της κρητικής γης, τις παραγωγικές τις διαδικασίες, την απόλυτα καθετοποιημένη και μηδενικού περιβαλλοντικού αποτυπώματος παραγωγή και τη δυναμική ανοδική πορεία της από τον διευθυντή και ιδρυτή της Μανούσο Πεδιαδίτη.Εν συνεχεία επισκέφθηκε, συνοδεία του Αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου Γιάννη Γουλιδάκη, του εντεταλμένου περιφερειακού συμβούλου πρωτογενούς τομέα Λασιθίου και προέδρου του Αγροτικού Συλλόγου Σητείας Γιώργου Τσιφετάκη, της περιφερειακού συμβούλου Μαρίας Χανιωτάκηκαι του εντεταλμένου περιφερειακού συμβούλου για τον τουρισμό στο Λασίθι Γιάννη Ανδρουλάκη,την εταιρία εμπορίας, τυποποίησης ελαιολάδου και μελιού Ελάσιον στην Καλαμαύκα του Δήμου Ιεράπετρας, η οποία επιδεικνύει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα. Αφού έγινε εκτενής κουβέντα για τις εξαγωγικές προοπτικές του κρητικού ελαιολάδου και των λοιπών ιδιαίτερων αγροδιατροφικών προϊόντων του Λασιθίου, οδιευθυντής και ιδρυτής της εταιρείας ΓιώργοςΝικολαράκης ξενάγησε τους παρευρισκόμενους στις εγκαταστάσεις της εταιρείας.

Ο κ. Παπαδεράκης τόνισε και στις δύο συναντήσεις ότι η έμφαση στην έρευνα και την καινοτομία είναι σχεδόν μονόδρομος για την ανάπτυξη νέων και ισχυρά διαφοροποιημένωνπροϊόντων υψηλών προδιαγραφών και η οδός για την ισχυροποίηση της θέσης των κρητικών προϊόντων στη διεθνή και εγχώρια αγορά. Η αξιοποίηση ανεκμετάλλευτων πόρων, που μόνο η κρητική γη διαθέτει (όπως τα βότανά της) δίδει εκ προοιμίου ένα φυσικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημαπου πρέπει απαραιτήτως να αξιοποιήσουμε. Για το δε ελαιόλαδο, η σωστή στρατηγική προσδιορίζεται από το τρίπτυχο: α) Ποιότητα, τυποποίηση καιπιστοποίηση του προϊόντος, β) έρευνα και ανάπτυξη για βελτίωση και μείωση κόστους παραγωγής και για τη δημιουργία νέων προϊόντων βασισμένων στο ελαιόλαδο και γ) «χτίσιμο» διεθνώς αναγνωρίσιμης επωνυμίας (branding) μεαξιοποίηση του νέου τίτλου διανοητικής ιδιοκτησίας: Ελαιόλαδο Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης (ΠΓΕ) «Κρήτη».

Περιφέρεια Κρήτης
Γραφείο Τύπου

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

About energinews (admin)

Ο Μανόλης Παπαδάκης γεννήθηκε στις 12 Νοεμβρίου 1988 στο νησί της Κρήτης όπου ζει μέχρι και σήμερα. τελείωσε το λύκειο (ΤΕΕ) ηλεκτρολόγος αλλά παράλληλα ασχολήθηκε και με την μουσική και ιδιαίτερα με την παράδοση της Κρήτης. Επίσης ήταν για 6 χρόνια ηχολήπτης παραγωγός του ράδιο Βερενίκη 89.5 και από της 25 Απριλίου του 2019 είναι ραδιοφωνικός παραγωγός στο ράδιο Λασίθι 92.3 και είναι ιδιοκτήτης της ενημερωτικής ιστοσελίδας www.energinews.gr

View all posts by energinews (admin)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *