Ανακοίνωση της Eurobank για απόπειρες εξαπάτησης που εμφανίστηκαν και στην Ιεράπετρα


0
(0)

Η Eurobank προειδοποιεί τους πελάτες της πως ανυποψίαστοι πολίτες λαμβάνουν απατηλά e-mails ή SMS, με υποτιθέμενο αποστολέα την τράπεζά τους.

Τα μηνύματα συνήθως αναφέρουν: «έχει παρατηρηθεί ύποπτη δραστηριότητα στον λογαριασμό σας ή στην κάρτα σας» ή  «λογαριασμός σας ή η κάρτα σας έχει κλειδωθεί ή απενεργοποιηθεί» και τους προτρέπουν επειγόντως, προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα τους, να ακολουθήσουν τις οδηγίες που υπάρχουν σε κάποιο σύνδεσμο (link) που περιέχεται μέσα στο ίδιο το SMS .

O σύνδεσμος όμως οδηγεί σε απατηλή ιστοσελίδα πανομοιότυπη με αυτή της τράπεζάς τους όπου οι πελάτες ξεγελιούνται και καταχωρούν τους κωδικούς του e-banking τους, τα στοιχεία των πιστωτικών τους καρτών και τους κωδικούς μίας χρήσης (OTP) που  λαμβάνουν εκείνη την στιγμή και απαιτούνται για την έγκριση συναλλαγών.

Ανάλογο περιστατικό συνέβη σήμερα και στην Ιεράπετρα όπως γράφαμε νωρίτερα στο Ράδιο Λασίθι.

Τι πρέπει να προσέχετε

  • Θα πρέπει να είστε πολύ καχύποπτοι σε μηνύματα που αφορούν “ενημέρωσή” σας για “προβλήματα” που σχετίζονται με τους λογαριασμούς σας, τις κάρτες σας ή το e-banking σας
  • Αν όντως έχετε αμφιβολίες ότι κάτι έχει γίνει με τους λογαριασμούς ή τις κάρτες σας τότε να πηγαίνετε από μόνοι σας στο e-Banking ή στο m-banking χωρίς να κάνετε κλικ σε κάποιο σύνδεσμο (link).
  • Η Eurobank ποτέ δεν θα σας στείλει μηνύματα (email, SMS) ότι έχει κλειδωθεί ή ότι έχει κάποιο πρόβλημα ο λογαριασμός σας ή η κάρτα σας και στην συνέχεια να σας παραπέμπει μέσω συνδέσμου (link) σε κάποια ιστοσελίδα για να καταχωρήσετε τα στοιχεία της κάρτας σας, τους κωδικούς e-Banking και τους κωδικούς OTP,  ώστε να επιλυθεί το δήθεν πρόβλημα.
  • Σε περίπτωση αμφιβολίας για την γνησιότητα των μηνυμάτων θα πρέπει να επικοινωνείτε με το Europhone (210-9555000) το οποίο λειτουργεί 24×7 ή με το κατάστημα το οποίο σας εξυπηρετεί.
  • Τα απατηλά αυτά μηνύματα αποστέλλονται μαζικά και στην τύχη. Δεν είναι δηλαδή προσωποποιημένα, δεν αναφέρουν ούτε το όνομα του πελάτη ούτε ποιος λογαριασμός έχει το πρόβλημα. Επίσης, τα μηνύματα αυτά συνήθως έχουν ορθογραφικά ή συντακτικά λάθη.
  • Να ενεργοποιήσετε και να παραμετροποιήσετε την Υπηρεσία Τηλεειδοποιήσεων στο e-Banking, ώστε να ενημερώνεστε μέσω μηνύματος SMS ή μέσω e-mail για τις δραστηριότητες των λογαριασμών σας.
  • Να ελέγχετε με προσοχή την περιγραφή των μηνυμάτων (SMS, Viber) που λαμβάνετε μαζί με τον κωδικό μίας χρήσης (OTP) για την έγκριση των συναλλαγών.  Αν παρατηρήσετε κάτι ύποπτο στην περιγραφή επικοινωνήστε αμέσως με την Τράπεζα.

32

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.