«Άδικη η εξαίρεση του πρωτογενή τομέα από την προσαυξημένη έκπτωση δαπανών για ψηφιοποίηση, ενέργεια και πράσινη οικονομία».


0
(0)

Τελευταία ενημέρωση 5 Ιουλίου 2022 by manos (seo)-admin

Mε πρωτοβουλία του Βουλευτή Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής, κ.Βασίλη Κεγκέρογλου κατατέθηκε ερώτηση και αίτηση κατάθεσης εγγράφων προς τα αρμόδια Υπουργεία για την άδικη εξαίρεση του πρωτογενή τομέα από την προσαυξημένη έκπτωση δαπανών για ψηφιοποίηση, ενέργεια και πράσινη οικονομία.

Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:

 

«Με το άρθρο 86 του πρόσφατα ψηφισθέντος νόμου 4941/22 (αριθμός ΦΕΚ 113 Α’/16.06.20222) θεσμοθετείται και καλώς κίνητρο προσαυξημένης έκπτωσης κατά ποσοστό 100% σε δαπάνες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που αφορούν σε πράσινη οικονομία, ενέργεια και ψηφιοποίηση.

Ωστόσο από την προσαυξημένη έκπτωση δαπανών για ψηφιοποίηση ενέργεια και πράσινη οικονομία εξαιρούνται ρητά αλλά ανεξήγητα οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς της πρωτογενούς γεωργικής παραγωγής, της αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, και

επειδή  η δεκαετής οικονομική κρίση, η πανδημία του κορωνοϊου, ο πόλεμος στην Ουκρανία και η ακρίβεια με την αύξηση του πληθωρισμού σε υψηλά επίπεδα, αναδυκνείουν  την ανάγκη ενίσχυσης  και στήριξης του πρωτογενούς τομέα προκειμένου να εξασφαλιστεί και η επισιτιστική επάρκεια της χώρας μας

Επειδή υπάρχουν χιλιάδες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή τομέα, αγρότες και ελεύθεροι επαγγελματίες που τηρούν βιβλία εσόδων-εξόδων και έχουν ΚΑΔ συγκεκριμένης δραστηριότητας είτε αγροτικής είτε μεταποιητικής

Ερωτάσθε κ.κ Υπουργοί:

-Γιατί εξαιρέσατε τους τομείς της πρωτογενούς γεωργικής παραγωγής, της αλιείας και υδατοκαλλιέργειας από την προσαυξημένη έκπτωση δαπανών για ψηφιοποίηση, ενέργεια και πράσινη οικονομία;

-Προτίθεστε να διορθώσετε την επιλογή σας προκειμένου να μπορούν να λάβουν την προσαυξημένη έκπτωση δαπανών για ψηφιοποίηση, ενέργεια και πράσινη οικονομία και οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή τομέα, οι αγρότες και οι ελεύθεροι επαγγελματίες που τηρούν βιβλία εσόδων εξόδων και έχουν ΚΑΔ συγκεκριμένης δραστηριότητας;

-Υπάρχουν και ποιες δραστηριότητες της μεταποίησης και συσκευασίας προϊόντων του πρωτογενούς τομέα, οι οποίες εντάσσονται στις πρόνοιες για προσαυξημένη έκπτωση δαπανών για ψηφιοποίηση, ενέργεια και πράσινη οικονομία;

Και παρακαλώ για την ενημέρωση της Βουλής να καταθέσετε πίνακα με τους ΚΑΔ από την μεταποίηση, συσκευασία κλπ που τυχόν εντάσσονται  στις πρόνοιες του άρθρου 86 του πρόσφατα ψηφισμένος νόμου 4941/22 για προσαυξημένη έκπτωση δαπανών για ψηφιοποίηση, ενέργεια και πράσινη οικονομία».

Οι  ερωτώντες Βουλευτές: Βασίλης Κεγκέρογλου,Ανδρέας Πουλάς.

«Να σταματήσει επιτέλους η απαξίωση του μαθήματος της φυσικής και να ενισχυθεί με επαναφορά των ωρών διδασκαλίας, σύγχρονα συγγράμματά και διορισμούς Φυσικών».

Mε ερώτηση που κατατέθηκε προς το Υπουργείο Παιδείας, ο Βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής, κ.Βασίλης Κεγκέρογλου, ζητά να σταματήσει επιτέλους η απαξίωση του μαθήματος της φυσικής και να ενισχυθεί με επαναφορά των ωρών διδασκαλίας, σύγχρονα συγγράμματά και διορισμούς Φυσικών.

Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:

«Τα τελευταία χρόνια γινόμαστε μάρτυρες μιας συνεχιζόμενης υποβάθμισης του μαθήματος της Φυσικής στα σχολεία μας.

Η μείωση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος, η κατάργηση μαθημάτων Φυσικής (π.χ. μάθημα Γενικής Παιδείας Γ Λυκείου), τα απαρχαιωμένα σχολικά εγχειρίδια και προγράμματα σπουδών δημιουργούν μια εικόνα που δεν αξίζει στην επιστήμη της Φυσικής.

Η Πολιτεία μετά από μια δεκαετία χωρίς προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού προχώρησε το 2021 σε προσλήψεις μόλις 87 Φυσικών για να καλύψει ανάγκες σε όλη την χώρα ενώ την ίδια στιγμή οι προσλήψεις των άλλων ειδικοτήτων στις Φυσικές Επιστήμες ήταν πολλαπλάσιες (816).

Η επιλογή αυτή δημιούργησε προβλήματα στην διδασκαλία της Φυσικής, καθώς οι ώρες διδασκαλίας της Φυσικής καλύφτηκαν από τις υπόλοιπες ειδικότητες Φυσικών Επιστημών (Χημικούς, Βιολόγους, Γεωλόγους) ακόμα και από Μαθηματικούς σε Γυμνάσια, γεγονός επιστημονικά απαράδεκτο.

Η στρεβλή αυτή λογική του Υπουργείου Παιδείας επεκτάθηκε και στους διορισμούς των αναπληρωτών με αποτέλεσμα τα κενά των Φυσικών να καλύπτονται από αναπληρωτές άλλων ειδικοτήτων των Φυσικών Επιστημών.

Επειδή όλα αυτά τεκμηριώνονται στην ανοικτή επιστολή των φυσικών Κρήτης

Επειδή ο τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος και ειδικότερα ο τρόπος εξέτασης του στις Πανελλήνιες εξετάσεις δημιουργούν μια εντελώς στρεβλή εικόνα για το μάθημα

Επειδή τα γραπτά κάτω από την βάση τα τελευταία χρόνια στις πανελλήνιες εξετάσεις, στο μάθημα της Φυσικής, αυξάνονται κατακόρυφα

Επειδή το μάθημα της Φυσικής έχει ιδιαίτερη χρησιμότητα διότι συμβάλλει στο να αντιληφθούν οι μαθητές τις στοιχειώδεις διεργασίες που συγκροτούν τον κόσμο γύρω μας.

Ερωτάσθε  κ. Υπουργέ:

-Πότε θα τεθούν σε εφαρμογή τα νέα αναλυτικά προγράμματα που έχει εκπονήσει το ΙΕΠ για το μάθημα της Φυσικής, τα οποία κινούνται σε θετική κατεύθυνση και ενδυναμώνουν την πειραματική διάσταση του μαθήματος;

-Προτίθεστε να αυξήσετε τον αριθμό των  διορισμών ( αναπληρωτών και μονίμων ) για τους Φυσικούς ώστε το μάθημα να διδάσκετε από τους κατάλληλους εκπαιδευτικούς;

-Προτίθεστε να αυξήσετε τις ώρες διδασκαλίας του μαθήματος ώστε αυτό να διδάσκεται με επάρκεια;

-Θα κάνετε επιτέλους ουσιαστικό διάλογο με τους επιστημονικούς φορείς και ενώσεις ώστε να καλυφθούν οι πραγματικές ανάγκες για μια ποιοτική εκπαίδευση στην χώρα;».

 

Πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η ανάρτηση;

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Πλήθος ψήφων 0

Δεν υπάρχουν ψήφοι μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

Like

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.