ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΥΛΚΙΩΤΗΣ: «Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΓΝΟΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΛΑΡΚΟ ΚΑΙ ΜΕΡΙΜΝΑ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ


0
(0)

Συζητήθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής η επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Βοιωτίας και Τομεάρχη Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Γιώργου Μουλκιώτη, προς τον Υπουργό Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων, για την ανάγκη διασφάλισης όλων των θέσεων εργασίας και εργασιακών δικαιωμάτων στη ΛΑΡΚΟ και των αποζημιώσεων των συνταξιούχων.

Στην τοποθέτησή του ο βουλευτής επεσήμανε ότι η ΛΑΡΚΟ, η οποία απασχολεί 1200 εργαζόμενους, ενώ βρίσκεται σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης και έχει χρηματοδοτηθεί άμεσα και έμμεσα με πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ, για πρώτη φορά στην ιστορία της από τον κρατικό προϋπολογισμό, έχοντας εισπράξει άλλα 140 από τις πωλήσεις της παραγωγής, έχει ουσιαστικά σταματήσει η λειτουργία της, με τις εγκαταστάσεις της εγκαταλειμμένες και πλήρως απαξιωμένες.

Στη συνέχεια, τόνισε ότι η πολιτική επιλογή της Κυβέρνησης να μην παράγει η ΛΑΡΚΟ, σύμφωνα με τις δυνατότητές της, έχει οδηγήσει αφενός στην απαξίωσή της και αφετέρου σε απώλεια εσόδων από την χαμένη παραγωγή των δύο τελευταίων ετών που ξεπερνά το μισό δις ευρώ. Αυτό με πλήρη γνώση της Κυβέρνησης και του διορισθέντος διαχειριστή μολονότι έχει εκ του νόμου ρητή υποχρέωση για την μεγιστοποίηση του τιμήματος πώλησης προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος. Προφανή και προκλητικά δεδομένα αντιφατικής πολιτικής που επιβάλλουν δικαστική διερεύνηση.

Επιπλέον, υπογράμμισε ότι η μη διασφάλιση όλων των θέσεων εργασίας και των εργασιακών δικαιωμάτων θα λειτουργήσει ως σπιράλ ανεργίας και φτωχοποίησης των τοπικών οικονομιών της Φθιώτιδας, της Βοιωτίας και της Ευβοίας, καθώς επίσης και των περιοχών Κοζάνης και Καστοριάς.

Κατόπιν αυτών, ζήτησε από την Κυβέρνηση να ξεκαθαρίσει ποιος είναι ο σχεδιασμός και η πορεία υλοποίησης για τη διασφάλιση όλων των θέσεων εργασίας και των εργασιακών δικαιωμάτων, όλων όσων απασχολούνται στη ΛΑΡΚΟ, αλλά και να διευθετήσει το ζήτημα των μη αποζημιωθέντων συνταξιούχων.

Τέλος, ρώτησε ποιος είναι ο σχεδιασμός για την διαμόρφωση ολοκληρωμένου πλαισίου για εφικτή παραγωγική ανάταξη και ανάπτυξη της ΛΑΡΚΟ, της συνέχισης της ενιαίας λειτουργίας, σύμφωνα με τις δυνατότητες που έχει και την δεδομένη συγκυρία.

Ο εμπνευστής του ξεπουλήματος της ΛΑΡΚΟ κ. Κ. Χατζηδάκης «κρύφτηκε» και δεν παρέστη στη αίθουσα της ολομέλειας της Βουλής να δώσει απαντήσεις, εξουσιοδοτώντας ως αρμόδιο τον Υφυπουργό κ. Π. Τσακλόγλου, ενώ επέλεξε αμέσως μετά να απαντήσει σε άλλη ερώτηση.

Ο κ. Π. Τσακλόγου αρνήθηκε να δεσμευθεί και να διαβεβαιώσει τους εργαζόμενους για την διασφάλιση των θέσεων εργασίας και για τις αποζημιώσεις των συνταξιούχων, αλλά γενικόλογα τόνισε ότι για την Κυβέρνηση ο μόνος τρόπος για να διασωθούν οι θέσεις εργασίας και τα δικαιώματα των εργαζομένων, είναι η προπτωχευτική διαδικασία, δηλώνοντας ότι το υψηλό κόστος παραγωγής είναι αδύνατον να καλυφθεί ακόμα και με τις υψηλές τιμές νικελίου.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΤΡΙΝΗΣ: Η ΚΡΑΥΓΗ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;

Η σημερινή κινητοποίηση των ανθρώπων της εστίασης δεν αποτελεί μια κίνηση αχαριστίας, όπως βιαστικά την χαρακτήρισε η κυβέρνηση.

Είναι μια κραυγή αγωνίας για την επιβίωση χιλιάδων επαγγελματιών και πολλών χιλιάδων εργαζόμενων.

Η πτώση τζίρου λόγω της εφαρμογής των αναγκαίων νέων μέτρων, η ταυτόχρονη αποπληρωμή συσσωρευμένων οφειλών που ήταν σε αναστολή λόγω της πανδημίας και οι ξέφρενες ανατιμήσεις σε ενέργεια και υλικά δεν ‘’χωνεύονται’’ εύκολα από την αγορά, η οποία βρίσκεται αντιμέτωπη τόσο με την συνεχιζόμενη κρίση όσο και με την αδιάφορη στάση της κυβέρνησης στην κρίσιμη αυτή συγκυρία.

Καλούμε την κυβέρνηση να ακούσει τους επαγγελματίες της εστίασης και να τους στηρίξει άμεσα για να μπορέσουν να ‘’ανασάνουν’’ και μαζί τους να ‘’ανασάνουν’’ έστω και για λίγο και οι πολίτες.

ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ: ΕΝΔΕΛΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟΝ ΗΣΑΠ

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ: Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κ. Κ. Χατζηδάκη

Προστασίας Πολίτη κ. Π. Θεοδωρικάκο

Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κ. Καραμανλή

 

ΘΕΜΑ: «Ενδελεχής έρευνα και καταλογισμός ευθυνών για το εργατικό δυστύχημα στον ΗΣΑΠ. Μέτρα για την υγεία και ασφάλεια εργαζομένων με αφορμή το τραγικό εργατικό δυστύχημα.»

Κύριοι Υπουργοί,

Το τραγικό εργατικό δυστύχημα στον ΗΣΑΠ, με έναν νεκρό εργαζόμενο και δύο τραυματίες αποτελεί μια ακόμη απόδειξη της έλλειψης επαρκών και αναγκαίων μέτρων ασφαλείας και των αποτελεσμάτων της εντατικοποίησης της εργασίας.

Ο τραγικός θάνατος του 41χρονου εργαζόμενου προήλθε σήμερα τα ξημερώματα στον σταθμό του ΗΣΑΠ στον Αγ. Νικόλαο, όταν το μηχάνημα που χρησιμοποιούσε αυστριακό εργολαβικό συνεργείο για εξειδικευμένες εργασίες λείανσης των γραμμών, και το οποίο έκανε τη διαδρομή Κηφισιά – Πειραιάς, κάποια στιγμή αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα του.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, μέσα στο μηχάνημα βρίσκονταν 5 εργαζόμενοι που πήδηξαν στις ράγες, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τρία άτομα, δύο Έλληνες και ένας Ολλανδός, μέλη του συνεργείου, οι οποίοι διακομίστηκαν στο «Γεννηματάς», όπου τελικά ο ένας από τους Έλληνες κατέληξε.

Επειδή, προφανώς, τίθεται ως πρώτο το ζήτημα τήρησης των μέτρων ασφάλειας των εργαζομένων και εντατικοποίησης των συνθηκών εργασίας,

Επειδή τα τραγικό θανατηφόρο εργατικό ατύχημα, έχει προκαλέσει θλίψη, αναστάτωση, ανησυχία και ερωτηματικά σε όλη την κοινωνία,

Επειδή η ΓΣΕΕ, με ανακοίνωσή της, τονίζει ότι «κανείς δεν έχει απαντήσει μέχρι αυτήν την ώρα γιατί παρουσιάστηκε το πρόβλημα, εάν και πότε είχε συντηρηθεί το όχημα, αν η εργολαβική εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο τηρούσε όλα τα μέτρα ασφαλείας, ενώ εκφράζει την οργή και την αγανάκτηση της για τις ανθρώπινες ζωές που χάνονται εν ώρα εργασίας,

Επειδή οι σοβαρές ελλείψεις σε μέτρα υγείας και ασφάλειας στους χώρους εργασίας και η έλλειψη απαιτούμενων ελέγχων οδηγούν σε δυστυχήματα που στερούν την ζωή των εργαζομένων,

Επειδή είναι ευθύνη της Κυβέρνησης και των αρμοδίων αρχών να εντατικοποιήσουν και να αυστηροποιήσουν τους ελέγχους, ώστε η λίστα με τα εργατικά δυστυχήματα στη χώρα μας επιτέλους να κλείσει,

Ερωτάσθε κ.κ. Υπουργοί:

  1. Τι μέτρα θα λάβετε προκειμένου να διερευνηθούν οι συνθήκες του τραγικού δυστυχήματος και να αποδοθούν ευθύνες στους υπευθύνους;
  2. Τι κανόνες και μέτρα ασφαλείας είχαν ληφθεί από τους υπεύθυνος εργοδότες, πριν και κατά την εκτέλεση των εργασιών; Ποιος ήταν ο επιβλέπων των εργασιών, ποιοι ήταν παρόντες κατά την εκτέλεση αυτών και με ποια ειδικότητα και ιδιότητα;
  3. Ποια ήταν η εργασιακή σχέση του άτυχου θανόντος, των τραυματιών, αλλά και των άλλων εργαζομένων; Οι εργασίες που εκτελούσαν την ημέρα του ατυχήματος, ήταν προγραμματισμένες ή έκτακτες, από ποιόν είχαν προγραμματιστεί και από ποιόν είχαν δοθεί οι ανάλογες οδηγίες; Υπήρχε εργασιακή εκπαίδευση και εμπειρία;
  4. Υπάρχει θεωρημένο βιβλίο συντήρησης του μηχανήματος-οχήματος;
  5. Είχαν διενεργηθεί σεμινάρια εκπαίδευσης των εργαζομένων και είχαν συμμετάσχει και παρακολουθήσει ο άτυχος θανών και οι τραυματίες; Τηρείται θεωρημένο βιβλίο εκπαίδευσης εργαζομένων;
  6. Είχαν και πότε διενεργηθεί έλεγχοι από τους αρμόδιους ελεγκτικούς μηχανισμούς, για την τήρηση των κανόνων Υγείας και Ασφάλειας των Εργαζομένων, στην εταιρία όπου εργάζονταν ο θανών και οι τραυματίες;
  7. Τι συγκεκριμένα μέτρα προτίθεστε να πάρετε ώστε να στηριχτεί η οικογένεια του άτυχου θανόντος εργαζόμενου;
  8. Τι μέτρα θα λάβετε ώστε οι συνθήκες εργασίας και τα μέτρα υγείας και ασφάλειας να είναι τέτοιου επιπέδου ώστε να αποφευχθούν τέτοιας φύσεως εργατικά και να μην θρηνήσουμε άλλους νεκρούς;

Και παρακαλείσθε, προς ενημέρωση της Βουλής, να καταθέσετε τα πορίσματα της αυτοψίας και των ελέγχων των αρμόδιων ελεγκτικών μηχανισμών μετά το ατύχημα της 16ης Νοεμβρίου 2021.

Οι ερωτώντες βουλευτές

Γιώργος Μουλκιώτης

Γιώργος Καμίνης

Χρήστος Γκόκας

Βασίλης Κεγκέρογλου

ΣΗΜΕΙΑ ΟΜΙΛΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΚΟΚΑ ΕΙΣΗΓΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2022

Σημεία Ομιλίας Χρήστου Γκόκα κατά τη συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής για την Επεξεργασία και έγκριση του Σχεδίου Προϋπολογισμού Δαπανών της Βουλής, οικονομικού έτους 2022 και την Έγκριση του Απολογισμού Δαπανών της Βουλής, οικονομικού έτους 2020 και του παραρτήματος αυτού (Απολογισμός 2020 των πεπραγμένων του Ιδρύματος της Βουλής για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία).

Η ανεξάρτητη λειτουργία ενός κορυφαίου θεσμού της Ελληνικής Δημοκρατίας, του Ελληνικού Κοινοβουλίου, συνδέεται με την αντικειμενικότητα, τη διαφάνεια και τη χρηστή διαχείριση της οικονομικής του Λειτουργίας, ήτοι στη διαδικασία εκτέλεσης του Προϋπολογισμού, που αφορά στα έξοδα και τις δαπάνες, αλλά και την υποστήριξη και διαφόρων κοινωνικών, πολιτιστικών και λοιπών δραστηριοτήτων. Έτσι ο Προϋπολογισμός της Βουλής των Ελλήνων, η κατάρτισή του και η εκτέλεσή του, θα πρέπει να αντανακλά στο κύρος και την αξιοπιστία του Πολιτικού Συστήματος και της αξιοπρεπούς και χωρίς εξαρτήσεις συμμετοχής και λειτουργίας των Βουλευτών στα πλαίσια των Κοινοβουλευτικών τους υποχρεώσεων.
Η γνήσια αντιπροσώπευση των πολιτών, διασφαλίζεται με τις ίσες δυνατότητες συμμετοχής, χωρίς να αποτελεί, η οικονομική παράμετρος, λόγο αποκλεισμού, στην πράξη , από τη διεκδίκηση κάποιου, να είναι επιλογή των πολιτών. Και όλα αυτά στο μέτρο της συνετής και χωρίς σπατάλες διαδικασίας, όπως αυτή διαμορφώθηκε μετά τις αναγκαίες περικοπές που άρχισαν από το 2010.
Οι περικοπές έφθασαν στο 40% περίπου, ώστε να διασφαλισθεί κατ’ ελάχιστον η αποτελεσματικότητα στη Λειτουργία του Κοινοβουλίου, και στις οποίες προχώρησε, στα πρώτα χρόνια της κρίσης η δική μας παράταξη με υπευθυνότητα και χωρίς να υπολογίσει το πολιτικό κόστος. Με τις Κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ, έχουμε θεσπίσει επίσης σειρά διατάξεων για τη Διαφάνεια και τις ευθύνες Πολιτικών προσώπων στη Διαχείριση του Δημόσιου χρήματος, με τη ΔΙΑΥΓΕΙΑ παντού, και στη Βουλή, με το Πόθεν Έσχες, τον έλεγχο των οικονομικών των κομμάτων, την άρση του τραπεζικού απορρήτου και πολλά ακόμα.
Από 222 εκατ. ευρώ το 2009 ο Προϋπολογισμός της Βουλής μειώθηκε σταδιακά στα 141,9 εκατ. ευρώ το 2014, μειωμένος κατά 80 εκατ. ευρώ περίπου ποσοστό 36,12 %, και με τελική δαπάνη για το έτος αυτό ακόμα μικρότερη στα 133,85 εκατ. ευρώ. Σήμερα ο Προϋπολογισμός για το 2022, 144,20 εκατ. ευρώ, είναι μειωμένος κατά 77,8 εκατ. ευρώ έναντι του 2009, ποσοστό περίπου 35% .
Ο Προϋπολογισμός της Βουλής το κόστος λειτουργίας της Δημοκρατίας, (δηλ. τα 144,2 εκατ. ευρώ) αναφέρεται σε ένα ελάχιστο ποσοστό, στο 0,224% του συνόλου των Δαπανών του Κράτους. Το δε κόστος λειτουργίας του Κοινοβουλίου , είναι από τα μικρότερα μεταξύ των χωρών, όπου υπάρχει και λειτουργεί η Δημοκρατία.
Η Δημοκρατία στη χώρα μας άντεξε στην κρίση. Έχει όμως διαχρονικά, και προβλήματα στη λειτουργία της, και εχθρούς, και είναι υποχρέωσή μας να στηρίζεται και να προστατεύεται από κάθε κίνδυνο παρέχοντας τα απαραίτητα μέσα, θεσμικά, νομικά και οικονομικά.Είναι ευθύνη όλων των πολιτικών δυνάμεων να απομονώσουμε φωνές και πρακτικές, που υπονομεύουν και προσβάλλουν το κύρος και οδηγούν στην απαξίωση τον πολιτειακό θεσμό της Βουλής, πλήττοντας την ίδια τη Δημοκρατία.
Και αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία, αφού αυτές τις μέρες, με κορύφωση την αυριανή μέρα, τιμούμε την Επέτειο του Πολυτεχνείου και αυτούς που αγωνίστηκαν και ιδιαίτερα όσους έδωσαν και την ίδια τη ζωή τους, για την ελευθερία και τη Δημοκρατία στη χώρα μας.
Ο φετινός Προϋπολογισμός, είναι σχετικά λιτός, καλύπτοντας όμως τις αναγκαίες δαπάνες λειτουργίας του Κοινοβουλίου,, αλλά και τις δαπάνες για τον σταδιακό εκσυγχρονισμό του τεχνολογικού εξοπλισμού. Για μας οι στόχοι του Προϋπολογισμού της Βουλής των Ελλήνων αφορούν στην αξιόπιστη διαχείρισή του και στην εξοικονόμηση δαπανών εξαντλώντας κάθε περιθώριο, όχι όμως σε βάρος της αποτελεσματικότητας. Είναι δε σημαντικό η λειτουργία του Κοινοβουλίου να συγχρονίζεται με τις τεχνολογικές εξελίξεις, με τη συνεχή αναβάθμιση της ηλεκτρονικής και ψηφιακής λειτουργίας του.
Θα πρέπει να συνεχιστούν έργα σχετικά με την ενεργειακή αναβάθμιση, και του κτιρίου και των εγκαταστάσεών του, με εξοικονόμηση ενέργειας και μείωση της ρύπανσης, στα πλαίσια και της αντιμετώπισης των προβλημάτων της Κλιματικής Αλλαγής, αλλά και των επιπτώσεων στις υγειονομικές συνθήκες όπως αυτές αναδείχθηκαν και μέσα από την πανδημία που αντιμετωπίζουμε. Όπως χαρακτηριστικά σχετικά με τον κλιματισμό και τον εξαερισμό των χώρων, στα οποία αναλυτικά αναφέρθηκα χθες στην Επιτροπή.
Η αύξηση του Προϋπολογισμού του 2022, κατά 1.901.700 ευρώ ή 1,34 % ( σε σχέση με τις συνολικές πιστώσεις για το 2021), οφείλεται κυρίως στην αύξηση του κόστους για τον έλεγχο των Δηλώσεων Πόθεν Έσχες, λόγω της διεύρυνσης του αριθμού των ελεγχόμενων προσώπων. Είμαστε θετικοί σε ό,τι ενισχύει την αξιοπιστία των θεσμών στα μάτια των πολιτών.
Περιλαμβάνει δαπάνες που καλύπτουν ανάγκες εξωστρεφούς δράσης του Κοινοβουλίου, διεθνών συνεργασιών και κοινωνικής προσφοράς. Να σημειώσουμε ιδιαίτερα τη δωρεά προς το ΕΣΥ, ασθενοφόρων και χειρουργικών κλινών.
Εκτελούνται ή είναι προγραμματισμένα έργα που δεν επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό της ΒτΕ, χρηματοδοτούμενα από ΕΣΠΑ και το Πράσινο Ταμείο (Ανάδειξη και συντήρηση κτιρίου, ενεργειακή αναβάθμιση, Καπνεργοστάσιο κ.λπ.).
Αποτυπώνεται διακριτά το κόστος λειτουργίας του Γραφείου Προϋπολογισμού του Κράτους στη Βουλή (450.000 €) τη συνεισφορά του οποίου θεωρούμε θετική, καθώς και το κόστος της λειτουργίας της Ειδικής Υπηρεσίας Επιτροπής Ελέγχου Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης (3.127.000 €).
Να σημειώσουμε επίσης για τον Απολογισμό του 2020, ότι στις αυξήσεις, το μεγαλύτερο μέρος αφορά στις μεταβιβάσεις, κατά 6.785.000 ευρώ, που οφείλεται στην Απόφαση της Βουλής, μετά από πρόταση του Κινήματος Αλλαγής, με πρωτοβουλία της αείμνηστης Φώφης Γεννηματά, με τη γνωστή ευαισθησία της σε θέματα κοινωνικά και ιδιαίτερα στον Τομέα της Υγείας, πρόταση που έγινε αποδεκτή από τον Πρόεδρο της Βουλής και στη συνέχεια ψηφίστηκε από την Βουλή, για την κάλυψη του κόστους κατασκευής 50 κλινών ΜΕΘ στο Νοσοκομείο “ΣΩΤΗΡΙΑ”.
Τέλος δεν προβλέπεται επιχορήγηση για το 2022 προς το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων, αφού δεν πραγματοποιήθηκαν οι προβλεπόμενες στον προηγούμενο Προϋπολογισμό δαπάνες ( για εκδηλώσεις 2 εκατ και εκπαιδευτικές δράσεις 500.000 ευρώ) λόγω του covid- 19, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το Ίδρυμα έχει καθαρή θέση 19.475.455 ευρώ.
Κλείνοντας θα ήθελα για μια ακόμα φορά να εκφράσω την ικανοποίησή μας και την εμπιστοσύνη μας και να ευχαριστήσω εκ μέρους του Κινήματος Αλλαγής αλλά και ο ίδιος προσωπικά, τις Υπηρεσίες και τους Υπαλλήλους της Βουλής για τη μεθοδική και ολοκληρωμένη προετοιμασία των σχεδίων του Προϋπολογισμού, αλλά και τη σωστή εκτέλεσή τους, όπως και το σύνολο του Προσωπικού του Κοινοβουλίου, το οποίο παρέχει τις θετικές του Υπηρεσίες και στηρίζει το Έργο του Κοινοβουλίου, ιδιαίτερα αυτά τα τελευταία δύσκολα χρόνια με τις μεγάλες κρίσεις, οικονομικές και υγειονομικές.
Με βάση όλα όσα προανέφερα και με την ευθύνη που αναλογεί απέναντι στον κορυφαίο θεσμό του Δημοκρατικού μας Πολιτεύματος υπερψηφίζουμε και τον Απολογισμό του 2020 και τον Προϋπολογισμό του 2022 της Βουλής των Ελλήνων.

 

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *