Γ. Ασπραδάκης: Αυξημένο το ενδιαφέρον στη δημόσια διαβούλευση για το Master Plan του λιμανιού της Ιεράπετρας


0
(0)

Mε αρκετό ενδιαφέρον και συμμετοχές εξελίσσεται μέχρι και σήμερα η δημόσια διαβούλευση για το master plan που προβλέπει τις μελλοντικές δράσεις ανάπτυξης των λιμενικών έργων στην Ιεράπετρα.

Η δημόσια διαβούλευση όπως είπε ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, Γιώργος Ασπραδάκης, θα διαρκέσει ως τις 25 Απριλίου και στη συνέχεια όλες οι προτάσεις που θα προκύψουν θα αξιολογηθούν από το Λιμενικό Ταμείο και στη συνέχεια θα γίνει η πρόταση έγκρισης του master plan από το Δημοτικό Συμβούλιο της Ιεράπετρας.

Αίτημα για παράταση της προθεσμίας, όπως αυτό που έθεσε η παράταξη «Μαζί Αλλάζουμε την Ιεράπετρα», μέχρι τώρα δεν έχει κατατεθεί προς το Λιμενικό Ταμείο και αν κάτι τέτοιο συμβεί θα εξεταστεί από το ΔΣ, ανέφερε ο κ. Ασπραδάκης.

Μέχρι τώρα όπως είπε το ενδιαφέρον που υπάρχει είναι μεγάλο και οι προτάσεις που έχουν κατατεθεί αρκετές, αφού η περίοδος ευνοεί τον καθένα να βρει χρόνο να μελετήσει και να καταθέσει τις ιδέες του, ενώ και ο χρόνος των 25 ημερών για διαβούλευση είναι αρκετά μεγαλύτερος από αυτόν που συνηθίζεται να δίνεται σε ανάλογες περιπτώσεις.

Ο κ. Ασπραδάκης ανέφερε πως τα βασικά σημεία του master plan προβλέπουν την επέκταση του δυτικού και ανατολικού βραχιόνων της προβλήτας, ώστε να δένουν πιο άνετα, με ασφάλεια και χωρίς συνωστισμό τα ημερόπλοια για Χρυσή, την τοποθέτηση πλωτών προβλητών μέσα στο αλιευτικό καταφύγιο ώστε να αυξηθούν οι θέσεις και η ποιότητα των παροχών προς τα σκάφη, και τέλος την κατασκευή μιας μαρίνας , δίπλα και δυτικά από το αλιευτικό καταφύγιο.

Η μαρίνα όπως είπε είναι η σημαντικότερη παρέμβαση που γίνεται μέσω του master plan και η οποία φιλοδοξεί να γίνει αφορμή να καταστεί η Ιεράπετρα ξανά η νότια πύλη της Κρήτης που θα εξυπηρετεί τόσο περιοχές της Νότιας Μεσογείου όσο και της Βόρειας Αφρικής, όπως δηλαδή ήταν ο ιστορικός ρόλος της περιοχής. Στη μαρίνα όπως είπε θα μπορούν να ελλιμενίζονται κρουαζιερόπλοια, ενώ η κατασκευή της θα προστατεύσει και την είσοδο της Ναυμαχίας, και έτσι θα μπορούν με ασφάλεια να εισέρχονται και να ελλιμενίζονται σκάφη, ανάλογα με το μέγεθός τους.

Μετά την έγκριση του master plan, όπως είπε θα ανοίξει ο δρόμος ώστε να μπορέσουν να γίνουν μελέτες για το κάθε έργο ξεχωριστά ώστε να αναζητηθούν χρηματοδοτήσεις για την κατασκευή τους τμηματικά, με το ευκολότερο και πιο οικονομικό από τα τρια αυτά έργα να είναι η αναδιαμόρφωση του αλιευτικού καταφυγίου.

πηγη:radiolasithi.gr

0

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

About energinews (admin)

Ο Μανόλης Παπαδάκης γεννήθηκε στις 12 Νοεμβρίου 1988 στο νησί της Κρήτης όπου ζει μέχρι και σήμερα. τελείωσε το λύκειο (ΤΕΕ) ηλεκτρολόγος αλλά παράλληλα ασχολήθηκε και με την μουσική και ιδιαίτερα με την παράδοση της Κρήτης. Επίσης ήταν για 6 χρόνια ηχολήπτης παραγωγός του ράδιο Βερενίκη 89.5 και από της 25 Απριλίου του 2019 είναι ραδιοφωνικός παραγωγός στο ράδιο Λασίθι 92.3 και είναι ιδιοκτήτης της ενημερωτικής ιστοσελίδας www.energinews.gr